Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Eyvallah kardeşim ilgin için sağol ama orjinal olsun istiyorum bakacaz artık işin esası kopan yeri yapıştırdım. çiziğe de hafifçe siyah sprey püskürttüm dikkatli bakmayınca anlaşılmıyor bile ama içime sinmiyor pırıl pırıl motoru bi uyduruk parça ile bırakamam değiştirmeliyim.

ah be kardeş geçmiş olsun sana :pale:
biliyorsundur belki geçen sene'de benim motoru park halinde düşürmüşlerdi egzoz'u çizilmişti :pale:
benim motor'da O sıralar fena göze geliyordu sonun'da şiftahı yaptı.

sende nazar ettin motoru'na Allah'tan ucuz yırtmışsın ya benzin deposu ezilseydi :pale:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
ah be kardeş geçmiş olsun sana :pale:
biliyorsundur belki geçen sene'de benim motoru park halinde düşürmüşlerdi egzoz'u çizilmişti :pale:
benim motor'da O sıralar fena göze geliyordu sonun'da şiftahı yaptı.

sende nazar ettin motoru'na Allah'tan ucuz yırtmışsın ya benzin deposu ezilseydi :pale:

arjantinli,benim susturucuda hafif şırıltı var yumruklayınca içinde şangır şungur sallanıyor bişeyler varmı bildiğin egzoz tamirci yada method vs?:rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
ah be kardeş geçmiş olsun sana :pale:
biliyorsundur belki geçen sene'de benim motoru park halinde düşürmüşlerdi egzoz'u çizilmişti :pale:
benim motor'da O sıralar fena göze geliyordu sonun'da şiftahı yaptı.

sende nazar ettin motoru'na Allah'tan ucuz yırtmışsın ya benzin deposu ezilseydi :pale:

Biliyorum kardeşim bilmem mi? Dengesizler çok malesef. Vallahi kendim düşüpte kırmış olsam hiç zoruma gitmez biliyor musun? Ama böyle hiç hesapta yokken motoru o halde görünce insanın içi içini yiyor.
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar, dün motomarketimden arka amortisör aldım çifti 100 tl. Daha önce alan varmı aranızda? Şimdilik bir sıkıntı yok gayet iyi ama ne kadar dayanır bilemiyorum. Sonuçta yan sanayi. Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
dün debriyaj balatasını yeniledim...yağ filtresinide yeniledim yağı ipone tercih ettim.,bu arada kızıltoprak'ta ilser motor var ,İlhan Usta gerçekten adam gibi adam, tek kelimeyle usta.:cat: yeni balatalarla motor kendine geldi yağ gibi kayıyor...toplam maliyet 340 TL:queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
dün debriyaj balatasını yeniledim...yağ filtresinide yeniledim yağı ipone tercih ettim.,bu arada kızıltoprak'ta ilser motor var ,İlhan Usta gerçekten adam gibi adam, tek kelimeyle usta.:cat: yeni balatalarla motor kendine geldi yağ gibi kayıyor...toplam maliyet 340 TL:queen:

debriyaj balatası için erken degilmiydi,senin km 35.000 civarı biliyordum ben
hangi marka ve kaç tl ye aldın,işçilik ne verdin eklersen yapmayı düşünen arkadaşlara örnek olur.
uzun km'ler artık rahatsın yani :)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Arkadaşlar motorumu satmak istiyorum. 47 bine gelmek üzere. Kappa bagaj ve navking motor için navigasyon var. 1,500 km sonra yağ değişimi yapılması lazım. İçinde motul yağ var. Motor 6 bin devir üstüne çok nadir çıkmıştır. Başka hiçbir masrafı yok. Direk alıp kullanabilirsiniz. Lastikler mişel ve sıfırdan farksızdır. Lastikler virajlarda ve frenlerde oldukça performanslıdır. Zinciler her 300 km de temizlenip yağlanmıştır ve durumu iyidir. Fiyatı sahibindende 8.000 çekeceğim. Pazarlık payı motor başında vardır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 ----------

Ayrıca uvex kask var. Daha dün aldım :) bir kere kullanıldı. Çok hafif bir kasktır. Dünyanın en hafif kasklarını zaten uvex üretir. Camı da özeldir buharlaşma yapmaz ve uv dir. Fiyatı 150 TL neden bu kadar ucuz demeyin bende bilmiyorum motomaxta bu fiyattı gayet güzel bir kask. Dün kullandım airodinamiği çok iyi içeriye ses almıyor ve rüzgardan etkilenmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
debriyaj balatası için erken degilmiydi,senin km 35.000 civarı biliyordum ben
hangi marka ve kaç tl ye aldın,işçilik ne verdin eklersen yapmayı düşünen arkadaşlara örnek olur.
uzun km'ler artık rahatsın yani :)

35.000 km daha önce alacağım sonra vazgeçtiğim mavi olan motorundu.Bunun km si 46.000 idi.ve en başından belliydi debriyaj problemi çünkü yanlış balata attırmış benden önceki kullanan daha ilk gün söylemişti ustam bile bile lades dedim anlayacağın..1.500 km yaptıktan sonrada geberdi iyice..yüksek devirlerde kasılıyordu motor...neyse, LUCAS marka aldım balatayı 190 TL.orjinalinden pahalı ve yapmış olduğum araştırmalara göre çok daha iyi...bunun yanında filtre ustamdan,ayrıca conta kesimde var kapak için toplam işçilik 150 TL...yağı saymıyorum o zaten değişecekti...ama hadi söyleyeyim 4 lt ipone 95 TL..uzun km.ler rahatım evet asıl Er 5 keyfi şimdi başladı...:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
benim er 5 dünkü Çanakkale gezisinden sonra 35550 km oldu :) ve ilk orjinal balatası hiç degişim yapılmamış
benden önceki sahibi motoru üzmeden kullanmış şanslıyım O yüzden.
dün uzun yolda performansına baktım,banamısın demedi ilk 350 km boyunca :) maşallahı vardı.ilk depo fullemede içimizdeki en az yakan motor oldu,diğerleri bmw f650 ve fazer'dı,şehirler arası yolda 100 km de 3.7 lt tüketmiş oldu ben file :cyclopsan şaşırdım.
genelde hızımız 120 km ve üzeriydi,yer yer gaza gelip 180-200 km lere çıktığımız oldu,en son 205 km hızı gördüm ibrede :p ön camı sökmem baya bir etkiledi beni yüksek hızlarda mecburen motor üzerine yatmak zorunda kaldım,keza rüzgar çok etkiliyor önden ama yinede 205 km de güzel ve sessiz gidiyor alet Maşallah diyeyim nazar değmesin sonra :queen:
şehir içi trafikte pek nadir fan açtı gözünü sevdiğim er 5'i hava çok sıcak olsa'da
gece geç vakit İstanbula geldim en son 701 km yol yapmışım,depoyu bir full yapayım son durum ne olmuş total yakıt.ama şehir içi trafikte ve ani yüklenmelerde motorun yaktıgını rahatlıkla hissedebiliyorsunuz.
motor pislik içinde ilk defa bu kadar pis görüyorum her tarafı böcek ve toz içinde gidip yıkatayım er 5'imi O alışkın degil böyle kirli görünmeye :p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
benim er 5 dünkü Çanakkale gezisinden sonra 35550 km oldu :) ve ilk orjinal balatası hiç degişim yapılmamış
benden önceki sahibi motoru üzmeden kullanmış şanslıyım O yüzden.
dün uzun yolda performansına baktım,banamısın demedi ilk 350 km boyunca :) maşallahı vardı.ilk depo fullemede içimizdeki en az yakan motor oldu,diğerleri bmw f650 ve fazer'dı,şehirler arası yolda 100 km de 3.7 lt tüketmiş oldu ben file :cyclopsan şaşırdım.
genelde hızımız 120 km ve üzeriydi,yer yer gaza gelip 180-200 km lere çıktığımız oldu,en son 205 km hızı gördüm ibrede :p ön camı sökmem baya bir etkiledi beni yüksek hızlarda mecburen motor üzerine yatmak zorunda kaldım,keza rüzgar çok etkiliyor önden ama yinede 205 km de güzel ve sessiz gidiyor alet Maşallah diyeyim nazar değmesin sonra :queen:
şehir içi trafikte pek nadir fan açtı gözünü sevdiğim er 5'i hava çok sıcak olsa'da
gece geç vakit İstanbula geldim en son 701 km yol yapmışım,depoyu bir full yapayım son durum ne olmuş total yakıt.ama şehir içi trafikte ve ani yüklenmelerde motorun yaktıgını rahatlıkla hissedebiliyorsunuz.
motor pislik içinde ilk defa bu kadar pis görüyorum her tarafı böcek ve toz içinde gidip yıkatayım er 5'imi O alışkın degil böyle kirli görünmeye :p

100 km de 3.7 Lt emsal bir değer :cat: bende ş.içi en son 100 km 7 lt e dayandı.bakalım şimdi debriyaj balatası değişiminden sonra düşeceğini umuyorum.bugün yarın reserve düşer motor o zaman tekrar hesaplayacağım..dün ümraniye dönüşü tem de yüklendim eskiye oranla daha atak ve seri.190 km den sonra kestim gazı ama daha gideri vardı aslında ama ön lastik basıncı düşüktü sallamaya başladı motor...bi kaç gündür iniyordu günde 3-5 değer, ufak bir cam parçası sağolsun bu akşam gelirken onuda hallettim...fan olayına gelince gerçekten bende nadiren duyuyorum çalıştığını 1 aylık Er 5 sürücüsü olarak diyebilirimki gerçekten güzel makinalar...bence üretimden kaldırılması yanlış olmuş hakikaten evladiyelik motorlar...bu arada bi gezide beraber yapalım yaz bitmeden tanışır kaynaşırız :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
şehirler arası yolda çok fark ediyor; dur kalk ve ani ivmelenmeler olmadığı için yakıt sarfiyatı hatırı sayılır şekilde düşme gösteriyor :p
fakat şehir içinde durum böyle değil,en son bakımdan sonraki ölçüm'de şehir içinde (4,5 lt)19 krş civarıydı ki benim için gayet güzel bir veri.daha az yaksın demek abes olur gibi 500 cc makine için.
bitik debriyaj haliyle yakıt sarfiyatını büyük ölçüde arttırır,sende azaldığını görüceksin,ama karbüratör bakımı ve senkron ayarı kesin yaptırmalısın.
biz bazen kawacı ve er 5'çi arkadaşlarla gezilere gidiyoruz,sende katılabilirsin müsait oldugun zaman,tanışmış oluruz.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kawacılar ses yok yine arazi moduna almışsınız benim gibi anlaşılan :p
her hafta sonu şehir dışı gezilerdeyiz ,bu hafta sonu'da çanakkale ve civarı iller gezisi yaptık.yolculuk çok güzel geçti ER-5 in maşallahı vardı tık demedi ve yakıt bakımından neredeyse 200cc kadar yakıt harcadı :p ortalama 1000 km ye yakın yol yaptım tık yok nazar değmesin yarasama :p
İstanbul'lu kawacılar veya ER-5 çiler bir akşam buluşalım bir yerde 2 çay içelim 2 lafın belini bükelim ne dersiniz.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
kawacılar ses yok yine arazi moduna almışsınız benim gibi anlaşılan :p
her hafta sonu şehir dışı gezilerdeyiz ,bu hafta sonu'da çanakkale ve civarı iller gezisi yaptık.yolculuk çok güzel geçti ER-5 in maşallahı vardı tık demedi ve yakıt bakımından neredeyse 200cc kadar yakıt harcadı :p ortalama 1000 km ye yakın yol yaptım tık yok nazar değmesin yarasama :p
İstanbul'lu kawacılar veya ER-5 çiler bir akşam buluşalım bir yerde 2 çay içelim 2 lafın belini bükelim ne dersiniz.

bana uyar:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------

gezinip duruyoruz.. ön cam araştırmaları içerisindeyim.
varmı fikiri olan?

bende givi var tavsiye ederim:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
O zaman İstanbul'lu kawacı dostlarla Avrupa yakası veya Anadolu yakasında sahilde bir yerde buluşup 2 sohbet ederiz,ben şu aralar zaten senelik izindeyim,her yol paris misali :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
O zaman İstanbul'lu kawacı dostlarla Avrupa yakası veya Anadolu yakasında sahilde bir yerde buluşup 2 sohbet ederiz,ben şu aralar zaten senelik izindeyim,her yol paris misali :)

senelik izindeysen şimdilik bu yaz sana bitmez dostum :p yarın benim karşıya geçme ihtimalim var salacak,moda,a.hisarı muhtemel güzergahlar olabilir...

kısa olanlardan düşünmüyorum çok fazla bir artısı olmaz gibi geliyor.

estetik açıdan zevk tabiki sana ait ama bence çok uzunda sırıtır gibi geliyor bana...ayrıca performans olarakta gayet memnunum ciddi fark ediyor onsuz yani işe yarıyor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
senelik izindeysen şimdilik bu yaz sana bitmez dostum :p yarın benim karşıya geçme ihtimalim var salacak,moda,a.hisarı muhtemel güzergahlar olabilir...


ben anadolu yakası Acıbadem'deyim birazdan harem tarafına dogru yola çıkacağım ordan vapurla karşıya geçmeye niyetim var.
egzoz'u bağıran bir er-5 görürsen kesin O benimdir.
yolda denk gelirsek 2 sohbet ederiz.

hayırlı hafta sonları kawacı arkadaşlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst