Evet arkadaşlar.tüm olumsuz söylemlere katılıyorum.İtü den takviye bile aldılar göya ama gene bi ....... ürün üretemediler.1980 lerin biraz zorlasak 1970 lerin modelleri.Memleketin cahiliyesinin sömürülen sermayesi ile anca bu kadar oluyor demekki.Be kanuni:motor üretiyorum diyosun daha ortada bi motor yok.CC si farklı ,kursu storku farklı,farklı devirlerde torku -bg farklı,çizgileri farklı.......Piyasada mücadele edebilmen için farkın olmalı.Ha diyeceksinizki mücadele edemiyorda nasıl batmıyor.Her nekadar kombassan dan ayrılmış görünsede hala onun kanatları altında müslüman ülkelere ihracat yapıyor.Kefallerde türk-müslüman malı diye alıyor ve kar gene ikinci dünya ülkelerinin(çin-tayvan-kore-malezya vb) cebinden İMF borçlarının karşılıgı olarak birinci dünya ülkelerinin cebine giriyor.İç piyasadada masraflarını çıkarıyor.IMF den borç alınır -borcu ödemek için avrupadan artık teknoloji-...Avrupa çin Türkiye üçgeninde biz üçüncü dünya ülkesi konumuna girmiş oluyoruz.Biz de ımf ve benzerlerinden borç aldık ama para halkın cebine degmedi bile.Dünya devleri o paralarla özelleştirme ihalelerine katılıp parayı taksit taksit uzunca bir sürede ödüyecekler.O paraların yüzü suyu hürmetine dolar ve petrol kısa bir süre alt seviyelerde dolaştı.Ancak para bitti bile .Döviz yükseldi,benzin arttı,,secim kampanyalarında su seller gibi para akıyo.Para iyice azaldıkca halk hep çin çan çonlara yönelecek yöneldikce daha cok batacaz cari acık artacak yani bataklıktayız.Verdigimizle aldıgımız eşitlenmedigi sürece ekonomik refaha eremeyiz(10 yaşındaki çocuk bile bunu bilir ama bizim yüce,kutsal yöneticilerimiz farkedemiyorlar) ve bu motorlardan daha iyisini de göremeyiz.Bence fırsat varken birer tane alalım.:queen::queen::queen::bounce:Ciddiyim.Çok koyu ybr ci oldugum halde yeni ybr almam pahalı oldugundan degil benim gücüm olmadıgından mümkün degil.Neden pahalı degil:3 yılda 125.000 km sıfır masraf(birtek debriyaj balatası 110.000 km de patlayan sinyal ampülü yok gaz-debriyaj teli hala orjinal-teker bilyaları orjinal kaprin lastigi orjinal inanmıyorsa KANUNİ BENİM DENETİMİMDE MOTORU İNCELEYE BİLİR......)GERÇEK MOTORCUYU KANDIRAMAZLAR........Bizi böyle durumlara düşüren bürokrasiye,böyle bürokratı seçen seçmene,böyle seçmeni doguran anaya helal olsun.Bu mudur yani gelmek istediginiz nokta.''ÇANAKKALE GEÇİLMEZ'' di.........AFFET BENİ ATAM.:salut::salut::salut: