Kara oğlanı aldım sonunda ;)

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar hepinize ayrı, ayrı teşekkür ediyorum ve sizleri çok seviyorum aranızda olmaktanda gurur duyuyorum. Benim Karaoğlana biraz mod. yaptım jantlara şerit çektim. Kaskım ve montumda geldi ;) resimi ekliyorum.
img0783ew0.jpg

img0779kl6.jpg
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler...:rendeer: Allah gönlüme göre bir şeyler kısmet etse banada keşke :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun..Kazasız Belasız Kullan Motorunu.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ah aha dari başimiza ne olursa bunda bile gözümüz yok hep mutlu gününde kullanırsın umarım...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Inşallah bıze de nasp olr yahu Allah yolunu açık etsın :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kardes motoru satıyomusun sahıbınde ılan gordum senın motorunu ve uzerınde senle bırlıkte yenı almıstın daha ama sanırım gsr 600 cezbettı senı...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
1
hayırlıolsun arkadaşım allah kaza bela vermesin.darısı benimde başıma dicem ama o kadar gücüm yok şu anda çünkü,ama nasipse ilk başlangıç olarak skygo 250 almayı düşünüyorum.onun hakkında bilgin varmı acaba?ne önerirsin?bu konuda biraz acemiyim de:)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,131
hayırlı olsun allah kazasıs belasz kullanmak nasip etsin bende bu yaz sonu alcam hyo kırmızısı çok hoşuma gidio biraz kullan da ona göre bizede ii kötü yanlarını sölersin :)tekrardan hayırlı olsun..çok hoş duruyo resimler süper
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi hayırlı uğurlu olsun olmasınada o file ne yaaaaa :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Hepinize teşekkür ediyorum. Daha iyileri sizlerin olsun. Satmamdaki sebep malum zaten ben bunu biraz alışmak ve geçiş motoru olarak almıştım. Öyla acil bir durumu yok satılsada olur, dursada olur ama bu motorumu satarsam dediğim gibi Not : Satma sebebim Suzuki GSR 600 alacak olmamdır. Nedense bu suzikide beni cez benden bir sevgi oluştu. Amma şimdi, amma sonra. Alacam bu suzikiyi binecem üstüne vuracam kırbacı, vuracam kırbacı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst