hayırlı olsun bu 2008 hyo lar enjeksiyonlu mu ?
hepinize ayrı, ayrı teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun.
Kardeş kulağını aç beni iyi dinle....
millet sana şöyle böyle der aldırma,bu motora o para çok der aldırma,MAŞALLAH daha sıfırmış.hemen devrini al KANUNİ gibi köklü bi firma var artık arkanda parça sıkıntında yok,6500 liraya 30 beygir motor alıyosun,millet cbr 125 e veriyo o parayı yanyana koysan her türlü üstün.güç yönünden üstün.tipten,hızdan herşeyden üstün,dediğim gibi milletin ağzı durmaz sen sallama motoruna kazasız belasız bin hayırlı olsun.