- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
çok keyif aldığınız aşikar
çok güzel kareler hele o odun ateşinde çay faslı yokmu içim gitti valla ...
emeklerinize sağlık paylaşım için teşekkürler :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 ----------
yahu Ramazan sende yaşlanıyorsan biz ölelim o zaman :bounce::queen:
emeklerinize sağlık paylaşım için teşekkürler :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 ----------
kuryelik yıllarında kardan adam ve kardan motor olduğum günler geldi aklıma.. galiba yaşlanıyorum....
yahu Ramazan sende yaşlanıyorsan biz ölelim o zaman :bounce::queen:























