arkadaşım canawar olmuş gezin. Çocukken 2 defa sinop'a ,amasraya , mengene gittim o doğayı yeşili hala unutamam. Benimde aklımda bi karadeniz turu var hemde kamplı çadırlı. Askerden gelince umarım daha buyuk bi motor alırımda eşilik ederim sana. Sinop cezaevinide süper görüntüler almışsın.