Normalde hep artcı kaskı tasırım yol üstü arkadaşı aldım, kask kafasına küçük geldiği için takmadı bende 90 tl yemıştım geçen sene. ben itiraz etmedim ödedim bi dene şansını ( şöylede bir şey var 'arabadaki emniyet kemeri mantıgıyla benzer durum ' haklı cıktın her türlü arkana aldıgın kısıye yazılacak ceza bence hiç uğraşma direk artcından parayı almaya bak ya da gönlün onun ödemesine rağzı değilse sen öde )
Son düzenleme: