Karadenize seyahat-2200km-cbr125-150resim

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
220
valla süper bi gezi yapmıssın eline koluna gözüne tabiki vede MOTORUNA sağlık
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
ite budur!!!!! helal olsun... seni yürekten ayakta alkışlıyorum. 2003 yılında üzülerek sattığım xj900 yamaha motorlar doğu-güneydoğu gezisi yapmıştım. Elbette sollarken ve trafiğin sakatlaştığı yerlerde gazlayıp sıyrılma sorunları yaşamış olmalısın ama yine de bir çok kullanıcı için "neden olmasın? 125 lik motorla da yapılabiliyor" denilebilecek güzel bir gezi yapmışsın. Ayrıca güzel memleketini de burada göremeyen bizlerle paylaşmışsın. Çok teşekkürler, Yolun açık olsun.
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süperr baba yaa daha ne diyeyimmm
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
harika bir iş yapmışsın. tebrk ederim. cbr ımla bir kez daha gurur duydum sayende. bende mutlaka yapıcam bu işi...
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Babuş topic'in üstünden geçen zamana rağmen hala ilgi topluyor helal olsun...İlk okuduğumda bişey yazmayı unutmuştum-tebrikler dostum.Okuduğum en güzel gezi yazısıydı.Devamının dileğiyle...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Fotoğraflar çok güzel olmuş.

Nice yolculuklara , darısı da bizim başımıza:king:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Eline, ayağına, yüreğine sağlık. Çok güzel bir gezi yapmışsın ve güzel fotoğraflar çekmişsin... Bizimle bunları paylaştığın için de teşekkürler...
Kanyonun sonundaki çay bahçesine gidip ayran içmemişsin anlaşılan.....
:queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
23
Çok güzel bir gezi olmuş arkadaşım, ellerine sağlık. Anlatımında bayağı insanı heveslendiriyor resimlerde çok güzel olmuş.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
4
abee supersın yaaa.içimdeki maceracı ruh tekrar dısa vurdu sayende.harıka...bende bısıkletle konya-antalya yapmıstım...ama motor baska tabı.
su anda bı motorum yok ama en kısa zamanda alıp bıtane dusucem yollara..


yasasın ozgurlukk....:queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
22
kardesim öncelikle cesaretini kutlarım bendede cbr 125 var ama o cesaret yok sanırım.emeğine sağlık bizlerle paylastın gercekten harika özellikle serhos amca cok komikti ailecek güldük.gezilerinizin devamını beklieriz
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
24
Arkadaşlar uzun zamandır siteye giremedim. takip edememişim topic almış başını yürümüş. Topic tekrar gündeme gelmesin diye yazıp yazmamakta kararsız kaldım ama son mesajdan bu yana çokta zaman geçmemiş.
Hepinize yorumlarınız için çok teşekkürederim.

Bu arada
HİÇ KORKMADIM :cherry:
zaten korkacakta birşey olduğunu düşünmüyorum
motorunuzun kaç cc olduğuna bakmayın atlayın gidin.
Bu fırsatları ileride bulamayabilirsiniz...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayy beee..helaaalll...vatan cennetmiş bu arada...sende cenneti bizim önümüze serdin...eline ayağına sağlık...Sinop cezaevini Can Dündarla cnn türkte izlemiştim ama bu fotolar daha içten ve daha özel geldi bana...herşey için sağol...geyikten fırsat bulamayıp böyle değerli topikleri kaçırıyoruz...:rendeer:

birde börek çay ambiansıı beni bi hoş etti...:p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
dostum ben amasyalıyım da amasyaya gelenler
boraboy köyüne gitmeden yapamazlar... keşke dgitseydin.. gölde kamp kurup yatsaydın bide balık ızgara oooofffffff
www.kartal23.galerisi.com
burası benim köyüm...
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
22
abi ellerine sağlık fotograflara baktıkça benimde içimden geçiyor bidahaki gitişinde seninle seyahat etmek beni oldukça mutlu edecek
ellerine sağlık ufkumu açtın
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
118
helal olsun sana kardeşim ne diyim dicek söz bulamıyorum tek başına kovboy gibi :cat: süpersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst