- Katılım
- 6 Mar 2007
- Mesajlar
- 565
1 eylül - 10 eylül arası
Adana'da meydana gelen ölümlü motor kazası sonucu: 14 ölü
yazdığım üslup, ters konuşmalarım
:salut: üzülmekten ve
r: sinirlenmekten
kaynaklanıyor
'kask takmayan gebersin' değil :farao:
'kask takın yaşayın' :cat:
haklısın da burcu ama yani takmayanları aramızda istemiyozda biraz ters olmaz mı yani bazı arkadaşlar alamıyor oda buraya yazmış zaten haklısın bak ben sizin yüzünüzden kask alacam sırf sizin yüzünüzden :salut: daha önce de takıyordum ama yanlı anlaşılmasın ok
Son düzenleme: