- Katılım
- 1 Eyl 2005
- Mesajlar
- 566
HAYALBUYSA' Alıntı:Bide kask takmayanları itilip kakmayın diyo.... böylelerini forumdan bile atacaksın....
++++++++++1
HAYALBUYSA' Alıntı:Bide kask takmayanları itilip kakmayın diyo.... böylelerini forumdan bile atacaksın....
Teşekkürlerdanger0' Alıntı:axo markasının iyi kaskları da var olmayanları da. fiber , iplikli(örgülü) demek. carbon fiber se, carbon örgülü yani. Aldığın kask sanırım karbon kevlar olan en iyi kasklardan biri. Fuarda yaklaşık bu fiyatlardaydı.
Kingston' Alıntı:çoğu kişi kask hakkında epeyi bir yazı yazmış
dd ve diğer arkadaşların dediği doğru sonuna kadar katılıyorum
ama kask kullanmayanları ezmenin bir köşye itmenin de bir anlamı yok
bence bir insan kendine güveniyorsa kask takmasına gerek yok
ben mesela kendime güvendiğim için kask takmıyorum ama çevreye güvenmediğim için kask almayı düşünüyorum
ya siz gösteriş içinmi çevreye güvenmediğiniz için mi yoksa kendi güvenliğiniz için mi kask takıyor sunuz?