Kara oğlanı aldım sonunda ;)

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar sonunda aldım makinemi. Darısı olmıyanların başına

model : 2008
km : 3800
renk : sihay
fiyat : 6500

img0777tn8.jpg
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
hepinize ayrı, ayrı teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
allah kaza bela vermesin kardeşim... hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kulan arkadaşım, hayırlı uğurlu olsun. hyo nun en yakışıklı motosikletlerinden birini almışsın :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah kaza bela vermesın tekerın duz bassın...hyoların hıc bırı enjeksıyonlu deıl sadece yenı gelen 2008 mode stkanunıler enjeksıyonlu...hyolar 2007 model ama bu 2008 trafık cıkıslı sanırım....tekrar allah kaza bela vermesın cıllop gıbı makına vallaha benımde bunda bı tane almama 46 gun kaldı....gun sayıyorumda....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla iyi dengetirmişsin. :) acil satılık'lardan birisi galiba :) hayırlı günlerde kazasız kullan :)
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
3
hayırlı olsun arkadaşım çok süper bişi allaha kaza bela göstermesin güle güle kullan
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
alah kaza bela vermesın motorun yerı gormesın uzrınde cızık gözukmesın gule gule bın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst