- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Polisler nie orada müdahale etmemişler?kasksız motorculara
Bayan ya ondandır müdaheleyi boşver bide kızların yaptığı bu işarete ( :cat: ) aynı işaretle karşılık verdiler motoru sağa çekip oturup ağlayacaktım vallaha biz sıcak soğuk demiyozz kırk derecede kask mont geziyoz kızlar polislere utanmasalar parmak atacaklar ( tövbe tövbe )