kask meselesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
120 km hızla düşerken kendine güvenin sana ne getirebilecek merak ediyorum sanırım şaka yapıyorsun yani umarım öyledir...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
:) takmak istemeyenin vardır bir bildiği herkesin kafatası aynı kalınlıkta değilki:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AXO kask iyimidir ve pahalımı aldım acaba 400 ytl yani içi fibermiş
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
axo markasının iyi kaskları da var olmayanları da. fiber , iplikli(örgülü) demek. carbon fiber se, carbon örgülü yani. Aldığın kask sanırım karbon kevlar olan en iyi kasklardan biri. Fuarda yaklaşık bu fiyatlardaydı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kingston,
Sana özelden mesaj attım; 16 adet kasksız kaza sonrası fotoğraf linki. Kusura bakma seni tanımıyorum ama belki bu fotoğrafları görürsen kask takmayı düşünürsün ya da bir gün düşünmeye hazırlanmış olursun. Eğer gri madde ve kan görmekten hoşlanmıyorsan sakın linklere tıklama ve hemen sil.
Bu işin kendine güvenmekle ilgisi yok. Tahminimce yaşın çok küçük. Doğru yolu hemen bulmanı dilerim.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Kingston, tak güzel kardeşim tak piyasada 25ytl satılan kasklar bile olsa al tak. Hatta git bi shopp a janjanlı kasklar var beyen birini tak. Maddi sorunun olduğu için takmıyorsanda yolla adresini bi tane ben kargolayım sana
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
105
Arkadaşlar gerçi burada çok deneyimli arkadaşalar var bana düşmez ama yinede söyleme ihtiyacı hissettim.Kask sizi hayata bağlar en önemli organımız beynimiz kimse ona zarar gelsin istemez dimi.Nçizane bir örnek de ben vereyim Ankara da Suzuki bayisinde çalışan çok sevdiğim bir kardeşim vardı( Allah rahmet eylesin) adı BURKAY daha 23 yaşında motor sevdalısı çok genç bir kardeşimizdi.Bırakın kask takmamayı yanında kasksız olan birsini bile motor üstünde durdurmazdı böyle bir arkadaşımızdı yine birgün otobanda bi aşağı bi yukarı gidip geliryorlar neyse artık eve dönecekler herkes dönüş için hazırlanıyor bu kardeşim ben bir turdaha atıp geleyim diyor kaskı tamadan motoru gazlıyor (Kawasaki zx12) tekteker 250 km hız motoru yere indirirken motor silkiniyor düzelteyim derken refüjlere giriyor motoru bırakmıyor düzelteceğim diye motor ters dönüyor Canım arkadaşım parçalanarak vefat etti.Nolursunuz ama nolursunuz KASK ve Koruyuculu Giysi olamdan motorsiklet sürmeyin kimin ne zaman nerde ne olacağı belli değil bunu yazmak için bile çok zorlandım KASK sız Motorsiklet sürmek Ölümün ta kendisidir.Tüm motorcular kardeştir kimseyi bu yüzden kaybetmek istemeyiz bu yazdıklarımı okuyanlar bunu lütfen uygulasın KASK sız hayır diyorum ben saygılarımla değerli ve bilinçli kardeşlerim.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Sevgili Kingston inanın ki kask çok önemli.Ciddi sakatlık riski geçirdiğiniz bir kaza yerinden sırıta sırıta ayrılabilirsiniz kask sayesinde.En önemli işlevi de budur,vizörün yüzünüzi gözünüzü yüksek hızda seyrederken toz toprak veya herhangi bir dış etkenden korumasını saymıyorum bile.Kask takmayanı aşağılamak kimsenin haddi de değildir kanımca.Mühim olan öğretmek,eğitmektir;dışlamak,alay etmek değil.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
danger0' Alıntı:
axo markasının iyi kaskları da var olmayanları da. fiber , iplikli(örgülü) demek. carbon fiber se, carbon örgülü yani. Aldığın kask sanırım karbon kevlar olan en iyi kasklardan biri. Fuarda yaklaşık bu fiyatlardaydı.
Teşekkürler ;)
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Kingston' Alıntı:
çoğu kişi kask hakkında epeyi bir yazı yazmış
dd ve diğer arkadaşların dediği doğru sonuna kadar katılıyorum
ama kask kullanmayanları ezmenin bir köşye itmenin de bir anlamı yok
bence bir insan kendine güveniyorsa kask takmasına gerek yok
ben mesela kendime güvendiğim için kask takmıyorum ama çevreye güvenmediğim için kask almayı düşünüyorum
ya siz gösteriş içinmi çevreye güvenmediğiniz için mi yoksa kendi güvenliğiniz için mi kask takıyor sunuz?

Dostum arada yazılanları okumadan direk cevaplıyorum tekrar oluyorsa kusura bakma.
Kaza bilerek yapılmaz. Kazanın nerede, ne zaman ve nasıl olacağı belli değildir. O yüzden kazadır zaten. Kazanın kendine güvenmekle ne alakası olabilir ki. Olsaydı bu kadar kaza olur muydu. Git sor istersen herkes kendine yeterince güveniyordur özellikle araba kullanırken. Ama bu yolun ortasındaki ağacı ortalamalrına engel olmaz. Nerde, ne zaman ve nasıl olacağı bilinmeyen bir olay için kendine güvenemezsin. Bilmiyorsun ki ne olacağını. Sadece ihtimalleri azaltabilirsin. Dolayısıyla kaza riski trafiğe çıktığında hep vardır ve kask takmak zorundasın arkadaşım eğer boyle bir olay başına geldiğinde kalkıp üstünü başını silkelemek istiyorsan yok istemiyorsan kask takmazsın seni başkaları temizler beyazlar giydirir el üstündü tutulursun. Allah göstermesin, Allah kaza bela vermesin ama sen yine de kask tak lütfen.

Dün Yeşil vadiden dönerken kafama taş geldi. Kendime güvenseydim gelmez miydi acaba. Kask olmasaydı o hızda taş kafamı yarıp düşmeme neden olabilirdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
++++++++++++ :cat: +++++++++++
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Forum katilimcilari yeni bir konu basligi acmadan önce o konunun forumda mevcut olup olmadigini kontrol etmeliler. Bunun icin forumun arama özelligi kullanilabilir. Ayni isimli veya ayni tartismalari iceren konular acilamaz. Moderatorlerin sizin için arama yapması gibi bir görevi bulunmamaktadır! Forum sayfalarında arama yapmak için tıklayın...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************



Konuyla alakalı linkler

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=1979

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3357

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=2757
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst