Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
ben bujileri değiştirsem sanırsam sorunum çözülcek nasıl değiştirebilir yardımcı olabilirseniz sevinirim? ilk önce benzini boşaltıp arkadasın motorundan cekip koyacam bence benzinden olmassa buji olmasssa en son çare ustaya gitmek :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
arkadaşlar bu akşam iş dönüşü bir abimi ziyaret ettim otopark işletiyor uzun zamandır görüşmüyorduk...motoru gördü çok beğendi filan neyse ayak üstü cila atayım dedi yan kapaklar,ön çamurluk,depo filan.SONAX NANO PRO RENKLİ CİLA SİYAH...tavsiye ediyorum siyah motor simsiyah oldu ışıl ışıl parlıyor...:cat: siyah er 5 lere duyurulur...ilk fırsatta alıp kendimde uygulayacağım..
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/89798-tekleme-sorunu.html#ixzz1NvchFKHl
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar


Normal gitseydin ya neden motoru o kadar sıkıştırıyorsun :) zaten ortaya çıkardı. Yüsek devirlerde uzun süreli zorlama motoru çizersin pistonu sekmanı :queen:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Normal gitseydin ya neden motoru o kadar sıkıştırıyorsun :) zaten ortaya çıkardı. Yüsek devirlerde uzun süreli zorlama motoru çizersin pistonu sekmanı :queen:

abim iki haftadır yaşadığım stresi sen yaşasan anlardın derdimi :queen: motorum sanki 3 aydır komadaymışta yeniden ayağa kalkmış gibi oldu valla:cherry:

bu arada haziran da yanıma gelmeyi unutma :rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar


hadi gözün aydın:cat: bu arada 3.vites 140-150 kmh yardırmışsın demek motoru kötü referans, ilerde satılığa çıkarırsan yazdıkların delil olarak kullanılabilir!mesela benim hiç işim olmaz,hayatta ilgilenmem:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------

Ben haziran ayı içinde hataya gideceğim. Gelen olursa sahilden gideriz :mrgreen:

haziran çok erken dostum,gel şunu Ağustos yapalım:p
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
ona bakarsan senin motora hiç bakmazlar serhat abi aldığın gün 180 bastın daha ben 160 cıktım sonrasına cesaret edemedim rüzgar ucuracak gibi oluyor:mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
ona bakarsan senin motora hiç bakmazlar serhat abi aldığın gün 180 bastın daha ben 160 cıktım sonrasına cesaret edemedim rüzgar ucuracak gibi oluyor:mrgreen:

hayatta kıyas götürmez,ben onu 6.viteste bastım:) e bu motorun basarı zaten 210 kmh..buda demek oluyorki zorlama yok:bounce: bu arada givi cam taktır inan çok farkeder hafif eğilince bertaraf edersin rüzgarı...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
aynen dogru söylüyorsun ama sekli bozuyor gibime geliyor hoşuma gitmedi fazla:p bu arada arka çantayı versene bana bende yaptırmak istiyorum ne kadar maliyet çıkar ki :rendeer: bu ara sana yakısmıyor o canta yaa sen en iyisi ver şu kardeşine hediyen olsun :cherry:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
aynen dogru söylüyorsun ama sekli bozuyor gibime geliyor hoşuma gitmedi fazla:p bu arada arka çantayı versene bana bende yaptırmak istiyorum ne kadar maliyet çıkar ki :rendeer: bu ara sana yakısmıyor o canta yaa sen en iyisi ver şu kardeşine hediyen olsun :cherry:

GIVI E470N TOP CASE/350 TL
GIVI BAGLANTI APARATI/160 TL

Toplamda:510 TL

Okulu bitir diplomanı al hediyem olsun :queen:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
GIVI E470N TOP CASE/350 TL
GIVI BAGLANTI APARATI/160 TL

Toplamda:510 TL

Okulu bitir diplomanı al hediyem olsun :queen:

Söz mü:queen:

2 Sene Daha Beklicez Desene Neyse Sağlık OLsun:wiinkk:

Bu arada da Baya Pahalıymış uzun yol yaparsam arkaya valiz baglar ağla cevrelerim:cherry::queen:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
söz söz:)

çıkma filan bulunur aslında daha uygun fiyata getirilebilir.bence gerekli bir aparat faydaları saymakla bitmez tavsiye ediyorum biraz zırıltı ve bozuk yolda giderken ses yapması dışında iyi:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam arkadaşlar
nasıl gidiyor kawa'lar :p
geçen hafta sonu Bursa gezisi dönüşünde yakıt hesaplaması yaptım km de 182 krş yaktı dip gaz :p
demek oluyor karbüratör temizliği yakıtı baya düşürmüş.tavsiye ederim :p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
bu arada bizim motorun senelik vergisi kaç kayme :silent::cherry:

45 TL olması lazım.

selam arkadaşlar
nasıl gidiyor kawa'lar :p
geçen hafta sonu Bursa gezisi dönüşünde yakıt hesaplaması yaptım km de 182 krş yaktı dip gaz :p
demek oluyor karbüratör temizliği yakıtı baya düşürmüş.tavsiye ederim :p

kawalar iyi ama seninki kadar tutumlu değil depo indi yine kırmızı çizgiye:) bi elde bizimkilere atıver:p

Bu arada e-bay den km teli sipariş etmiştim geçen hafta bugün geldi...taktım çalışıyor,sorun yok:cat: bide şu devir saati çalışsa!nedir beyler sizce sorun eski usul tellide değil ki ,sorun elektronik olmalı sanırım,varmı tecrübesi olan,bilen??
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar


hadi gözün aydın:cat: bu arada 3.vites 140-150 kmh yardırmışsın demek motoru kötü referans, ilerde satılığa çıkarırsan yazdıkların delil olarak kullanılabilir!mesela benim hiç işim olmaz,hayatta ilgilenmem:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------



haziran çok erken dostum,gel şunu Ağustos yapalım:p

Ağustosta çanakkaleye gidebilirim. Oraya gideriz artık :D
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
45 TL olması lazım.



kawalar iyi ama seninki kadar tutumlu değil depo indi yine kırmızı çizgiye:) bi elde bizimkilere atıver:p

Bu arada e-bay den km teli sipariş etmiştim geçen hafta bugün geldi...taktım çalışıyor,sorun yok:cat: bide şu devir saati çalışsa!nedir beyler sizce sorun eski usul tellide değil ki ,sorun elektronik olmalı sanırım,varmı tecrübesi olan,bilen??

ya açamadım gitti konuyu,boş vakitlerde gezmekten vakit bulamıyorum Pc başına oturmaya.bir bakınıp çıkıyorum fazla radyasyon almaya niyetim yok :p dışarda motosiklet'le dolaşmak varken.
son bakımdan sonra anlaşılır şekilde yakıtta azalma oldu ve motosikletin çekişi zaten güzeldi daha'da güzel gaz açmaya başladı.
aslında karbüratörü dağıtmak kolayda toplaması zor.
dağıtmadan önce hortum bağlantıları karışmasın diye yakın kadraj bir kaç foto sonradan çıkacak sıkıntıları engelleyecektir.:)
ben km saatinin içine led döşerken komple saati dağıtmıştım.hatta resimlerinide çekmiştim.elektronik devir saati,eğer sinyal geliyorsa büyük olasılık kablolarda oksitlenme vardır yoksa kolay kolay arıza yapıcak bir parça değil,kaza durumu hariç.bizim kawaların km saatleride pek pahalı cinsten :pale: ama e-bay 'da fiyatlar baya uygun.

hayırlı hafta sonları turlamaya devam,kazasız belasız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst