- Katılım
- 25 Mar 2011
- Mesajlar
- 800
Arkadaşlar ben motoru dün aldım.Birazda yerden yüksek dengem sarsıldı ilk çizigim hayırlı olsun.Ayrıca motoru biraz bogdum galiba 30-40 yaptım ilk açılışta ve motor sürekli stop ediyor.Dün y.yıldan eve bahçeliye kadar ittirmek zorunda kaldım.Servisi ışıldar deniyor ama eğer eski sanayideki tayfun motorda aynı servisi yapıyorsa oraya götüreyim bence rolantisinin biraz açılması gerekiyor ayrıca alt ayaklıgı kaldırdıgımda yarım seviyede kalıyor tam kalkmıyor kendim kaldırıyorum sizdede durum aynımı tşkler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 ----------
motor 12 kmde ve motoru kaç km hızda kullanmalıyım ????
dostum motoru yenı almışsın hayırlı olsun .. bende bi ronny kullanıcısıyım su an 1012 km de ve bende yenı aldığım da sürekli stop ediyordu km yaptıkça yanı zamanla normale döndu su an hiçbir problem yok ...

