Karadenize seyahat-2200km-cbr125-150resim

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
gerçekten çok profesyonelce olmuş karadenize hiç gitmememe ragmen oraları gezmiş kadar oldum eline sağlık
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Hem Honda nı hemde seni canı gönülden tebrik ederim..İşte ruh işte motor işte motorculuk...Örnek bir motorcusun ne diyeyim...
Aman nazar değmesin herşey 4x4 lük.. :thumleft:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Valla helal olsun hocam, resimleme olayıda güzelmiş, keşke motorun ve seninde daha çok resmin olsaydı ama tek başına olunca olmuyo dimi.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Gezi çok güzel olmuş. Bu iki aylık deneyim olayına gelince: Ben de en uzun gezimi iki aylık deneyimden sonra yaptım. Hem acemiliği atmak hemde ilk heves diyelim. Ama tek başına olman hakikaten büyük cesaret. Benim yol arkadaşım (hasangurleyen) hem tecrübe olarak benden çok eski hemde teknik olarak yaşanacak sorunlar için motor işinden anlayan bir arkadaş. Onun motor bilgisi, benim profesyonel turistliğimle ve bizi yolda hiç üzmeyen YBR 125'lerimizle hoş bir gezi yaşadık. Fotoğraflarında çok hoş. Ben nacizane olarak bu tip uzun yol gezilerinin en az iki kişiyle yapılmasını savunuyorum. Bu tarz geziler diğer site sakinleri içinde örnek ve gezilecek yerler konusunda ciddi kaynak oluyor. Eline ve tekerine sağlık. Yenilerini de inşallah burada bizimle paylaşırsın.

http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6861
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrık ederım cok gusel olmustur sanırım....
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
DOSTUM tebrik ederim.harika bir is çikarmissin.fotolar çok hos.antalya tarafina gelirsen muhakkak motorize07 ye karis.
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
arkadaşım canawar olmuş gezin. Çocukken 2 defa sinop'a ,amasraya , mengene gittim o doğayı yeşili hala unutamam. Benimde aklımda bi karadeniz turu var hemde kamplı çadırlı. Askerden gelince umarım daha buyuk bi motor alırımda eşilik ederim sana. Sinop cezaevinide süper görüntüler almışsın.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Her ne kadar her resmi açamasamda (sağ tıklayıp resmi gösterde etkili olmuyo) çok iyi bir gezi olmuş 125 ile uzun yol yapılırmı diye soran arkadaşlar bence cevabı almıştır ben ilk resme dikkatli bakmamışım fazer zannettim yüklü motoru :cherry: resimler ve gezi mükemmel sanada müthiş bi tecrübe olmuş :cat: tabi ya motor gibisi varmı hele hele bir enduro motor gibisi :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Çok teşekkür ederiz, ben kendi adıma gezmiş kadar oldum diyebilirim, belgesel tadında olmuş :thumleft:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaş Helal Olsun Sana. Diyecek Bir Laf Bulamıyorum. Hayranlıkla Çektiğin Fotoğraflarına Baktım ve Yazdıklarını Okudum :cat:
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Gözlerinden öpülesi adamsın helal olsun. Bir arkadasın olsa sanırım daha rahat geçerdi yolculuk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten ben böyle bir gezi yazısı görmedim çok güzel olmuş :) bu motoru almayı düşünüyordum ama acaba uzun yola yetersiz mi kalır diye endişeleniyordum. Şuan hevesim daha da arttı
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bumuduuuurrrrr buduuuuuuuuuuurrrrrrrrr :razz:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
108
Cesaretinden ve azminden dolayı kutluyorum seni bir belgesel tadında vallahi
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
maşallah:rendeer: tek başına bir insan anca bu kadar eğlenebilir senide motorunuda tebrik ediyorum, en iyi dost kitapmış zırt:-D , en iyi dost motosiklettir:D bende böyle bi gezi yapmak istiyorum ama tek başıma yapamam umarım yaza kadar benle gelecek birini bulurum...
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Tebrikler üstad ellerine ayaklarına pedallarına sağlık insanın bu kış günü gezesi geliyo valla
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
24
ne zamandır bakmıyodum topiğe
yorumları şimdi okudum herkeze teşekkürederim :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
129
bende uzun yola çıkmak istiyoruuum.. bi babam izin verse... ölürüm diye korkuyo tabi bi de A2 alıcam o da şart..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst