- Katılım
- 14 Şub 2016
- Mesajlar
- 76
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar bu cezalar sanırım hiç peşimi bırakmayacak ama ben yinede sorayım. 16 aralıkta arkamda artçım ile Kızılayda ilerliyordum. O sırada bir polisin yanından geçtik ilk seferde iyi hoştu ancak aynı yoldan tekrar döndüğümüzde polis yanından geçerken "Bak ceza yazarım haaa" manasında şakayla karışık birşey söyledi ve gülüp devam ettik ancak. Bugün 22 aralıkta evime ceza tutanağı geldi kasksız motosiklet kullanmaktan 95 TL trafik cezası yemişim. Şakaydı gerçek oldu desek yeridir herhalde. Ancak yazılan ceza maddesine baktığımda 78/1-b sayılı maddede cezanın uymayanlara yazılabileceği belirtilmiş ancak cezayı bana yazmışlar. Benim buna itiraz etmem lazım ancak bu konularda pek bilgili sayılmam. Sanırım bir dilekçe yazmamız gerekiyormuş ancak nasıl dilekçe nasıl olmalı veya nasıl kendimi ifade etmeliyim bilmiyorum. Eğer daha önce böyle bir şey ile uğraşan varsa bu dilekçe konusunda bana yardımcı olabilirler mi ?