KANUNİ'nin dört yeni modeli & Özellikleri

Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
KANUNİ BS 100

ÖZELLİKLERİ

Fiyatı : 1.699,00 TL

bs100_1.jpg


Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör : Teleskopik

Silindir Hacmi : 97,2 cm3 Arka Amortisör : Hidrolik çift amortisör

Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 9,5 Litre

Sıkıştırma Oranı : Ön Lastik : 2,50 - 18

Maksimum Güç : 7,02 Beygir / 8000 d/dak Arka Lastik : 2,75 - 18

Maksimum Tork : Boyutlar : 1835 x 750 x 980

Soğutma Sistemi : Hava Soğutma Ağırlık : 88 Kg

Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,3 Litre

Ön Fren : Kampana
Güçlü ve ekonomik motor, Devir ve vites göstergesi, modern tasarım

Arka Fren : Kampana

Şanzıman : 4 Vites


KANUNİ BS 125

ÖZELLİKLERİ

Fiyatı : 1.968,00 TL


bs125_1.jpg


Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör : Teleskopik

Silindir Hacmi : 124 cm3 Arka Amortisör : Hidrolik çift amortisör

Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 12,5 Litre

Sıkıştırma Oranı : Ön Lastik : 2,50 - 18

Maksimum Güç : 9,84 Beygir / 7820 d/dak Arka Lastik : 2,75 - 18

Maksimum Tork : Boyutlar : 1885 x 750 x 1005

Soğutma Sistemi : Hava Soğutma Ağırlık : 102 Kg

Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,8 Litre

Ön Fren : Disk
Modern Tasarım, Ön Disk fren, Alaşımlı çelik jantlar, arka bagaj demiri

Arka Fren : Kampana

Şanzıman : 5 Vites



KANUNİ CUP 100

cup100_1.jpg


Fiyatı : 1.724,00 TL

ÖZELLİKLERİ

Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör : Teleskopik

Silindir Hacmi : 97 cm3 Arka Amortisör : Helezonik çift yaylı

Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 3,5 Litre

Sıkıştırma Oranı : 9,1 : 1 Ön Lastik : 2,50 - 17

Maksimum Güç : 8,9 Beygir / 7250 d/dak Arka Lastik : 2,75 - 17

Maksimum Tork : 6,2 Nm / 5750 d/dak Boyutlar : 1900 x 660 x 1075

Soğutma Sistemi : Hava Soğutma Ağırlık : 96 Kg

Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,1 Litre

Ön Fren : Disk
Emniyet kapaklı kontak, güçlü aydınlatma, ön disk fren, ekonomik ve güçlü motor

Arka Fren : Kampana

Şanzıman : Yarı Otomatik 4 Vites


KANUNİ Kanuni Dolphin 100

ÖZELLİKLERİ

dolphin100_1.jpg


Fiyatı : 2.096,00 TL

Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör :

Silindir Hacmi : 97,2 cm3 Arka Amortisör :

Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 4 Litre

Sıkıştırma Oranı : Ön Lastik : 120 / 70 - 12

Maksimum Güç : 5,75 Beygir / 6300 d/dak Arka Lastik : 130 / 70 - 12

Maksimum Tork : Boyutlar : 1850 x 680 x 1140

Soğutma Sistemi : Hava Soğutmalı Ağırlık : 90 Kg

Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,9 Litre

Ön Fren : Disk

Arka Fren : Kampana

Şanzıman : Otomatik
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
4 modelininde muadili ve alternatifi zaten kanuni motor seçeneklerinde vardı, ben beğenmedim :(
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
ya kanuni bu tür motorlar üretmeyi ne zaman bitirecek eski mz ler bile bunlara 10 çekerdi, yani türkiyede hiç bir üretelim yapalım kalmamış
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Anca zaten böyle motorlar çıkarsınlar gereksiz tiplerde motosikletler.Yav zaten öyle bir tipte motorun var hala neden çıkartıyorsun.Neyi amaçlıyorsun kardeşim sen doğru değil mi arkadaşlar.Onların yerine şöyle daha yeni tipte daha kaliteli tasarlanmış motorlar çıkarsalar en azından daha iyi olmaz mı?
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
ya usta iyi aletler de cıkardılar da "s" seriler gibi , milletin ucuz arayanına kalitelisi bu diyerekten götürmeye calısıyorlar kanımca .
ucuz ve kaliteli :mrgreen:
bi de yerli die yayıldı ya ağızlara tamam işte dar gelirlinin koşarak aldığı marka.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
vay be modellere bak 80 li yıllardan günümüze...pek bişey değişmemiş ....:pr:iğrenç....
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Anca zaten böyle motorlar çıkarsınlar gereksiz tiplerde motosikletler.Yav zaten öyle bir tipte motorun var hala neden çıkartıyorsun.Neyi amaçlıyorsun kardeşim sen doğru değil mi arkadaşlar.Onların yerine şöyle daha yeni tipte daha kaliteli tasarlanmış motorlar çıkarsalar en azından daha iyi olmaz mı?

Tamamen Katılıyorum.
+ Elite100
+ Tigrina100
Şimdi de cup 100 Bunlar farklı İsim Altında Farklı Renklerde Fakat Aynı Motorlar Özellikleri Arasında fazla Bi Fark Yok. Sadece Bu Değil Breton 125 De bs 100 Ün Farklı Rengi .Dolphin 100 Dediğide Hussar 125 İn 100cclik Versiyonu.Bende mert arkadaşa katılıyorum en azından motoru değiştiremiyorlarsa tasarımı değiştirsinler daha çok satarlar.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
bunlar neya kardesım sacmalıktan baska bır sey degıller kanunı ne yapıyor boyle ya hıcmı kafası calısan bırı yok bu kanunıde hala kendılerını 50 lılı yıllarda sanıyorlar sanırım az efektıf olun lutfen aaaaaaaaaa:pr:
 
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
38
Arkadaşlar mondialde 2 yeni model çıkarmış.2'sindede 100 'lük motorlar var.Biri scooter biride kanuni bs 100'ün aynısı.Yine mondial mantıklı yapmış çünkü mondialin vergiye girmeyen 100 'lük bi tek cup modeli vardı, şimdi seçenekleri arttırmışlar ama bu kanuni aynı motorları yaparak ne amaçlıyor neyin peşinde bu adamlar valla merak ediyom!!!
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
yahu benim kafam dağınıkken bile karaladığım iki üç parça tasarımım bunların yanında 2100 yılı için concept kalır. bu kadar mı çalışıyor kafaları bunların. yok yok . basmıyor...
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
eski mz buna 10mu çeker yok artık be kardeşim amma attın en az 25 çeker ne heybetli makinaydı be allah var mz' ler :p
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
artık bu 100lük 125lik çin halk cumhuriyeti modellerinden sıkıldık,
maddi imkanları olan türk firmalarından (kanuni,mondial,asya,ramzey vb.)
250lik hatta üst sınıf 500lük üretimler bekliyoruz dört gözle,sanırım bu ürün grubunu ar-ge testlerinden sıyrılıp deneme partilere getirme zamanı geldi
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alın size Cgl 125 daha ne istiyosunuz, ben beğendim gayet yerinde,sağlam ve hesaplı modeller, modası da geçmez keşke 70'li modelleri getirseydi:cat: ,şu alttakinden de yedek parça yaparım:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Alın size Cgl 125 daha ne istiyosunuz, ben beğendim gayet yerinde,sağlam ve hesaplı modeller, modası da geçmez keşke 70'li modelleri getirseydi:cat: ,şu alttakinden de yedek parça yaparım:cherry:

çelik jant farkı ile cgl 125 ... arkadaşlar iyi hoşda kanuni 500 - 600 cc motor yapsa , kanuniyi alan adam o parayı yine veremez heh verdi diyelim ben şahsen o 600 lük motora binmem japon olmazsa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hep alışılagelmiş şekiller... Hiç bir estetik yok... Hep benzetme....:pr:

Biraz daha geliştirilmesi lazım modelerin...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst