kask takmayan motorcu istemeyiz aramızda

Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
1 eylül - 10 eylül arası
Adana'da meydana gelen ölümlü motor kazası sonucu: 14 ölü

yazdığım üslup, ters konuşmalarım
:salut: üzülmekten ve
:pr: sinirlenmekten
kaynaklanıyor


'kask takmayan gebersin' değil :farao:
'kask takın yaşayın' :cat:

haklısın da burcu ama yani takmayanları aramızda istemiyozda biraz ters olmaz mı yani bazı arkadaşlar alamıyor oda buraya yazmış zaten haklısın bak ben sizin yüzünüzden kask alacam sırf sizin yüzünüzden :salut: daha önce de takıyordum ama yanlı anlaşılmasın ok
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
haklısın da burcu ama yani takmayanları aramızda istemiyozda biraz ters olmaz mı yani bazı arkadaşlar alamıyor oda buraya yazmış zaten haklısın bak ben sizin yüzünüzden kask alacam sırf sizin yüzünüzden :salut: daha önce de takıyordum ama yanlı anlaşılmasın ok

alamayanlara ben kaskı ücretsiz verecem dedim ya, ufak ufak taksitler halinde öder.

motorla keyfi gezmek için benzin koyabilen olan herkesin kaska verecek 20 ytl'si de vardır elbet :cherry:

haaa, 20'lik kask bi işe yarar mı yaramaz mı tartışılır, eiwalla ama hiç yoktan iyidir :cat:

sana gelince, altında cbr 125 (5510ytl'lik motor), kaskın yok :silent:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
1 eylül - 10 eylül arası
Adana'da meydana gelen ölümlü motor kazası sonucu: 14 ölü

yazdığım üslup, ters konuşmalarım
:salut: üzülmekten ve
:pr: sinirlenmekten
kaynaklanıyor


'kask takmayan gebersin' değil :farao:
'kask takın yaşayın' :cat:

::alkiis::::alkiis::::alkiis::::shake2::::shake2::::shake2::
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ben motosikletimi aldıktan sonra LAZER marka kask aldım. 165 ytl'ye mal oldu.Şimdiye kadar kask değilde karpuz kabuğu taktığımı bu kaskla anladım :)

Bugün en ucuz sıfır motosiklet 1500 ytl' civarı ise sizin 160 ytl olan bu kaskı almamanız, imkansızlık değil sadece sorumsuzluktur. Benim bu kaskı almaya gücüm yetmiyor diyen sadece yalan atıyordur. Eğer 100-150 ytl gibi bir paraya motosiklet alabiliyorsanız ozaman bu kask çok pahalıdır.Onun dışında kendinizi kandırmayın, çünkü sonu çok acı olur... :bounce:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
alamayanlara ben kaskı ücretsiz verecem dedim ya, ufak ufak taksitler halinde öder.

motorla keyfi gezmek için benzin koyabilen olan herkesin kaska verecek 20 ytl'si de vardır elbet :cherry:

haaa, 20'lik kask bi işe yarar mı yaramaz mı tartışılır, eiwalla ama hiç yoktan iyidir :cat:

sana gelince, altında cbr 125 (5510ytl'lik motor), kaskın yok :silent:



haklısın vallah hahaha :queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
::alkiis::::alkiis::::alkiis::::shake2::::shake2::::shake2::

:bounce:

Ben motosikletimi aldıktan sonra LAZER marka kask aldım. 165 ytl'ye mal oldu.Şimdiye kadar kask değilde karpuz kabuğu taktığımı bu kaskla anladım :)

Bugün en ucuz sıfır motosiklet 1500 ytl' civarı ise sizin 160 ytl olan bu kaskı almamanız, imkansızlık değil sadece sorumsuzluktur. Benim bu kaskı almaya gücüm yetmiyor diyen sadece yalan atıyordur. Eğer 100-150 ytl gibi bir paraya motosiklet alabiliyorsanız ozaman bu kask çok pahalıdır.Onun dışında kendinizi kandırmayın, çünkü sonu çok acı olur... :bounce:

:cat:



sıradaaaaaa yeni polemiklerrr
--> 165 ytl'si olmayanları da mı almicaksınız
--> 20 ytl'lik kaskı kastan mı sayıyorsunuz
--> 670 €'luk shoei takanlara madalya mı veriosunuz
:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
iyi bakalım. ozaman ben adanaya gelirsem ilk uğruyacağım yer honda bayisi. bende de kask alacak para yok :p burcu hnm banada 1 kask borclusunuz ama ben 20 ytl lik kask takmam ona göre :p en az 80 ytl olacak. ben bi ara öderim ok? :p

umarım beni kimse yanlış anlamamıştır. bende insanların kask takmasından yanayım ki 2 defa ufak tefek de olsa kask oladan kaza yapmış biri olarak kaskın artık ne kadar önemli olduğunu artık daha iyi anlıyorum.


ama açıkçası bana bunu çok sert bi dille anlatmış olsalardı heralde anlamam çok zor olurdu :) herneyse allah kimseye kaskın yararını anlıyacak kötü günler ve kötü derrsler vermesin ve çevremizde yaşanmış olaylardan ders çıkartmamız için bize zihin açıklığı versin.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bir polemigin daha sonuna geldik,herkese hayırlı günler :mrgreen: :p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
iyi bakalım. ozaman ben adanaya gelirsem ilk uğruyacağım yer honda bayisi. bende de kask alacak para yok :p burcu hnm banada 1 kask borclusunuz ama ben 20 ytl lik kask takmam ona göre :p en az 80 ytl olacak. ben bi ara öderim ok? :p

umarım beni kimse yanlış anlamamıştır. bende insanların kask takmasından yanayım ki 2 defa ufak tefek de olsa kask oladan kaza yapmış biri olarak kaskın artık ne kadar önemli olduğunu artık daha iyi anlıyorum.


ama açıkçası bana bunu çok sert bi dille anlatmış olsalardı heralde anlamam çok zor olurdu :) herneyse allah kimseye kaskın yararını anlıyacak kötü günler ve kötü derrsler vermesin ve çevremizde yaşanmış olaylardan ders çıkartmamız için bize zihin açıklığı versin.

ok, sana da kask :cat:

tüm motosiklet.net üyelerine kask :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
offffff hiç bitmeyecek sanmıştım kitlenmeden bittii

Konunun sorunsuz bitmesinde çaba gösteren burcuya sonsuz şükran ve sevgilerimi sunmayı bi borç bilirim:rendeer::)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ya beni ya beni? bende durmadan kızıştırdım bana yokmu bişiler? :p

Sen hele bi Adanaya gell otoban gişelerinden şehir merkezine kadar kırmızı halı döşetecem mehteran takımıyla karşılatacam seni devlet töreni gibi olacak benim için çok büyük olaylara imza atacan çünkü kankaaaaa :mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst