kask takmayan motorcu istemeyiz aramızda

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Polisler nie orada müdahale etmemişler?kasksız motorculara

Bayan ya ondandır müdaheleyi boşver bide kızların yaptığı bu işarete ( :cat: ) aynı işaretle karşılık verdiler motoru sağa çekip oturup ağlayacaktım vallaha biz sıcak soğuk demiyozz kırk derecede kask mont geziyoz kızlar polislere utanmasalar parmak atacaklar ( tövbe tövbe )
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
burcu benim şu eksikleri tamamlayalım loto çıkar çıkmaz ödicem :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bende adanaya gelsemmi acaba bir honda alırım şu an bindiğim çinlidende kurtulurum kaskım montum dizliğim belliğim tulumum botlarım var motorun 2 katı fiyat ediyorlar nolan kaskımıda alırım 125 lik kullanıyorum bu kadar korumayla umarım birileri bundan birşey anlar
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
burcu benim şu eksikleri tamamlayalım loto çıkar çıkmaz ödicem :p

sana hepsi beleş :queen:

bende adanaya gelsemmi acaba bir honda alırım şu an bindiğim çinlidende kurtulurum kaskım montum dizliğim belliğim tulumum botlarım var motorun 2 katı fiyat ediyorlar nolan kaskımıda alırım 125 lik kullanıyorum bu kadar korumayla umarım birileri bundan birşey anlar

honda almana gerek yok :cherry:

neye binersen bin, bilinçli bin :cat:

:cat: umarım anlarlar dostum :cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bu topigi okurken Adana nan (mt den degil)bir arkadaşla msn de yazişiyoruz


aramizda gecen konuşmadan bir kaç alınti

(arkadaş): hala motora bınıyormusun
(ben) :evett biniyorum
(arkadaş) :repsol dıye bir motor markasi varmi? (arkadaş motordan anlamaz)

(ben) : honda da repsol diye bir motor var cbr 125 lik cok güzel bir motor ne oldu motormu alacan.?

(arkadaş) : yok yok bugun g.paşada arkadaşla gıdıyorduk bir bayan sürücu böyle bir motora biniyordu gözunde gözluk saclari arkasına atmiş artıs gibi..artık bayanlarda biniyor motora

(ben) :kask yokmuydu

(arkadaş) :yoktu bu sıcakta kimsenın taktını görmuyorum zaten

(ben) : ?????? :evet bizim buralarda yok bayan sürucu malesef

(arkadaş) :burda da bir kaç kez gördum ben de zaten o sürücüde honda da çalişiyormus yoksa pek binen yok

(ben ) : nerden biliyorsun honda da çaliştını ????????

(arkadaş) :yanımdaki arkadaş söyledi ordan tanıyormüş bayani

evet burcu bu arkadaşin bahsettıgı kask takmıyan kişi sen misin.?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
way bea sarı saçlar ahenkle dans ediomuş giderken ha
Belirteyim
1- Burcu kasksız motora binmez
2- Burcu Repsol deil turuncu cıbır sürüyor
3- Olurda o kişi burcuysa ona da :farao:
4-sü yeni aklıma geldi süren bayan göbeklimiymiş :queen:
5- bu da sonuncusu bu msn muhabbeti bana biraz saçma geldi ne alaka repsolden mi tanımış kızı ? hondada çalıştığını bile bilior yanındaki eleman ama o motorun repsol olup olmadığını arkadaşına söyleyemiyor çocuk sana gelip soruyor:silent:
son dedim ama :p
6- Burcu Shoei siz motor sürmez onla yatıp onla kalkar
Zaten biz burcuya shoeisi yüzünden değer verioruz o da bunun farkına kasksız gezmeyi göze alamaz :p
7- şimdi geldi aklıma :p Burcu haricinde bayan sürücü kaynıyor adana.. pek yok denmişte..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Kask takmama, daha doğrusu zahmete girip güvenlik önlemi almama hastalığı toplumumuzda var arkadaşlar, bilen bilir bir inşaat firmasında çalışıyorum. Baretsiz sahaya girmeme kuralımız olduğu ve bunu sıkı sıkıya işletmeye çalıştığımız halde baret takmamakta direnen, emniyet kemerini çalışmasına engel gören, her güvenlik önlemine türlü bahaneler bulan o kadar çok çalışan var ki! İnsan bir süre sonra kendi canları için onlarla mücadele etmekten bunalıyor, iş güvenlik sorumlumuza elimizden geldiğince yardım etsekte bu sadece yardımla değil toplumca bilinçlenmekle ilgili birşey...

Ben bugün düştüm, aslında eğitim alanında kendimi bir halt zannedip üç turda 'feriştah' kesilince Allah cezamı çabucak verdi de diyebilirim. Tam dönüşte hızlıca gelen bir pizzacı çocukla çarpışmamak için frene asıldım, hemde motorda arka frenin yerini yarım saat önce öğrenmişken... :silent:

Neyse kalçam, dizim ve sol avuç içim şu anda bayağı ağrıyor. Kafamı vurdum mu bilemiyorum çünkü sadece kaskım takılıydı. Yalnız şunu anladım motor hatayı kesinlikle affetmiyor ve her türlü koruma büyük önem arz ediyor. Herkese kazasız, belasız günler dilerim.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
yanındaki arkadaşında bi ev adresini vermediği kalmış burcu hakkında ayrıca burcuda repsol yok burcu kasksız motor sürecek inanmam :queen: o kadar dedim sana burcu şehir içinde 200 den aşşa inme gören olacak sei sonra yolda sıkıştırıcaklar alla alla :queen: şaka bi yana böle bişi yapmaz kendisi yanlış var olayda ama yaptıysada geçerli bir sebep vardır mutlaka :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben bugün düştüm, aslında eğitim alanında kendimi bir halt zannedip üç turda 'feriştah' kesilince Allah cezamı çabucak verdi de diyebilirim. Tam dönüşte hızlıca gelen bir pizzacı çocukla çarpışmamak için frene asıldım, hemde motorda arka frenin yerini yarım saat önce öğrenmişken... :silent:

Neyse kalçam, dizim ve sol avuç içim şu anda bayağı ağrıyor. Kafamı vurdum mu bilemiyorum çünkü sadece kaskım takılıydı. Yalnız şunu anladım motor hatayı kesinlikle affetmiyor ve her türlü koruma büyük önem arz ediyor. Herkese kazasız, belasız günler dilerim.


deme senin derdin buydu hemi...demin bişeyler yazdın nedir falan diye bizi şüpheye düşürdün...ilk kazanı yapmışsın...çok geömiş olsun...bence motordanda soğudun muhtemelen...canının yandıınamı yanasın...yoksa masraflaramı dimi...hep böyle olur işte...hayırlı olsun diyemeden kazanı belanı duyduk üzüldüm valla....
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Burcu benim bildigim kasksız gezmez ama öyle bi durum olsa bile o an için mantıklı bi açıklaması vardır elbette.Yoksa gorunmeyen şeffaf kask çıktıda bizden mi saklıosun sarı kız :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok doğru bir konuya deyinmişsiniz ama ne yazıkki zihniyetler deyişmiyor.geçen gün 2 racer gördüm delirdim resmen:pr: bitanesinde 2 kask var.biri arkada biri kolunda.2. si ise bırakın kaskı hiçbir koruma yok vede emniyet şeridinden telefonla konuşarak gidiyor + arkasındada bir bayan aynı şekilde ne koruma ne kask.bunlar bunu yapıyorsa diğerlerini bilmiyorum artık.
bende scooter olmasına rağmen korumalarımın tam olmasına özen gösteriyorum ama adamlar sanki çelikten yapılmış.
diğer bir konu ise ülkemizdeki çin malının çokluğu.önüne gelen motosiklet alıyor.adam daha motosiklet kullanmayı bilmiyorki kask takmayı bilsin.hele bide korumayı.....ne diyelim Allah akıl fikir versin bunlara.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
way bea sarı saçlar ahenkle dans ediomuş giderken ha
Belirteyim
1- Burcu kasksız motora binmez
2- Burcu Repsol deil turuncu cıbır sürüyor
3- Olurda o kişi burcuysa ona da :farao:
4-sü yeni aklıma geldi süren bayan göbeklimiymiş :queen:
5- bu da sonuncusu bu msn muhabbeti bana biraz saçma geldi ne alaka repsolden mi tanımış kızı ? hondada çalıştığını bile bilior yanındaki eleman ama o motorun repsol olup olmadığını arkadaşına söyleyemiyor çocuk sana gelip soruyor:silent:
son dedim ama :p
6- Burcu Shoei siz motor sürmez onla yatıp onla kalkar
Zaten biz burcuya shoeisi yüzünden değer verioruz o da bunun farkına kasksız gezmeyi göze alamaz :p
7- şimdi geldi aklıma :p Burcu haricinde bayan sürücü kaynıyor adana.. pek yok denmişte..

Ben bu soruyu burcuya sordum + burcuya o bayan sensin demedım kesin konuşmadım

Sen birazdaha düşün aklına başka şeylerde gelir belki....
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
bu topigi okurken Adana nan (mt den degil)bir arkadaşla msn de yazişiyoruz


aramizda gecen konuşmadan bir kaç alınti

(arkadaş): hala motora bınıyormusun
(ben) :evett biniyorum
(arkadaş) :repsol dıye bir motor markasi varmi? (arkadaş motordan anlamaz)

(ben) : honda da repsol diye bir motor var cbr 125 lik cok güzel bir motor ne oldu motormu alacan.?

(arkadaş) : yok yok bugun g.paşada arkadaşla gıdıyorduk bir bayan sürücu böyle bir motora biniyordu gözunde gözluk saclari arkasına atmiş artıs gibi..artık bayanlarda biniyor motora

(ben) :kask yokmuydu

(arkadaş) :yoktu bu sıcakta kimsenın taktını görmuyorum zaten

(ben) : ?????? :evet bizim buralarda yok bayan sürucu malesef

(arkadaş) :burda da bir kaç kez gördum ben de zaten o sürücüde honda da çalişiyormus yoksa pek binen yok

(ben ) : nerden biliyorsun honda da çaliştını ????????

(arkadaş) :yanımdaki arkadaş söyledi ordan tanıyormüş bayani

evet burcu bu arkadaşin bahsettıgı kask takmıyan kişi sen misin.?

saten burcunun işyeri gazipaşada...tam olarak nerde gördün bilmiorum ama etrafta honda yazısı fln war mıydı??:queen: bn bunca zamandır burcuyla gezerim birkere bile kasksız olmamıştır yanımda..:wiinkk:
hem bunları burya yazarak
-HMM sen millete kask tak diosun ama kendin takmıosun"a mı getirmeye çalışıosun???
yani bunu sölediniz burda burcuyu bozmuşmu oldunu???
nyse herkez kendi kafasına baksın bundan sonra:cat:
burcunun da bu yoruma tek cevabı herkez rahatına baksın olmalı :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Mt muğla olarak geçen sene ilk buluşmalara 4 motor başladık gittikçe çığ gibi büyüyüp 15-20 motor civarı bir grup oluşturduk hatta bazen hafta sonu 3 ayrı grup dolaşacak kadar büyüdük buraya gelenler bilirler buralarda kask ytakan pek yoktur. ama MT muğla da kasksızkimse yok başta konuştuk eğer kasksız ve korumasız gelen olursa uyaralım diye ama gerek kalmadı gruba her katılan kaskını montunu aldı öle geldi. kasksız biride gelirse kapımız açık o arkadaşa kask takmanın ne kadar gerekli olduğunu anlatır hatta kasaksız kazalarda olanları videolarda göstererek anlatır ikna ederiz ..İş kapıları kapamak değil kaskın gereğini güzelce anlatmak .
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ben bu soruyu burcuya sordum + burcuya o bayan sensin demedım kesin konuşmadım

Sen birazdaha düşün aklına başka şeylerde gelir belki....

evet aklıma bir şey daha geldi.
Bütün yazıda burcuyu anlatıyorsun.. sarı saçlar -cbr-honda-g.paşa.. sonrada soruyorsun o senmisin die.. sanki meraktan soruyormuş gibi..
he oymuş o benzini biten bi arkadaşına yardıma gitmiş anlattığı kadarıyla tam hatırlamıyorum yarın tam cevabı yazar.. neden tam hatırlamıyorum çünkü devlet meselesi yapılacak kadar önemli bi mevzu deildi..
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
bu topigi okurken Adana nan (mt den degil)bir arkadaşla msn de yazişiyoruz


aramizda gecen konuşmadan bir kaç alınti

(arkadaş): hala motora bınıyormusun
(ben) :evett biniyorum
(arkadaş) :repsol dıye bir motor markasi varmi? (arkadaş motordan anlamaz)

(ben) : honda da repsol diye bir motor var cbr 125 lik cok güzel bir motor ne oldu motormu alacan.?

(arkadaş) : yok yok bugun g.paşada arkadaşla gıdıyorduk bir bayan sürücu böyle bir motora biniyordu gözunde gözluk saclari arkasına atmiş artıs gibi..artık bayanlarda biniyor motora

(ben) :kask yokmuydu

(arkadaş) :yoktu bu sıcakta kimsenın taktını görmuyorum zaten

(ben) : ?????? :evet bizim buralarda yok bayan sürucu malesef

(arkadaş) :burda da bir kaç kez gördum ben de zaten o sürücüde honda da çalişiyormus yoksa pek binen yok

(ben ) : nerden biliyorsun honda da çaliştını ????????

(arkadaş) :yanımdaki arkadaş söyledi ordan tanıyormüş bayani

evet burcu bu arkadaşin bahsettıgı kask takmıyan kişi sen misin.?


senaryoyu kim yazdı merak ettim şimdi arkadaşın mı sen mi ? :queen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
yaw dünde birileri kalkmış ayağa kask mont giyip geri çıkartı acaba ne ayak bu anlamadım :silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ben Adana'da trafik polislerinin ne iş yaptığını ve nerede olduklarını hep merak etmişimdir. Allah için birini yakalayıpta ceza yazsınlar (aslında ceza yazsalar bu üzücü olaylarda inanamıyacağımız kadar azalma olur). Kaldırımda giden motorlardan bıktım usandım...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:queen: ne kadar komiksiniz yaaa :queen:

işiniz gücünüz yok, msn'den benim muhabbetimi mi ediosunuz.



ben kasksız motora binmem !

( elimde olmayan koşullar dışında )

bizim servis elemanı motorla çarşıya gitmiş (benden habersiz turuncu 125'i almış)
dönüşte gazipaşa girişinde benzini bitmiş
müşteri beklio die, motoru bi müşterimizin işyerinin önüne bırakıp servise dönmüş
ben arkadaşla atatürk caddesindeydim, bana tlf geldi 'cbr şurda, benzin al, gelirken getir' diye
motoru almaya gittim, kazım büfeden kahvaltılık bişeler alıp işyerine geçtim



sonuçta ne artistliğine,
ne gezmek amacıyla,
ne de ....liğine kasksız sürüş yapmadım !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst