Kanuni Storm 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Bu arada ...Fuara da katıldık tabiii ki.

Tek ilgimi çeken şeyler her zamanki gibi Honda GOLDWİNG
ve KANUNİ standi idi

S&T Kanunileri inceledik biraz arkadaşımla kankam la ;)

_R modeller hoşuma gitmesede

250 cc lik bir makine bakıyorum En azından şimdilik düşünmesemde ilerde belki :)

250 cc ST&KANUNİ _R olan ... :) sevmiyorum abi :)
dsc00301yf1.jpg


Abi bu da 650 cc li ST&KANUNİ
dsc00304te0.jpg


Bu da Kankam Çok Yakıştı bea :)
dsc00305uu7.jpg


Yakın zaman da 1 kaç daha foto ekliyecem :) aksesuar değil fazla da değil ama tamirat yedek parça v.s. galiba kanuni bazı yedek parçaları kendisi üretiyor...
:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Bazı akaryakıt hesaplamaları ...

tarih

13/04/2008

6888 km-7037 km 149 km yapmış alınan benzin 13,00 ytl 13,00/149=0,0872 ytl km başına

7037 km-7172 km 135 km yapmış alınan benzin 14,00 ytl 14,00/135=0,1037 ytl km başına

7171 km-7340 km 173 km yapmış alınan benzin 17,50 ytl 17,50/173=0,1011 ytl

Son küçük marmara gezisinde yapılan kilometre ile hesaplandı..
Gezinin linki burada :)
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/43097-13-04-2008-bahar-geldi-hadi-marmara-turuna-armutlu-cinarcik-yalova.html
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
işallah soruma kısa sürede cevap verirsiniz.

storm almama ramak war ama
renk konusunda acaip karasızım.
gri mi yoksa siyah mı..
siyahı mat olduqu icin ve alacagım yerde teşhirde yok kafamı kurcalıyor..

2600ytl ötv ve plaka dahil fiyatı
cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
işallah soruma kısa sürede cevap verirsiniz.

storm almama ramak war ama
renk konusunda acaip karasızım.
gri mi yoksa siyah mı..
siyahı mat olduqu icin ve alacagım yerde teşhirde yok kafamı kurcalıyor..

2600ytl ötv ve plaka dahil fiyatı
cevaplarınızı bekliyorum

Daha önce motosiklet deneyimin varmı arkadaşım? Bide güvenlik ekipmanlarını motoru almadan önce tamamlamanı öneririm.Ehliyet'i yazın yoğunlaşan kontrollerde çok gerekli bişey olduğu için hiç hatırlatmıyorum bile:).
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
ehliyetim war arkadasım
ilk motorum olacak..

ama renk konusunda fikir belirtmemişsiniz..

SİYAH mı ?
GRİ mi ?

ayrıca nitrious81 arkadasım bu nicki yaklasım 8 senedir kullanıyorum :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Renk seçimi göreceli iş ...
senin beğenine kalmış...

Ben kırmızı almasam Gri alırdım :D

Vayy benım Nick in yandan yemişlisi :p

Yandan yemişli nickli arkadaş sen buralardamıydın :)
Cumartesi mangala gel :)

işallah soruma kısa sürede cevap verirsiniz.

storm almama ramak war ama
renk konusunda acaip karasızım.
gri mi yoksa siyah mı..
siyahı mat olduqu icin ve alacagım yerde teşhirde yok kafamı kurcalıyor..

2600ytl ötv ve plaka dahil fiyatı
cevaplarınızı bekliyorum

Sıfırı için fiyat normal ... Bana 3,200 e gelmişti geçen sene kredi ile ... 16 taksit. :) tuzlu oldu :)

Ufak tefek aksaklıkları olacaktır muhakkak Hiç möorelini bozmada servisine hallettir derim ...

Daha önce motosiklet deneyimin varmı arkadaşım? Bide güvenlik ekipmanlarını motoru almadan önce tamamlamanı öneririm.Ehliyet'i yazın yoğunlaşan kontrollerde çok gerekli bişey olduğu için hiç hatırlatmıyorum bile:).

Bu arakadaşı makinesi < siyah > ....
Abi siyah renk nasıl duruyor , sen daha iyi bilin Ben megapiksel den anlarım sadece :) mat siyah ama ...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
efet ya bi yardımcı olsun
Magzada Griyi gordum ama siyahı goremedigim icin size danışıyorum..

kafamda hep siyah wardı asLında taki mat siyah dediklerine kadar
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Dediğim gibi tamamen tercih meselesi....
<Siyah>da fena değil ....
Mesela ben <Kırmızı> aldım ... ikiside aynı mosiklet sonuçta ...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Hayırlı,Güzel vede neşeli günlerde kullanman dileklerimle ....

Ampülüne bende bakmadım daha .
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
kanuni strom motoruma xenon ampul bakıyorum

tavsiyede bulunur musunuz
h4 ampul kullanıyor motor..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Bazı akaryakıt hesaplamaları ...

tarih

13/04/2008

6888 km-7037 km 149 km yapmış alınan benzin 13,00 ytl 13,00/149=0,0872 ytl km başına

7037 km-7172 km 135 km yapmış alınan benzin 14,00 ytl 14,00/135=0,1037 ytl km başına

7171 km-7340 km 173 km yapmış alınan benzin 17,50 ytl 17,50/173=0,1011 ytl

7340 km-7488 km 148 km yapmış alınan benzin 16,50 ytl 16,50/148=0,1114 ytl km başına (fazla yakmaya başladı ... :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Nazi kaskını geç ....
Sağlam ve seni koruyacak bir kask seç....
Bir abimiz bir topikte yazmıştı....
Kaska biçtiğin değer kafana biçtiğin değerdir diye yazmıştı....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
benim ön takımdan gelen bir ses var çözemedk gitti 2 tane servise baktrdım.
bilye sesi gibi .düz yolda hiç bişy saat gibi ama en ufak bi tümsekte şıngrdamaay başlıyo nedendr sizce.aslında bi zararı yok ama ç
kulak takılıyo sinir bozuyo meret:D
ya bide storm kullanan arkadaşlar benm motorum max 93 yaptı(yokuş aşağa)
normalmi bu sürat yoksa daha gidelnerde varmı
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba bende birkaç gün önce storm aldım motorum alalı az bır süre oldu ileridede pekbir memnun olacağım gıbı ama illaki bır ıkı ufaktefek aksılık çıkacaktır o durumdada konuya benden daha hakim olana arkadaşlar yardım ıstıycem
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl bi yardım istiyosun detaylı anlatsana kardeş elimizden geleni yaparız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst