Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ite budur!!!!! helal olsun... seni yürekten ayakta alkışlıyorum. 2003 yılında üzülerek sattığım xj900 yamaha motorlar doğu-güneydoğu gezisi yapmıştım. Elbette sollarken ve trafiğin sakatlaştığı yerlerde gazlayıp sıyrılma sorunları yaşamış olmalısın ama yine de bir çok kullanıcı için "neden olmasın? 125 lik motorla da yapılabiliyor" denilebilecek güzel bir gezi yapmışsın. Ayrıca güzel memleketini de burada göremeyen bizlerle paylaşmışsın. Çok teşekkürler, Yolun açık olsun.
Babuş topic'in üstünden geçen zamana rağmen hala ilgi topluyor helal olsun...İlk okuduğumda bişey yazmayı unutmuştum-tebrikler dostum.Okuduğum en güzel gezi yazısıydı.Devamının dileğiyle...
Eline, ayağına, yüreğine sağlık. Çok güzel bir gezi yapmışsın ve güzel fotoğraflar çekmişsin... Bizimle bunları paylaştığın için de teşekkürler...
Kanyonun sonundaki çay bahçesine gidip ayran içmemişsin anlaşılan.....
:queen:
abee supersın yaaa.içimdeki maceracı ruh tekrar dısa vurdu sayende.harıka...bende bısıkletle konya-antalya yapmıstım...ama motor baska tabı.
su anda bı motorum yok ama en kısa zamanda alıp bıtane dusucem yollara..
kardesim öncelikle cesaretini kutlarım bendede cbr 125 var ama o cesaret yok sanırım.emeğine sağlık bizlerle paylastın gercekten harika özellikle serhos amca cok komikti ailecek güldük.gezilerinizin devamını beklieriz
Arkadaşlar uzun zamandır siteye giremedim. takip edememişim topic almış başını yürümüş. Topic tekrar gündeme gelmesin diye yazıp yazmamakta kararsız kaldım ama son mesajdan bu yana çokta zaman geçmemiş.
Hepinize yorumlarınız için çok teşekkürederim.
Bu arada HİÇ KORKMADIM :cherry:
zaten korkacakta birşey olduğunu düşünmüyorum
motorunuzun kaç cc olduğuna bakmayın atlayın gidin.
Bu fırsatları ileride bulamayabilirsiniz...
vayy beee..helaaalll...vatan cennetmiş bu arada...sende cenneti bizim önümüze serdin...eline ayağına sağlık...Sinop cezaevini Can Dündarla cnn türkte izlemiştim ama bu fotolar daha içten ve daha özel geldi bana...herşey için sağol...geyikten fırsat bulamayıp böyle değerli topikleri kaçırıyoruz...:rendeer:
dostum ben amasyalıyım da amasyaya gelenler
boraboy köyüne gitmeden yapamazlar... keşke dgitseydin.. gölde kamp kurup yatsaydın bide balık ızgara oooofffffff www.kartal23.galerisi.com
burası benim köyüm...
abi ellerine sağlık fotograflara baktıkça benimde içimden geçiyor bidahaki gitişinde seninle seyahat etmek beni oldukça mutlu edecek
ellerine sağlık ufkumu açtın