sorun çözüldü sorun benzinmiş arkadaslar bosalttım diger motorumdan yarım litre benzin koydum bastım neyse motorun ısınmasını bekledim bu arada petrol ofisine çektim 10 liralık benzin aldım. sonra yavas yavas baktım baktım bişey yok asıldım motorun anasını belledim 10 km yol yaptım 3. vites te 140 150 banamısın demedi motor büyük bir dertten kurtuldum valla varya 1 2 haftadır kafayı yedirtti siz siz olun bp den benzin almamaya özen gösterin hatta olabildiğince aynı istasyondan benzin alın arkadaşlar
hadi gözün aydın:cat: bu arada 3.vites 140-150 kmh yardırmışsın demek motoru kötü referans, ilerde satılığa çıkarırsan yazdıkların delil olarak kullanılabilir!mesela benim hiç işim olmaz,hayatta ilgilenmem:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ----------
haziran çok erken dostum,gel şunu Ağustos yapalım