Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlıolsun arkadaşım allah kaza bela vermesin.darısı benimde başıma dicem ama o kadar gücüm yok şu anda çünkü,ama nasipse ilk başlangıç olarak skygo 250 almayı düşünüyorum.onun hakkında bilgin varmı acaba?ne önerirsin?bu konuda biraz acemiyim de
hayırlı olsun allah kazasıs belasz kullanmak nasip etsin bende bu yaz sonu alcam hyo kırmızısı çok hoşuma gidio biraz kullan da ona göre bizede ii kötü yanlarını sölersin tekrardan hayırlı olsun..çok hoş duruyo resimler süper
Hepinize teşekkür ediyorum. Daha iyileri sizlerin olsun. Satmamdaki sebep malum zaten ben bunu biraz alışmak ve geçiş motoru olarak almıştım. Öyla acil bir durumu yok satılsada olur, dursada olur ama bu motorumu satarsam dediğim gibi Not : Satma sebebim Suzuki GSR 600 alacak olmamdır. Nedense bu suzikide beni cez benden bir sevgi oluştu. Amma şimdi, amma sonra. Alacam bu suzikiyi binecem üstüne vuracam kırbacı, vuracam kırbacı