Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
sagol bobora arkadasım gerçektende ben bosa bekliyormusum nerdeyse 40gün olcak 05/05/2011 de basvurdum serviden tamam 12 gün içinde gelir dediler ekzoz için ama adamlar 30/05/2011 de basvuru yapmıslar kanuninin merkezezini aradım mail attım 25 gün beklemişim bosuna kanuniden cevap geldi en kısa zamanda ekzozum geliyomus inan okadar moralimi bozdularki motora binesim gelmiyor valla bu arada insallah benim motorda seninki gibi yümü güldürürü herkeze iyiyi sürüşler
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
sagol bobora arkadasım gerçektende ben bosa bekliyormusum nerdeyse 40gün olcak 05/05/2011 de basvurdum serviden tamam 12 gün içinde gelir dediler ekzoz için ama adamlar 30/05/2011 de basvuru yapmıslar kanuninin merkezezini aradım mail attım 25 gün beklemişim bosuna kanuniden cevap geldi en kısa zamanda ekzozum geliyomus inan okadar moralimi bozdularki motora binesim gelmiyor valla bu arada insallah benim motorda seninki gibi yümü güldürürü herkeze iyiyi sürüşler

Sorunu halletmene sevindim. Benim egzoz tam bir haftaya gelmişti. Burdan sonra dert etmene gerek yok 3 aşağı 5 yukarı ulaşır eline. Takmasıda 5dk.lık iş :)

Hem zaten 30 gün içerisinde gelmezse yasal yollara başvurma hakkın var ki kanuni yedek parça konusunda yeterlidir. Hiç değilse bana kanıtladı bunu..

Böyle şeyler başlarda olunca insan soğuyor cidden ama hiç merak etme yakında seve seve kullanırsın moturunu.. :wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
evet tayfun motor bu arada ekzozumda geldi 3000km bakınıda yapdırdım ayrıca extıra olarak motrun heryerini elden gecirttim ön çamurluk tekere çok yakındı onuda kaldırttım motorum mükemel oldu firende acayip tutuyor simdi tayfun motor güzel çalısıyor bu konuda
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
evet tayfun motor bu arada ekzozumda geldi 3000km bakınıda yapdırdım ayrıca extıra olarak motrun heryerini elden gecirttim ön çamurluk tekere çok yakındı onuda kaldırttım motorum mükemel oldu firende acayip tutuyor simdi tayfun motor güzel çalısıyor bu konuda

Hadi hayırlı olsun dostum. Artık motorda oturmuş.. Bundan sonra uzun bir zaman sorun çıkartmaz gibi.. Güle güle kullan :cat:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Hadi hayirlisi Atilla.Bugun bende Tayfun Motordaydim.Su ön disk freni mevzusu.Tekrar söküldü.Tayfun Usta freni cok az kullandigimi soyledi.Flexle hafif torpuledi (Kullanim sonrasi olusan aşınmya yakın).Bakalim 2500 bakimina kadar gorecegiz.Bu arada bugun 336 km yol yaptim.Side-Tekirova-Kemer-Tekirova-Side.Keyifli bir yorgunluktu.Bir karede olsa fotograf paylasayim istedim.
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2738copy.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ----------

Bu arada unutmadan yazayım.Tayfun Ustaya seni sordum.Evet dun buradaydi dedi.Ayrıca biraz hızlı bir arkadas dedi senin icin :)))
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Hadi hayirlisi Atilla.Bugun bende Tayfun Motordaydim.Su ön disk freni mevzusu.Tekrar söküldü.Tayfun Usta freni cok az kullandigimi soyledi.Flexle hafif torpuledi (Kullanim sonrasi olusan aşınmya yakın).Bakalim 2500 bakimina kadar gorecegiz.Bu arada bugun 336 km yol yaptim.Side-Tekirova-Kemer-Tekirova-Side.Keyifli bir yorgunluktu.Bir karede olsa fotograf paylasayim istedim.
http://i104.photobucket.com/albums/m193/okanica/PICT2738copy.jpg

Motor parlıyor :) Baya yol yapmışsın motorla hiç o kadar uzun yol yapmadım.. Bu arada foto güzel yakında bende bir iki foto paylaşıyım forum renklensin :cat:


Bu arada benim ön disktende ses geliyor demiştim ancak bu aralar kendiliğinden gitti.. Ara ara gidiyor ara ara geliyor.. Bu seviye scooterların çoğunda böyle şeyler olabiliyor ben normal karşılıyorum artık...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Motora ancak haftada 1 kez binebiliyorum.O yuzden hep paril paril :) Senin fotolarda iyı olur Bobora kardesim.Bu arada tanismadik.Hep nickler uzerinden konusuyoruz.Ben [email protected] den de birbirimizi ekleyelim arkadaslar.boylece surekli kontakta oluruz.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
o eskidendi 4 motor harcamısdım onlar için diyodur evlendikden sonra kalmadı bişey oraya giderken iki kişi 110 yapmısdım onu soledim diye demişdir deneme yapmısdık valla gidiyor motorların fotosunu nasıl etıyorsunuz ben beceremedim benim motorun rengi gri görmeyen arkadaslar varsa çok iyi
 
Katılım
15 Haz 2011
Mesajlar
42
baktım kırmızı bir şey hacı abiler bu :)

150 ZC ve 150 Mash iyi denilebilir mi bu alet.

buyuk.jpg




KDV ve ÖTV Dahil Fiyatı: 2.331 TL

Eğer Scouter Almıcaksan Mondial Alıcaksan Mondialden Vazgeç Kanuni BS125 Daha Saglam Bence Mondial Çabuk Dökülür
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
slm arkadaşlar

Arkadaşlar ben motoru dün aldım.Birazda yerden yüksek dengem sarsıldı ilk çizigim hayırlı olsun.Ayrıca motoru biraz bogdum galiba 30-40 yaptım ilk açılışta ve motor sürekli stop ediyor.Dün y.yıldan eve bahçeliye kadar ittirmek zorunda kaldım.Servisi ışıldar deniyor ama eğer eski sanayideki tayfun motorda aynı servisi yapıyorsa oraya götüreyim bence rolantisinin biraz açılması gerekiyor ayrıca alt ayaklıgı kaldırdıgımda yarım seviyede kalıyor tam kalkmıyor kendim kaldırıyorum sizdede durum aynımı tşkler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 ----------

motor 12 kmde ve motoru kaç km hızda kullanmalıyım ????
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Arkadaşlar ben motoru dün aldım.Birazda yerden yüksek dengem sarsıldı ilk çizigim hayırlı olsun.Ayrıca motoru biraz bogdum galiba 30-40 yaptım ilk açılışta ve motor sürekli stop ediyor.Dün y.yıldan eve bahçeliye kadar ittirmek zorunda kaldım.Servisi ışıldar deniyor ama eğer eski sanayideki tayfun motorda aynı servisi yapıyorsa oraya götüreyim bence rolantisinin biraz açılması gerekiyor ayrıca alt ayaklıgı kaldırdıgımda yarım seviyede kalıyor tam kalkmıyor kendim kaldırıyorum sizdede durum aynımı tşkler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 ----------

motor 12 kmde ve motoru kaç km hızda kullanmalıyım ????

Hayirli olsun Madphontom.O stop olayi bende de vardi.Muhtemelen benzin deposu kapagindandir.Motoru Alanyadan almistim.Manavgata gelene kadar 3 kez stop etmisti.Servis kapagi degistirince sorun ortadan kalkti.Atillaboz07 arkadasimiz Işıldar Motorun servisinden memnun kalmamisti.Tayfun Motora gotur.Biz oraya gidiyoruz.Alt ayaklik olayi bende de ayni.Cogu zaman yarida kaldigi zaman elle kaldiriyorum.Ilk 500 km de 35-40 km civarinda kullanmanda fayda var.Bir de eski mesajlari bastamn okursan baya faydali bilgiler bulabilirsin.Iyi surusler :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:21 ----------

 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
tşkler

Eyvallah hocam sağol bende bugün yine yolda kalınca tayfun motora götürdüm ilgilenecekler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------

birde arkadaşlar saat göstergesi sürekli açık kalıyor normalmi???
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
evet arkadasım saat öle kalıyor ilkzamanlar biraz sıkıntılı olabilir ama tayfun motordan baska yere götürme inan sonrasında çok sevceksin motorunu ben çok memnunum diger arkadasımında dediği gibi değer mesajlarıda okumanda fayda var buarada link için tesekkürler ben bitürlü yapamadım sagol eline saglık griside heralde bi bende var herkez siyah yada kırmızı siyahı tercih ediyor herkeze iyi sürüşler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
mondial 150 mash 2,393 TL. teknik özellik olarak bana göre kanuni ronny 150 ile arasındaki en belirgin fark arka fren disk olması! ronny 150 fiyatı 2135 TL yanlış hatırlamıyorsam.Diğer özellikler aşağı yukarı aynı denebilir.Görünüm mash'ta daha agresif sanki; ronny'de suzuki esintisi var.Genel olarak paylaşımlara bakıldığında siz ronny kullanıcıları motorlarınızdan memnunsunuz ama servis ve yedek parçada arasıra sorunlar yaşamıssınız gibi.( yoksa benmi yanlış anladım ) benim motosikletde çalındı ilerleyen zamanda bende bu iki motosiklet arasında seçim yapmayı düşünüyorum.Ama şimdiden %70 ronny diyorum.Sizlerede ALLAH tan kazasız belasız sürüşler dilerim.Motosiklet hakkında artı veya eksi yöndeki yorumlarınızı paylaşmanızı bekliyorum.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Arkadaşlar ben motoru dün aldım.Birazda yerden yüksek dengem sarsıldı ilk çizigim hayırlı olsun.Ayrıca motoru biraz bogdum galiba 30-40 yaptım ilk açılışta ve motor sürekli stop ediyor.Dün y.yıldan eve bahçeliye kadar ittirmek zorunda kaldım.Servisi ışıldar deniyor ama eğer eski sanayideki tayfun motorda aynı servisi yapıyorsa oraya götüreyim bence rolantisinin biraz açılması gerekiyor ayrıca alt ayaklıgı kaldırdıgımda yarım seviyede kalıyor tam kalkmıyor kendim kaldırıyorum sizdede durum aynımı tşkler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 ----------

motor 12 kmde ve motoru kaç km hızda kullanmalıyım ????

Motoruna ayar yaptırmadan teslim aldığım için olmuş tüm bu aksilikler.. Büyük ihtimalle rolanti seviyesi düşüktür onu ayarlarlar hemen.
Benim ayaklıkta başlarda kapanmıyordu tam.. Biraz yağlaman gerek ve zamanla alışıyor..
Şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız gezmen dileğiyle.. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst