Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Arkadaşlar ben motoru dün aldım.Birazda yerden yüksek dengem sarsıldı ilk çizigim hayırlı olsun.Ayrıca motoru biraz bogdum galiba 30-40 yaptım ilk açılışta ve motor sürekli stop ediyor.Dün y.yıldan eve bahçeliye kadar ittirmek zorunda kaldım.Servisi ışıldar deniyor ama eğer eski sanayideki tayfun motorda aynı servisi yapıyorsa oraya götüreyim bence rolantisinin biraz açılması gerekiyor ayrıca alt ayaklıgı kaldırdıgımda yarım seviyede kalıyor tam kalkmıyor kendim kaldırıyorum sizdede durum aynımı tşkler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 ----------

motor 12 kmde ve motoru kaç km hızda kullanmalıyım ????

dostum motoru yenı almışsın hayırlı olsun .. bende bi ronny kullanıcısıyım su an 1012 km de ve bende yenı aldığım da sürekli stop ediyordu km yaptıkça yanı zamanla normale döndu su an hiçbir problem yok ... :)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
mondial 150 mash 2,393 TL. teknik özellik olarak bana göre kanuni ronny 150 ile arasındaki en belirgin fark arka fren disk olması! ronny 150 fiyatı 2135 TL yanlış hatırlamıyorsam.Diğer özellikler aşağı yukarı aynı denebilir.Görünüm mash'ta daha agresif sanki; ronny'de suzuki esintisi var.Genel olarak paylaşımlara bakıldığında siz ronny kullanıcıları motorlarınızdan memnunsunuz ama servis ve yedek parçada arasıra sorunlar yaşamıssınız gibi.( yoksa benmi yanlış anladım ) benim motosikletde çalındı ilerleyen zamanda bende bu iki motosiklet arasında seçim yapmayı düşünüyorum.Ama şimdiden %70 ronny diyorum.Sizlerede ALLAH tan kazasız belasız sürüşler dilerim.Motosiklet hakkında artı veya eksi yöndeki yorumlarınızı paylaşmanızı bekliyorum.

hckc_55 arkadasim dogru servis i buldugun surece bahsettigin yedek parca ve servis sıkıntıları ortadan kalkiyor.Ronny ile ilgili arti ve eksi yonleri daha onceki mesajlari okuyarak bilgi edinebilirsin.Fren olayina gelince zamanla daha iyiye gidiyor.Kisacasi ben ronny aldigima memnunum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------

evet arkadasım saat öle kalıyor ilkzamanlar biraz sıkıntılı olabilir ama tayfun motordan baska yere götürme inan sonrasında çok sevceksin motorunu ben çok memnunum diger arkadasımında dediği gibi değer mesajlarıda okumanda fayda var buarada link için tesekkürler ben bitürlü yapamadım sagol eline saglık griside heralde bi bende var herkez siyah yada kırmızı siyahı tercih ediyor herkeze iyi sürüşler

rica ederim Atilla :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------

Motoruna ayar yaptırmadan teslim aldığım için olmuş tüm bu aksilikler.. Büyük ihtimalle rolanti seviyesi düşüktür onu ayarlarlar hemen.
Benim ayaklıkta başlarda kapanmıyordu tam.. Biraz yağlaman gerek ve zamanla alışıyor..
Şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız gezmen dileğiyle.. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ----------



Fotolar süper motor parlıyor resmen :cat: Gri rengide cidden çok güzelmiş..
Bu arada motoru nasıl temizliyorsunuz ? Yıkatıyormusun? Ben daha su tutturmadım acaba suyla temizletsem bir sorun olur mu..

Bora ben motoru nemli sunger ile temizliyorum.Tabi arkasindan kuru havlu ile.Simdiye kadar hic direk su tutmadim.Bir de yanimda surekli 1-2 kucuk havlu parcasi bulunduruyorum (yolda su birikintisi vs egsoz a geldiginde durdugum benzinci de temizliyorum). Park halinde ikende ortu kullaniyorum.

http://i1106.hizliresim.com/2011/6/18/5306.jpg
http://i1106.hizliresim.com/2011/6/18/5390.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 ----------

Bir de arkadaslar gecenlerde iki motor giderken hiz gostergelerini test ettik.Salcanosu olan arkadasla aramizda 10 km lik bir fark var.O 60 la giderken benim 70 le gitmem gerekti.Sizde durum nasil? Test edeniniz var mi?
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
1
aranızda yenıyım arkadaşlar yaklasık bır hafta once bende kanunı ronny aldım ve gayet memnunum su anda 250 km deyım onerılerınızı beklıyorum
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
aranızda yenıyım arkadaşlar yaklasık bır hafta once bende kanunı ronny aldım ve gayet memnunum su anda 250 km deyım onerılerınızı beklıyorum

Hosgeldin Ali.Diger arkadaslara onerdigimiz gibi onceki mesajlari okumanda fayda var.Senin gibi motorun ilk zamanlarinda olanlar icin rehber niteliginde.Hayırlı olsun kazasiz belasiz surusler :cat:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
Bu gün samsun kanuni bayiine ronny 150 yakından görmek için gittim.Maalesef ellerinde yoktu; yakıt sarfiyatı fazla olduğu için tecih edilmediğini ve sipariş üzerine getirtebileceklerini söylediler. (Fab.verisi * 3,4 lt / 100 km..7000 d/d 8,97 HP GÜÇ ve 5000 d/d 9,7 Nm Tork üreten minik yer canavarına göre normal olsa gerek). Zaten dünyanın en pahalı akaryakıtının kullanıldığı güzel Vatanımızda bütcemize ve zevkimize göre bir motosiklet zarzor bulmuşken; zevkimize hitap etmesede daha az benzin sarfiyatı gerekçesiyle CUP modelini düşünmek veya almak zorunda kalıyoruz.Seçim yaparken herhalde ; sürüş keyfi mi ? yoksa cebimizin keyfimi diye çok zorlanacağız.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
dosdum yakıtından korkma dolu deposuyla 240km gidiyorsun buda yaklasık 24tl lik yakıta geliyo bu motora inannın çok az hem çok seri bir motor bide hız göstergesindeki olayıda bende denedim rakamların oldugu çizikler değil diger çizgiler varya onlar gerçek hızı gösteriyor renkli olmayan çızgiler yeni alan arkadaslarada hayırlı olsun simdiden
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
beyazların arasındakı boyanmamıs olan çizgiler dogru km gösteriyor bide ole deneyin görceksiniz bide arabayla bakarsanız daha saglıklı olur diger motorunda tam göstermeye bilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------

bobora arkadasım ben motorumu yıkatmıyorum tazzikli su iyi değil normal bahçe hortumuyla yıka bişey olmuyor ekzoza su kaçırmamaya dikkat et gerine bişey olmuyor ben deterjanla süngerle yıkıyorum sonrada hortumla suyu tutuyorum pırıl pırıl oluyor sonra kurulayıp 5dk motoru çalıstırıyorum tıtresimle suları iyice aksın diye sonkez kurulayıp bırakıyorum ama benim motor hiç kırlenmiyor aksamları kapalı garajda kalıyor işyeridede dükkan çok büyük oradada kapalıyerde kalıyo günes bile görmüyor bu konuda sanslıyım rengi çabuk solmayacak
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
beyazların arasındakı boyanmamıs olan çizgiler dogru km gösteriyor bide ole deneyin görceksiniz bide arabayla bakarsanız daha saglıklı olur diger motorunda tam göstermeye bilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------

bobora arkadasım ben motorumu yıkatmıyorum tazzikli su iyi değil normal bahçe hortumuyla yıka bişey olmuyor ekzoza su kaçırmamaya dikkat et gerine bişey olmuyor ben deterjanla süngerle yıkıyorum sonrada hortumla suyu tutuyorum pırıl pırıl oluyor sonra kurulayıp 5dk motoru çalıstırıyorum tıtresimle suları iyice aksın diye sonkez kurulayıp bırakıyorum ama benim motor hiç kırlenmiyor aksamları kapalı garajda kalıyor işyeridede dükkan çok büyük oradada kapalıyerde kalıyo günes bile görmüyor bu konuda sanslıyım rengi çabuk solmayacak

tamamdir.bir de oyle denerim.bilgi icin tesekkurler.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
slm arkadaşlar bugün 55 km oldu şuan için bir sorun yok gibi ancak direksiyon kilidinde biraz zorlanıyor anahtarı çevirirken falan sizde durum nasıl motorun yol tutuşu ve farlları güzel şimdilik 40-50 km hızı geçmiyorumm Sizde durumlar nedir???
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
slm arkadaşlar bugün 55 km oldu şuan için bir sorun yok gibi ancak direksiyon kilidinde biraz zorlanıyor anahtarı çevirirken falan sizde durum nasıl motorun yol tutuşu ve farlları güzel şimdilik 40-50 km hızı geçmiyorumm Sizde durumlar nedir???

selam madphantom ben direksiyon kilidi kullanmiyorum.Ama ilk sefer denedigimde bende zorlanmistim...
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
slm arkadaşlar bugün 55 km oldu şuan için bir sorun yok gibi ancak direksiyon kilidinde biraz zorlanıyor anahtarı çevirirken falan sizde durum nasıl motorun yol tutuşu ve farlları güzel şimdilik 40-50 km hızı geçmiyorumm Sizde durumlar nedir???

ilk zamanlar bende yapamıyordum. Tam bastırmaman gerek biraz yukarda kalıcak kilit. Elin alıştıntan sonra sorun yaşamazsın.:cat: Hiç zorlanmıyorum şu anda kilidi kapatmak için..
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
10
Arkadaşlar banada yardımcı olurmusunuz kanuni bs100 yeni çelik jant almayı düşünüyorum fakat aşırı titreşimden dolayı biraz uzak duruyorum ve aklımdan kuba geciyor cg100 hangisi daha iyidir sizce kuba cg100 mü kanuni bs100 çelik jantmı lütfen tawsıyelerınızı beklıyorum...Kafayı yicem :pr:
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Arkadaşlar banada yardımcı olurmusunuz kanuni bs100 yeni çelik jant almayı düşünüyorum fakat aşırı titreşimden dolayı biraz uzak duruyorum ve aklımdan kuba geciyor cg100 hangisi daha iyidir sizce kuba cg100 mü kanuni bs100 çelik jantmı lütfen tawsıyelerınızı beklıyorum...Kafayı yicem :pr:

Hiç birini kullanmadığım için bilemiyorum ama kanuni servisleri her tarafta var ve yedek parça sıkıntısı çekmezsin ki servis ve yedek parça çok önem taşır bu gibi motorlarda..
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
10
Hiç birini kullanmadığım için bilemiyorum ama kanuni servisleri her tarafta var ve yedek parça sıkıntısı çekmezsin ki servis ve yedek parça çok önem taşır bu gibi motorlarda..

Yardımların için teşekkür ederim sanırım kanuni alıcam titreşim olsun fazla hız yapmam daha iyi ama son kararı babam vericek genede :D
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Bugun 110 km daha yol yaptim...Bir ara motoru maksimum deniyim dedim.Ibre sona vurdu.Evet arkadaslar motor 120+ gidiyor.Ama en ideali 75-85 arasi gibi.Siz ne dusunuyorsunuz?
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Bugun 110 km daha yol yaptim...Bir ara motoru maksimum deniyim dedim.Ibre sona vurdu.Evet arkadaslar motor 120+ gidiyor.Ama en ideali 75-85 arasi gibi.Siz ne dusunuyorsunuz?

Yok artık rampa aşağıya felan mı ? Ben hiç o kadar zorlamadım deneme yapmadım o şekilde.. Biraz fazla değil mi :D
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Yok artık rampa aşağıya felan mı ? Ben hiç o kadar zorlamadım deneme yapmadım o şekilde.. Biraz fazla değil mi :D
Valla Bora duz yolda oldu /Manavgat - Antalya yolunda ogleden sonra).Ibre sona dayandi.5-10 sn oyle gittim.Fazlada zorlamak istemedim :) Kask kamerasi olsa belgeleyecektim :)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
evet katılıyorum sana okan ben iki kişi 110km denedim herelde tekkişi sonuna dayanabilir neyse bi ara deneyeyim bende ekzozun hatırına değişdiğinden beri hız denemesi yapmadım ben merkezde oturuyorum havalimanı yoluda musait denerem artık muhtemelen yapabilir neyse herkeze iyi sürüşler
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
13
bu motor benim falconuma küstürdü :D çok hoşuma gitdi bunun tipi hayran kaldım resmen 14 sayfayı nası tek tek okudum farkına bile varamadan hiçbir olumsuz eleştiri yok motora :D inş birgün alırım bende
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst