- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
benim de sol ön sinyalim kırılmıstı, bi takım alıp bolussek mi?
orjinal sordum 80 € falan demislerdi. Ankara'da YİBA carsisi var iki teker urunleri satilir, orada sordum cinliler, cbf falan icin var fakat ER-5 orjinaline yakin bisey bulamadim. bir iki ornek gosterdiler cifti 15 TL civarinda, orjinale gore biraz daha kucuk ve gayet şık durur diye dusunuyorum ama olur mu bilemedim. gosterdikleri modellerin hic biri farin yaninda sinyalin baglandigi yerdeki boslugu tam doldurmuyor, yani sinyalin plastigi disinda bosluk kalacak gibi, cirkin gozukurse diye emin olamadim.
bahsettigim gibi bir takim sinyali alip versem bi ustaya daha sonra sorun yasama ihtimali var midir, ne bileyim elektrik problemi falan gibi, yoksa yapilmasi basit bir sey midir? fikir verirseniz cok sevinirim.
saygilar
Gidin ybr nin sinyallerinden takın.. Çifti 15 lira gibi birşey... Boşa para vermeyin bence.....
Zaten çoğu er5 te ybr sinyalleri vardır.... :cat::cat:


