Kara oğlanı aldım sonunda ;)

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
hayırlı olsun.. bir dönem benimde rüyalarımı süslüyordu araba almadan önce :) şimdi nasıl yapsam da bi 150 lik keeway alsam diye düşünüyorum.... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize ayrı, ayrı teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun.


Kardeş kulağını aç beni iyi dinle....

millet sana şöyle böyle der aldırma,bu motora o para çok der aldırma,MAŞALLAH daha sıfırmış.hemen devrini al KANUNİ gibi köklü bi firma var artık arkanda parça sıkıntında yok,6500 liraya 30 beygir motor alıyosun,millet cbr 125 e veriyo o parayı yanyana koysan her türlü üstün.güç yönünden üstün.tipten,hızdan herşeyden üstün,dediğim gibi milletin ağzı durmaz sen sallama motoruna kazasız belasız bin hayırlı olsun.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Kardeş kulağını aç beni iyi dinle....

millet sana şöyle böyle der aldırma,bu motora o para çok der aldırma,MAŞALLAH daha sıfırmış.hemen devrini al KANUNİ gibi köklü bi firma var artık arkanda parça sıkıntında yok,6500 liraya 30 beygir motor alıyosun,millet cbr 125 e veriyo o parayı yanyana koysan her türlü üstün.güç yönünden üstün.tipten,hızdan herşeyden üstün,dediğim gibi milletin ağzı durmaz sen sallama motoruna kazasız belasız bin hayırlı olsun.

cbr125 e nrede verıo o kadar parayı afedersin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun Maşşallah kaza bela görme inşallah nazar değmesin...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece örnek verdim cbr 125diye,misal.temsil,benzetme ivedilikle yazdım aklıma o geldi tamam,bunun horneti var,ybr 250 si var kıyaslıyabileceğin,bi çok örneği var..yani anlatabildim umarım
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun kardeşim...:cherry:

Maşallah'ı var.....:)

İyi denk gelmiş....Fiyatı bayağı iyi hemde....:cat:

Güle güle bin...Allah seni sevdiklerine bağışlasın...:rendeer:


Siyah herzaman asildir..Şimdi senin makinan gibi yani...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten çok yakışıklı ve sade bi motor,yani seni her yerde temsil eder ya resme baksana çok tatlı duruyo..Sen bi okuttur kardeş motoru bence nazar değmesin
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun.Yalnız bu motorun garanti işi sıkıntılı diye duydum.Kanuni bakmıcakmıs bu yeni motorlara :cat:Garantisi geçerli değil diye duydum :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
garanti olayını yarın öğrenip atarım buraya,bakılmazsa kötü olu işte
 
Katılım
15 Ocak 2008
Mesajlar
35
ya sabır be faik o 46 günde gelir geçer motoru eskitirsin cbr600 almama 46 gün kaldı dersin bu sefer bu arada hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler bende gün sayıyorum saten gt250r için herşeyin hayırlısı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst