- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
Artçı selesinin kırmızı olduğunu düşündüm bir an! LA muhteşem oldu yav. ben bundan istiyorum.
basitçe yapmaya çalıştım. böyle birşey: http://imageshack.us/photo/my-images/341/59639101512700181124517.jpg/
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------[/S
zaten bütün oyunu bozan, o z750 değil miydi :jocolor:Detaylar hoş ama genel silüeti beğenmedim. Biraz abartı olmuş çünküBide Z750 ye yaklaşmak zorunda değildi tasarım, ama buda bi satış politikası sonuçta
4 Silindirlisi var zaten Z750şunu bir de 4 silindir yapsa tam olacak ama neeeyse
şunu bir de 4 silindir yapsa tam olacak ama neeeyse