- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 5,150
- Konu Yazar
- #221
Bu arada ...Fuara da katıldık tabiii ki.
Tek ilgimi çeken şeyler her zamanki gibi Honda GOLDWİNG
ve KANUNİ standi idi
S&T Kanunileri inceledik biraz arkadaşımla kankam la
_R modeller hoşuma gitmesede
250 cc lik bir makine bakıyorum En azından şimdilik düşünmesemde ilerde belki
250 cc ST&KANUNİ _R olan ...
sevmiyorum abi 
Abi bu da 650 cc li ST&KANUNİ
Bu da Kankam Çok Yakıştı bea
Yakın zaman da 1 kaç daha foto ekliyecem
aksesuar değil fazla da değil ama tamirat yedek parça v.s. galiba kanuni bazı yedek parçaları kendisi üretiyor...

Tek ilgimi çeken şeyler her zamanki gibi Honda GOLDWİNG
ve KANUNİ standi idi
S&T Kanunileri inceledik biraz arkadaşımla kankam la
_R modeller hoşuma gitmesede
250 cc lik bir makine bakıyorum En azından şimdilik düşünmesemde ilerde belki
250 cc ST&KANUNİ _R olan ...
Abi bu da 650 cc li ST&KANUNİ
Bu da Kankam Çok Yakıştı bea
Yakın zaman da 1 kaç daha foto ekliyecem
Son düzenleme: