- Katılım
- 1 Eyl 2010
- Mesajlar
- 70
- Konu Yazar
- #1
Bir anımı paylaşmak istedim sizlerle. İki gün önce 22:00 civarı arkadaşımla buluşmak üzere evden yola çıktım. Daha bir kaç sokak geçmişken motorun sesinde bir değişiklik olduğunu farkettim. Fakat motorda problem yoktu. Sadece ben kaskımı evde unutmuştum. İlk defa motora kasksız bindiğim içinde motorun sesi bir garip gelmişti. Acelem olmasına rağmen eve dönüp kaskımı aldım. yine bir kaç sokak geçtikten sonra etrafımda kalın camlı bardaklar patlamaya başladı. Parçaların bir kaç tanesi kaskıma ve bir taneside göğsüme denk geldi. Kontrollü bir şekilde hızımı kesip, ne oluyor ..*.***. orda demeye başladım. etraftaki apartmanlardaki herkes cama çıktı sesten dolayı. Bir süre beklememe rağmen bardakların nerden geldiğini anlayamadım. Sonra o bardakları kim attıysa Allah akıl fikir versin dedim ve yoluma devam ettim. Eğer acele ettiğimden dolayı kaskı almasaydım yanıma, O camlar kafama saplanabilirdi. Arkadaşlar kask sadece yolda sizi kazadan korumaz. Bilimum herşeyden koruyabilir.