Kawasaki ER-6N 2013 (Foto Galeri)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Of diyorum....
Bu kawa işi biliyor....
Helal olsun adamlara..
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
bana başını omuzlarına doğru çekmiş bir adam izlenimi veriyor. hani şöyle siz de yapabilirsiniz omuzlarınızı yukarı doğu kaldırın aynı onun gibi. far biraz yukarıda olacak arkadaş :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Kemal sunal ın bi filmi vardı vitrinde pişmiş tavuklara ekmek banıyordu o geldi aklıma
Bakmakta parayla mı arkadaş
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hayalim er 6 n ... model farketmez...
kawa yine döktürmüş.. müşterilerine hayırlı sürüşler :cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Şimdi ben burada da sorayım sorumu... Kawasaki bu aleti zaten 2012 de yenilememiş miydi? 2013 yazıyor, yine mi yenilendi arkadaş??
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Detaylar hoş ama genel silüeti beğenmedim. Biraz abartı olmuş çünkü:) Bide Z750 ye yaklaşmak zorunda değildi tasarım, ama buda bi satış politikası sonuçta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst