kawasaki er 6n mi suzuki gsr 600mü

Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
merhaba kawasaki er6n im war bi kac ay oldu alali cok memnunum azda yakiyo ivmelenmeler durus kullanim bakimndan cok memnunum katalizorlu eksozu ayri bi tat weriyo fakat gsr 600ün 4 silindir olmasi sesi grnumu cok hosuma gidiyo arasnda szce ne fark war ne artisi eksisi olabilir. bna fikir werebilirmisiniz
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Bende de XJ6 diversion var. 4 silindir. 200 model Clio LPG'li arabamdan fazla tüketimi var. Bence 2 silindir karar. 4'e bulaşma derim.. ER 6 F hala aklımda..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bı yerde okumustum gsr 600 sehir icinde yarım saat kullanınca hararet yapıyormus sizin motorunuz hararet yapmııyorsa almamanız ıcın cok ıyı bır neden
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
hararet yapmıyoda çabuk ısınıyo yani soğutma sistemi iyi sanırım
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Dostum motorunun tadını çıkar, ekonomisi keyfi flan seni mutlu ediyorsa acele etme.

Nasılsa ileride mevcut makinadan sıkılacak veya kesmeyeceği zaman bakacaksın, GSR sana kötüleyemem ben çok memnunum ancak yakıtı gücü ivmelenmesi hızı servisi parçası vs bi iki tık daha üst seviye olacaktır.

Bence motorunun keyfini sür, zamanı geldiğinde gsr alır devam edersin.
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
bi tık daha üst sewiye derken mesela yakıtı nedir yedek parçasi pahallımı biraz bilgi werebilirmisiniz bir kullanıcı olarak
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
bi tık daha üst sewiye derken mesela yakıtı nedir yedek parçasi pahallımı biraz bilgi werebilirmisiniz bir kullanıcı olarak

Bende de 2011 hornet 600(102 bg) var...az yakmaz bu aletler...
Hornet min.5,5 lt-max 12 lt/100 km'de yakar(top speed te)...karar senin....gsr 600 ile hornet 600 muadil makinalar...:wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
Bende de 2011 hornet 600(102 bg) var...az yakmaz bu aletler...
Hornet min.5,5 lt-max 12 lt/100 km'de yakar(top speed te)...karar senin....gsr 600 ile hornet 600 muadil makinalar...:wiinkk:


hornet eet ii makina ama ck yakiyo seside çok dinç karma kullansak demek 7 lt yakıcak tahminen o çok masraflı 😀
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Aynen- 12 lt yakıt tüketimi redline'da( 14.000 d/ dk'da)- yol bilgisayarı bu rakamı gösteriyo...:queen:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Bende yamaha fazer var. Arkadaşımın er6 sı beni kalkışta 100 mt de geçiyor. Hızlanması ivmelenmesi güzel bence şimdilik değiştirme. Motorunun keyfini çıkar.

Haaa şuda var biryere gittimizde herkez benim motorun sesine ve görüntüsüne bakıyor. gsr 600 de aynı olur

Yakıt olarak min 4.1 max 9 lt yaktırabildim :bounce:


Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:cat:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
Bende yamaha fazer var. Arkadaşımın er6 sı beni kalkışta 100 mt de geçiyor. Hızlanması ivmelenmesi güzel bence şimdilik değiştirme. Motorunun keyfini çıkar.

Haaa şuda var biryere gittimizde herkez benim motorun sesine ve görüntüsüne bakıyor. gsr 600 de aynı olur

Yakıt olarak min 4.1 max 9 lt yaktırabildim :bounce:


Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:cat:

tsk ederim tabyki yardımcı oluyorsunuz ben ozaman biraz daha keyfini çıkartiyim makinamın...
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
Er6'nın yakıt tüketimi ne alemde ? Bende Er5 varken pek ekonomik sayılmazdı...
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
4 silindir makine kesinlikle kullanıma bağlı yakar. Ben 4,0 gibi yakıtıda gördüm ama bir daha böyle bir sabır itina işine girmem yani tamamen en az yakma sürüşü idi :)
maksimum kullanımı zaten söylemişler yani gidere göre yakarı var sonu yok o litrelerin :) Hele dediği gibi 200+ hiç düşmeden uzun süre gittiğinde yakıt seviyesinin düştüğünü izliyosun yolda :)
Ortalaması 6-6,5 gibidir ama. Basayım çokda özen göstermeyim keyfime bakayım dersen 8 lt leri görürsün.
ama sana verdiği hazza güce tepkiye karşılık çok kızamıyosun alete oda işin ayrı boyutu.
Bakımı için şöyle düşün, Kawa parçası Suzuki'den pahalıdır demiyorum ama 2 silindir daha fazla!
Görsellik kişilere göre değişir tabi, GSR bence estetik ve yakışıklılık konusunda çok iyi. Fazerla farkı rüzgar durumu,yapısı karakteri.Fazerda alt devirler yokken 7000'den sonra coşarken Suzukide lineer olarak ivmelenme vardır. GSR ile karşılaştıracaksam Horneti baz alırım bende.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Yakıt sorun değilse gsr harika makine ama yakıt önemli ve şehir içi sürüş fazlaysa er6 daha mantıklı.
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
işin açıkcası er6 guzel mitor durus denge gidis olarak naket de en iisini istersen tbiyki hornet ama er6 yi kullandigin gbi kullanamaysun cok yakar cunki gerk yok zewk meselesi gsr tipi iyi durusu 4 silindir olmasi we orjinal eksozundan bile çikan o ses
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
4 silindir istiyosan ss alıcaksın. yoksa senin motor 2 yada 4 silindir olmuş ne farkeder
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst