Kanuni Storm 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
9
daha herhangi bir problem çıkacak kadar kullanmadım arkadaşım soal :)
ama ilkkez motor sahibi oluyorum nelere dikkat emeliyim acaba
bide farları angel xenon yapmak istiyorum nasıl yapabılırım
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Arkadaşlar merhaba bende birkaç gün önce storm aldım motorum alalı az bır süre oldu ileridede pekbir memnun olacağım gıbı ama illaki bır ıkı ufaktefek aksılık çıkacaktır o durumdada konuya benden daha hakim olana arkadaşlar yardım ıstıycem

Problem olsun bildiğimiz bir şey se elbette yardımcı olmaya çalışırız arkadaşım ...

Ama inşallah bir problemle karşılaşmazsın .

daha herhangi bir problem çıkacak kadar kullanmadım arkadaşım soal :)
ama ilkkez motor sahibi oluyorum nelere dikkat emeliyim acaba
bide farları angel xenon yapmak istiyorum nasıl yapabılırım

şimdilik biraz bekle derim motosikletle rodajını tamamla ...2000,3000 km lere gel sonra tadilatlara başla ...:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk bakımın 500 km de,ondan sonra her 1250 km de bir yağını değiştir.ince yağ kullan 10-40 15-40 15-50 gibi,bakımlarını mutlaka zamanında yaptır. far olayınıda elektrikçiye yaptır..bide kimseye emanet motor verme...hayırlı uğurlu olsun Allah kaza vermesin
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
9
Problem olsun bildiğimiz bir şey se elbette yardımcı olmaya çalışırız arkadaşım ...

Ama inşallah bir problemle karşılaşmazsın .



şimdilik biraz bekle derim motosikletle rodajını tamamla ...2000,3000 km lere gel sonra tadilatlara başla ...:)

ya rodajda neler yapmalıyım peki :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
1-iki kişi binme ilk 500 km
2-fazla zorlama ortalama 50-60 km hızlarda kullan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
500 den sonra korkma istediğin şekilde bin
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
benim ön takımdan gelen bir ses var çözemedk gitti 2 tane servise baktrdım.
bilye sesi gibi .düz yolda hiç bişy saat gibi ama en ufak bi tümsekte şıngrdamaay başlıyo nedendr sizce.aslında bi zararı yok ama ç
kulak takılıyo sinir bozuyo meret:D
ya bide storm kullanan arkadaşlar benm motorum max 93 yaptı(yokuş aşağa)
normalmi bu sürat yoksa daha gidelnerde varmı

Genelde göbek bilyası dağıtma yanlısıdır motorlarımız.Benim tahminim o yönde.Fakat daha kaliteli rulman takarsan garanti dışı bırakıyorlarmış motoru.
93km/h bence normal,8.45 hp'lik motordan daha fazlasını beklemek yada yapmak biraz tehlikeli olur.Km sayacımı diğer kaliteli motorlarla karşılaştırdığımda birebir çıktı ve son 105km/h'ı gördüm ama kesinlikle 1-2 dk'nın üzerinde aynı süratle devam etmiyor.Ve de kesinlikle havanın serin hatta soğuk olması gerekiyorki ısınıp şişmesin.Benim tavsiyem motoru fazla zorlamaman.Bende geziler sırasında tempoya uyabilmek için o kadar basıyorum.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Genelde göbek bilyası dağıtma yanlısıdır motorlarımız.Benim tahminim o yönde.Fakat daha kaliteli rulman takarsan garanti dışı bırakıyorlarmış motoru.
93km/h bence normal,8.45 hp'lik motordan daha fazlasını beklemek yada yapmak biraz tehlikeli olur.Km sayacımı diğer kaliteli motorlarla karşılaştırdığımda birebir çıktı ve son 105km/h'ı gördüm ama kesinlikle 1-2 dk'nın üzerinde aynı süratle devam etmiyor.Ve de kesinlikle havanın serin hatta soğuk olması gerekiyorki ısınıp şişmesin.Benim tavsiyem motoru fazla zorlamaman.Bende geziler sırasında tempoya uyabilmek için o kadar basıyorum.

Oğuz abi sana katılıyorum... ancak rampa aşa yaklaşık 125 i görmüştüm eskiden :D
Şimdi o kadar zorlamıyorum :D
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
9
peki normalde bu tek silindir 4 zamanlı motor uzun yol çekermi acaba toplanıp geziye gidildiğinde motor yetiyomu?
Kimileri diyoki uzun yol yapamassın motor şişer vs...
her kafan ses çıkıyor şaşırıyor insan bunu aslı nedir acaba?
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
motora yavaş yavaş alışırsınız telaş etmeyin ufak aksilikler her zaman olur hele sıfır motorda daha sık görülür telaşa gerek yok size bi şey söyliyimmi? servise giderseniz gözünüz hep ustada olsun göz ucuyla bi bakın ne yapıyor nerelere göz atıyor sizde ufaktan öğrenmeye çalışın ufak tefek işlerden anlayın biraz
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
bu motorum 120km yaptım daha..

stormların Ön Maşada sorun varmış, sagosun Denizlideki servis ilgileniyor
garantiden sorunsuz olanı yollıyacaklar..

ayrıca xenon icin 2.aku sizce mantıklı bir fikir mi ?
yoksa daha kuvvetli bir akümü takmalı

 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Yakışıklı Durmuş ...Güzel ve Güle güle kullan... :)
Akü olayını akşam açarım biraz ucundan değineyim ...
Motorun ürettiinden fazla elektirik enerjisi tüketirsen
2 değil 4 akü de taksan durum değişmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
9
eeeee peki gerçekten xenon farlar öle bır durum yaratıyormu
ürettiğinden fazla enerjı tüketmek gibi
taktırmak ıstyorum ama bir sakıncası olur mu acaba ?
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
hanedan kardeşim, xenon cok enerji tüketmez biliyorum ben
adı üstünde KIT, icinde sadece ampul olsa dedigin dogru

olmazsa 2.aku
ama servis sorunu cozeceklerini soylediler, aksam üstü gelir motorum
hem foto hem test ederim.. büyük ihtimalle motor yeni oldugu icin ben sorun yaşadım.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
49
Selam arkadaşlar bende yeni kanuni rokko aldım motorun eksi ve artı yanlarını yazarmısınız. İçimizde kullananlar vardır mutlaka...
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
26
eywallah kardeşim sagolasın

motoru cok abartı olmıyacak şekilde, modlayacam zaman icinde..

keşke tdi olsaydı :p
chip chüp derken motoru hayabusa gibi yapardık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst