Forumdan anladığım kadarıyla çeşitli katılımcı profilleri var.
birinci tip: motoru olmayan, motor almak isteyen, karar verme aşamasında olup motorlar hakkında kullanıcıların bilgilerinden faydalanmaya çalışan arkadaşlar
ikinci tip: ronny hakkında pek bilgi sahibi olmadan da olsa ronny almış arkadaşlar (ben bu gruba giriyorum); genelde motor hakkında tecrübelerini, sorun ve bilgilerini paylaşma amacındaki arkadaşlar
üçüncü tip: motoru olupta yenilemek isteyen veya acaba hata mı yaptım yoksa şunun yerine bunu mu alsaydım diyen arkadaşlar
dördüncü tip: motoru olan veya olmayan, ama sırf laf olsun diye takılan arkadaşlar
beşinci tip: motoru olup veya motordan anlayıp samimi olarak bizleri uyarmak ve bilgilendirmek isteyen arkadaşlar
tüm arkadaşlara katılımları için teşekkürler ancak benim temennim daha ziyade hepimize faydalı olabilecek ve ronny hakkında doyurucu bilgi alınabilecek kaliteli bir forum oluşturabilirsek birbirimize daha faydalı olabiliriz gibi geliyor.
Kısaca özetlemek gerekirse şu formu okuyan bir kişi ronny hakkında en az bizler kadar bilgi sahibi olmalı ve motor hakkında olumlu olumsuz doğru bilgilere ulaşmalı bence. Yoksa ‘dandik çinli’ muhabbetinden kurtulamayız. saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------
selam Expo, sorun hallolmuş bu çok iyi hangi servise gittin?, ödeme yaptın mı? egzos konusunda yardım edemeyeceğim motor yazlıkta şu aralar binemiyorum,saygılar
birinci tip: motoru olmayan, motor almak isteyen, karar verme aşamasında olup motorlar hakkında kullanıcıların bilgilerinden faydalanmaya çalışan arkadaşlar
ikinci tip: ronny hakkında pek bilgi sahibi olmadan da olsa ronny almış arkadaşlar (ben bu gruba giriyorum); genelde motor hakkında tecrübelerini, sorun ve bilgilerini paylaşma amacındaki arkadaşlar
üçüncü tip: motoru olupta yenilemek isteyen veya acaba hata mı yaptım yoksa şunun yerine bunu mu alsaydım diyen arkadaşlar
dördüncü tip: motoru olan veya olmayan, ama sırf laf olsun diye takılan arkadaşlar
beşinci tip: motoru olup veya motordan anlayıp samimi olarak bizleri uyarmak ve bilgilendirmek isteyen arkadaşlar
tüm arkadaşlara katılımları için teşekkürler ancak benim temennim daha ziyade hepimize faydalı olabilecek ve ronny hakkında doyurucu bilgi alınabilecek kaliteli bir forum oluşturabilirsek birbirimize daha faydalı olabiliriz gibi geliyor.
Kısaca özetlemek gerekirse şu formu okuyan bir kişi ronny hakkında en az bizler kadar bilgi sahibi olmalı ve motor hakkında olumlu olumsuz doğru bilgilere ulaşmalı bence. Yoksa ‘dandik çinli’ muhabbetinden kurtulamayız. saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------
@Bobora : Dun on disk frenindeki ses icin servisteydim.Servisteki ilgiden memnun kaldim.Kullanimla duzelecegini soylediler.Tabi bunu soylemeden once sokup kontrolunu de yapmayi ihmal etmediler.LS2 Diamond kask almistim.Dun ilk defa kullanma firsati buldum.Yari acik kask kullandigim icin 70 km civarlarinda kullaniyordum.Dun 100 km civarinda kullandim.Motorun performansindan oldukca memnun kaldim.Arkadaslar bir sorum olacak.Acaba sizlerde de egzozu motorun govdesine baglanan kismindaki boruda ince beyaz toz benzeri bir sey olusuyor mu?
selam Expo, sorun hallolmuş bu çok iyi hangi servise gittin?, ödeme yaptın mı? egzos konusunda yardım edemeyeceğim motor yazlıkta şu aralar binemiyorum,saygılar