4 silindir makine kesinlikle kullanıma bağlı yakar. Ben 4,0 gibi yakıtıda gördüm ama bir daha böyle bir sabır itina işine girmem yani tamamen en az yakma sürüşü idi

maksimum kullanımı zaten söylemişler yani gidere göre yakarı var sonu yok o litrelerin

Hele dediği gibi 200+ hiç düşmeden uzun süre gittiğinde yakıt seviyesinin düştüğünü izliyosun yolda

Ortalaması 6-6,5 gibidir ama. Basayım çokda özen göstermeyim keyfime bakayım dersen 8 lt leri görürsün.
ama sana verdiği hazza güce tepkiye karşılık çok kızamıyosun alete oda işin ayrı boyutu.
Bakımı için şöyle düşün, Kawa parçası Suzuki'den pahalıdır demiyorum ama 2 silindir daha fazla!
Görsellik kişilere göre değişir tabi, GSR bence estetik ve yakışıklılık konusunda çok iyi. Fazerla farkı rüzgar durumu,yapısı karakteri.Fazerda alt devirler yokken 7000'den sonra coşarken Suzukide lineer olarak ivmelenme vardır. GSR ile karşılaştıracaksam Horneti baz alırım bende.