Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
benim de sol ön sinyalim kırılmıstı, bi takım alıp bolussek mi? :)

orjinal sordum 80 € falan demislerdi. Ankara'da YİBA carsisi var iki teker urunleri satilir, orada sordum cinliler, cbf falan icin var fakat ER-5 orjinaline yakin bisey bulamadim. bir iki ornek gosterdiler cifti 15 TL civarinda, orjinale gore biraz daha kucuk ve gayet şık durur diye dusunuyorum ama olur mu bilemedim. gosterdikleri modellerin hic biri farin yaninda sinyalin baglandigi yerdeki boslugu tam doldurmuyor, yani sinyalin plastigi disinda bosluk kalacak gibi, cirkin gozukurse diye emin olamadim.

bahsettigim gibi bir takim sinyali alip versem bi ustaya daha sonra sorun yasama ihtimali var midir, ne bileyim elektrik problemi falan gibi, yoksa yapilmasi basit bir sey midir? fikir verirseniz cok sevinirim.

saygilar

Gidin ybr nin sinyallerinden takın.. Çifti 15 lira gibi birşey... Boşa para vermeyin bence.....

Zaten çoğu er5 te ybr sinyalleri vardır.... :cat::cat:
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
ilginiz alakanız için teşekkürler 50 liraya bayrampaşadan aldım taktım, fakat ailevi nedenlerden dolayı mtorumu satmak zorundayım. Araba ihtiyacım oldu motosiklet yine alıcam fakat böylesini zor bulunurum ilgilenen varsa 42856374 nolu ilana göz atsın ve tel.açsın saygılar.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
arkadaşlar biraz daha kaslı bir motosiklet almayı düşünüyorum ilgilenen olursa ilan numaram 43567328
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel fiyatlar hayırlı satışlar.
bende tatil dönüşü haziran gibi satışa koymayı düşünüyorum sezon başı,aklımdan geçen rakam 8500 TL.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Oyle bir ilan yok deniyor.

O.m atmistim size geldimi acaba?

ilanım yayına girdi mesajınıza da buradan cevap vereyim ki diğer arkadaşlar da fikirlerimizden yararlansınlar.

kardeşim araştırmalarım sonucu gt 650 de suzuki v storm ve sv 650 de kullanılan motorun aynısının kullanıldığı bilgisini edinmiştim yalnız motor fiziksel olarak aynı olmasına rağmen malzeme kalitesi ve işçilik olarak çok çok aşağı olduğu bilgisini edindim. netice olarak hyosung bugünki çin mallarından elbette kalitelidir fakat bence japonların yanına bile yaklaşamaz. beni hyo ya çeken tek şey 79HP olması idi ama buna rağmen 50.3 HP olan ER5 i seçtim ve hiç pişman değilim. çok keyifli ve seri bir makine. 23ooo km de motor kısmına daha anahtar değmemiş ve uzun yıllar değmeyeceğine de ben inanıyorum. ha aklına şu takılıyordur belki "kawasakinin yedek parça sorunu var" bence aklına hiç takılmasın ER5 te kullanılar motor bloğu EN500 ve KLE500 de de kullanılmıştır yani yedek parça sıkıntısı olamaz. ayrıca en kötü ihtimal birçok parçasını ebayda kolayca bulabilirsin. Benim fikrimi sorarsan ER5 al derim bana da dua edersin
ha ben neden satıyorum? daha önce ekonomim buna elverdiği için aldım bu fiyat aralığında alınabilecek en güzel motosiklet olduğunu düşünüyorum. şimdi neden daha ileri gitmeyeyim :)
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
19
ben ER5 ime yeni sinyal aldım 4ünü birden değiştirdim çok güzel oldu ve çok kuvvetli yanıyor 40tl 2 çifti :) isterseniz resim atabilirim.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
er5 düşünüyorum

arkadaşlar selam. meşhur motorunuzdan almayı düşünüyorum bu aralar. bundan sonra parça sorunu olurmu hala memnunmusunuz servisinden vs. daha önce vn750im vardı kendim ugrasırdım ama artık pekte vaktim yok ve temiz birşey istiyorum temiz 2004ler oldukça uygun 5lira civarı tavsiye edermisiniz bu modelden hiç anlamıyorum
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
arkadaşlar selam. meşhur motorunuzdan almayı düşünüyorum bu aralar. bundan sonra parça sorunu olurmu hala memnunmusunuz servisinden vs. daha önce vn750im vardı kendim ugrasırdım ama artık pekte vaktim yok ve temiz birşey istiyorum temiz 2004ler oldukça uygun 5lira civarı tavsiye edermisiniz bu modelden hiç anlamıyorum

Vallaha kardeş parçadan kastın fren ve debriyaj malzemeleri yağ filtresi hava filtresi gibi şeyler ise hiç sıkıntı yaşamazsın yok daha farklı motor ve şanzıman parçaları gibi şeyleri soruyorsan hiç ihtiyaç duymadım ihtiyacı olanı da duymadım o yüzden bilmiyorum. Eğer dediğin paralara bulabiliyorsan hiç kaçırma ben şahsen (2005 23000 km) 7500 den aşağı vermem. Ama ucuza kaçıyorsan bence iyi anlayan biriyle beraber bu işe girmelisin.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Vallaha kardeş parçadan kastın fren ve debriyaj malzemeleri yağ filtresi hava filtresi gibi şeyler ise hiç sıkıntı yaşamazsın yok daha farklı motor ve şanzıman parçaları gibi şeyleri soruyorsan hiç ihtiyaç duymadım ihtiyacı olanı da duymadım o yüzden bilmiyorum. Eğer dediğin paralara bulabiliyorsan hiç kaçırma ben şahsen (2005 23000 km) 7500 den aşağı vermem. Ama ucuza kaçıyorsan bence iyi anlayan biriyle beraber bu işe girmelisin.

eyvallah hocam :cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
şurda 1 hafta sonra 2005 model ve üzerlerin fiyatı 7500 den aşağı olmaz.şimdi aldınız motoru aldınız olmadı 1000-2000 tl fazla verip alırsınız.
bu gün 2.el cbf 250 4000 tl den satılıyor.
500 cc 50 hp motosikletten bahsediyoruz,5000 tl ye alınan er-5 te en az 1500 tl masraf çıkar.ucuz alayım derken daha çok para harcamayın derim ve km oynamamış makinesi sorunsuz bir er 5 alın derim.eski eskidir harley hariç :p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Sergeant kawasaki kullanmış birisi olarak durumun ne olduğunu sen daha iyi biliyorsundur. kawasaki nin adı parça konusunda çıkmış olsada er-5 en yaygın modellerinden birisi. ayrıca en-500, kle 500, gpz 500 modelleriyle aynı motoru kullanıyorken çıkma parça bulma konusuda çok zor olmasa gerek. şimdiye kadar bana bir tek sinyal camım lazım oldu, onuda z-moto dan sıfır olarak aldım ama yukarıda diğer arkadaşlarında yazdığı gibi piyasadan alternatif parçalarda uydurulabilir. sarf malzeme ve aksesuar işleri piyasadan temin, marş dinamosu, radyatör vs. alternatif olmayacak parçalarda çıkma veya yurt dışı sipariş yoluyla halledilebilir. üstüne düşünce, dikkatli kullanınca masraf açması zor motorlar. yok ben uğraşmam sevisine hallettiririm diyen insanlar için zaten hangi marka model olursa olsun işin sonu tuzluya patlayacaktır.

er-5 almamın sebebi fiyatına göre daha makul motor olmamasıydı. benim motorum 2005 model ve aldığım fiyata 2005 model olup, büyük hacimli, 50 hp, su soğutmalı başka motor bulamadım. er-5 in senelerdir piyasada olup kawasakinin diğer modelleriyle ortak parçalar kullanması ve piyasada yer edinmiş olmasıda cabası. cbf 500 güzel motor fakat fiyat farkı ve sunduğu diğer özellikler (arka fren ve amortisör) bana o farkı vermemi yetersiz kıldı. gs 500 ise en yüksek modeli 2004 üretimi olması , hava soğutmalı olması vede tipini er-5 ten daha az benimsemem, fiyatlarınında er-5 ten biraz daha yüksek olması sebebiyle tercih etmedim.
motor kullanma işini bırakmayı düşünüyorum, yoksa er-5 bana ömürlük gidecek bir motor. fiyatına göre fazlasını veriyor bana. 250 cc cbf-ybr daha pahalıya gidiyor. üstelik onlarında parça fiyatları hiçte makul değilken, yakıt tüketimleri er-5 ten çok farklı değilken, performans değerleri er-5 le kıyaslanamazken niye bukadar pahalı olduklarını anlayamıyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
benzin musluk konumu yüzünden az kalsın iki arkadaşın motoru gidiyordu,nasıl bir sistemdirki depodaki benzin motor karterine dolar komple,araya bir tane benzin musluğu koymalı park halinde benzini kesmeli ne olur ne olmaz,4 lt yağ olmuş 95 tl+yağ filtresi 26 tl+işçilik+boşa giden benzin lt si 4.16 krş ..ee motora verdiği zarar ve moral bozması'da cabası.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:20 ----------

üç kardeş bir arada kafa kafaya vermiş dertleşiyorlar :p
akşam kawacı arkadaşlarla istanbul balatta Hattat hasan arkadaşa sohbet etmeye gitmiştik,güzel bir akşamdı ilk defa 3 kawa bir araya geldi,foto pek güzel çıkmamış ama yenisi gelene kadar eldeki bu.:p
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
benzin musluk konumu yüzünden az kalsın iki arkadaşın motoru gidiyordu,nasıl bir sistemdirki depodaki benzin motor karterine dolar komple,araya bir tane benzin musluğu koymalı park halinde benzini kesmeli ne olur ne olmaz,4 lt yağ olmuş 95 tl+yağ filtresi 26 tl+işçilik+boşa giden benzin lt si 4.16 krş ..ee motora verdiği zarar ve moral bozması'da cabası.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:20 ----------

üç kardeş bir arada kafa kafaya vermiş dertleşiyorlar :p
akşam kawacı arkadaşlarla istanbul balatta Hattat hasan arkadaşa sohbet etmeye gitmiştik,güzel bir akşamdı ilk defa 3 kawa bir araya geldi,foto pek güzel çıkmamış ama yenisi gelene kadar eldeki bu.:p

Vallaha ne güzel toplanmış konuşuyorlar artvinde bir tane daha yok benimki yapayalnız :)

Bu KLE nin dişli oranları da aynı mı acaba ER5 le
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Deliçoban motorunu satıyormuşsun hakkında hayırlısı olsun umarım istediğin gibi bir makina alırsın.
Arjantinli arkadaşın dediği gibi bende aynı dertten muzdaribim,5 litreden fazla yağ çıktı üstelik yağ özzelliğini kaybetmiş ve kokuyordu.
4 lt yağ 85,filtre 7 tl toplamda 92 tl yede bana mal oldu,zaten değişmesi gerekiyordu iyide oldu.:)
Bugün işim olması sebebiyle motoru daha yıkayamadım akşam vakit bulursam yıkar ve resmini çekerim.
Dişli farkına gelince,Tamerle bir araya geldiğimizde inceler sonucunu yazarım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

64536889.jpg

Bunlarda benden,daha güzellerini çekene kadar idare edersiniz artık:)

 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
önceden yazmıştım benzin olayını. doluyor işte motorun içine. erken fark edip çalıştırmayınca motora zarar vermez, hem azda olsa motorun içini temizlemiş olur. neyseki daha kötüsü olmamış ve motor alev almamış. bazen dışarıda akıyor meret ve bir kıvılcıma bakar yanması. geçmiş olsun sizlerede.
benim başıma geldiğinde yedek depoya yeni geçmiştim. sadece 3 lt benzin vardıda sadece motora dolmakla kurtardım, dışarı akacak kadar çok benzin yoktu. benzin fiyatları sağ olsun, hiç dolu olamıyorki zaten:pr:) ben yağını filtresini kendim değiştim.üstüne karbüratörünü söküp z-moto da temizletip ayarlattım. şimdi saat gibi çalışıyor sağ olsun. durduk yere işimden gücümden olmamın yanı sıra 120 tl ye mal oldu. oda her işi kendim yaptım. başkası olsa motoru yükleyip servise götürecek, kim bilir kaça patlayacaktı.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Deliçoban motorunu satıyormuşsun hakkında hayırlısı olsun umarım istediğin gibi bir makina alırsın.
Arjantinli arkadaşın dediği gibi bende aynı dertten muzdaribim,5 litreden fazla yağ çıktı üstelik yağ özzelliğini kaybetmiş ve kokuyordu.
4 lt yağ 85,filtre 7 tl toplamda 92 tl yede bana mal oldu,zaten değişmesi gerekiyordu iyide oldu.:)
Bugün işim olması sebebiyle motoru daha yıkayamadım akşam vakit bulursam yıkar ve resmini çekerim.
Dişli farkına gelince,Tamerle bir araya geldiğimizde inceler sonucunu yazarım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

64536889.jpg

Bunlarda benden,daha güzellerini çekene kadar idare edersiniz artık:)



Evet ilanı verdim ama işin esası öyle satma gibi bir derdim yok makinem pırıl pırıl ama müşteri çıkarsa şöyle 12 13 bin liralık bi makineye neden terfi etmeyeyim :)

Bu motorun içine benzin alma yine pri konumundan kaynaklı değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst