Arkadaşlar merhaba bende birkaç gün önce storm aldım motorum alalı az bır süre oldu ileridede pekbir memnun olacağım gıbı ama illaki bır ıkı ufaktefek aksılık çıkacaktır o durumdada konuya benden daha hakim olana arkadaşlar yardım ıstıycem
daha herhangi bir problem çıkacak kadar kullanmadım arkadaşım soal
ama ilkkez motor sahibi oluyorum nelere dikkat emeliyim acaba
bide farları angel xenon yapmak istiyorum nasıl yapabılırım
Problem olsun bildiğimiz bir şey se elbette yardımcı olmaya çalışırız arkadaşım ...
Ama inşallah bir problemle karşılaşmazsın .
şimdilik biraz bekle derim motosikletle rodajını tamamla ...2000,3000 km lere gel sonra tadilatlara başla ...![]()
benim ön takımdan gelen bir ses var çözemedk gitti 2 tane servise baktrdım.
bilye sesi gibi .düz yolda hiç bişy saat gibi ama en ufak bi tümsekte şıngrdamaay başlıyo nedendr sizce.aslında bi zararı yok ama ç
kulak takılıyo sinir bozuyo meret
ya bide storm kullanan arkadaşlar benm motorum max 93 yaptı(yokuş aşağa)
normalmi bu sürat yoksa daha gidelnerde varmı
Genelde göbek bilyası dağıtma yanlısıdır motorlarımız.Benim tahminim o yönde.Fakat daha kaliteli rulman takarsan garanti dışı bırakıyorlarmış motoru.
93km/h bence normal,8.45 hp'lik motordan daha fazlasını beklemek yada yapmak biraz tehlikeli olur.Km sayacımı diğer kaliteli motorlarla karşılaştırdığımda birebir çıktı ve son 105km/h'ı gördüm ama kesinlikle 1-2 dk'nın üzerinde aynı süratle devam etmiyor.Ve de kesinlikle havanın serin hatta soğuk olması gerekiyorki ısınıp şişmesin.Benim tavsiyem motoru fazla zorlamaman.Bende geziler sırasında tempoya uyabilmek için o kadar basıyorum.
Selam arkadaşlar bende yeni kanuni rokko aldım motorun eksi ve artı yanlarını yazarmısınız. İçimizde kullananlar vardır mutlaka...