allah kaza bela vermesın tekerın duz bassın...hyoların hıc bırı enjeksıyonlu deıl sadece yenı gelen 2008 mode stkanunıler enjeksıyonlu...hyolar 2007 model ama bu 2008 trafık cıkıslı sanırım....tekrar allah kaza bela vermesın cıllop gıbı makına vallaha benımde bunda bı tane almama 46 gun kaldı....gun sayıyorumda....