Katış Kalitesi Hakkında

Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar benim motorun üstünde powerlink marka kayış var bitanede bando var sizce hangisi daha kalitelidir ikisinide 35 ytl ye aldım ona göre bondoyu takıcam yada aldığım yere geri vereceğim acil yardım ederseniz sevinirim şimdiden çok teşşekkürler
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bando tabiki, bando bulamazsan dayco da iidir
yalnız aldığın bando kayışın japon olmasına dikkat et, çünkü 2 kalitedir..
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
üstüne baktım JAPAN yazıyo fakat demek istediğimi anlamadın bando mu daha kaliteli powerlink mi ona göre kayışlerı değiştiricem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
powerlink motorun orjinal fabrika kayışıdır ve iyidir..

bando , kevlar , dayco vs kayışlar tercih ediliyor çok kaliteli diğil ama diğerlerinden iyidir..
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
56
evet powerlink motorun üstündeki orjinal kayıştır muhtemelen ve iyidir bence ben 11.000km civarı kullandım ömrünü tamamlamıştır diye düşündüm ve bando taktırdım ama bando 2500 km sonra iptal..:)heralde çin malıydıı:silent:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben de başlığı görünce acaba şimdi ne öğreeceğim diye merakla girdim lakin mevzuu bahis kayış mış.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst