Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
ikisinide gittim gördüm
bindim arkadaşım aldı merlini
daha iyi bir motor var denior merlinde
merlin alın sallayın bunu :D

bende gördüm merline binmedim kullanımı nasıl bilmiyorum ama benim de o hoşuma gitmedi.......wiki ondan daha iyi ama ronny ile merlin zaten bence aynı sınıfta değil ronny tam bir scooter merlin motorsikletten bozma scooter gibi duruyor avantajı arka disk yinede zevkler farklı olabiliyor,saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
150 mash da iyi bir motor
150 zc den dili yandı mondialin bu sefer daha küçük atak bişi yaptılar
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
150 mash da iyi bir motor
150 zc den dili yandı mondialin bu sefer daha küçük atak bişi yaptılar

dediğim gibi zevk meselesi, bunlar yeni motor alacaklar için önemli biz buradaki ronnyci arkadaşlar artık motorlarımızı aldık ve önümüze bakıyoruz önemli olan zevk almak diğer arkadaşları bilmiyorum ama ben bu aleti yazlıkta hobi olarak binmek için aldım bu nedenle çok da önemsemiyorum zaten fiyatı da uygun yoksa gidip 6-7 ye adam gibi birşeyde alınırdı ama bana gerek yok çünkü yazlıkta binicem dedğim gibi zevk+ ihtiyaç + bütçe = ronny bu benim denklemim diğer arkadaşların denklemi nedir bilmiyorum ama hepinizi seviyorum,saygılar
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
dediğim gibi zevk meselesi, bunlar yeni motor alacaklar için önemli biz buradaki ronnyci arkadaşlar artık motorlarımızı aldık ve önümüze bakıyoruz önemli olan zevk almak diğer arkadaşları bilmiyorum ama ben bu aleti yazlıkta hobi olarak binmek için aldım bu nedenle çok da önemsemiyorum zaten fiyatı da uygun yoksa gidip 6-7 ye adam gibi birşeyde alınırdı ama bana gerek yok çünkü yazlıkta binicem dedğim gibi zevk+ ihtiyaç + bütçe = ronny bu benim denklemim diğer arkadaşların denklemi nedir bilmiyorum ama hepinizi seviyorum,saygılar

kardesim dedigin gibi az kullanim ve butce olayinda ideal...yoksa tercih direk japon ekolu olurdu ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görünüşüne aldanmayın,Kanuniden uzak durun !
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Görünüşüne aldanmayın,Kanuniden uzak durun !

Tamam uzak durucaz.

Arkadaşlar bu insanlar ara ara gelip böyle saçma sapan yorum yapacaklardır ki hepsine cevap vermeye kalkarsak uzar gider gibi. Biz ronny hakkında tecrübelerimizi paylaşalım birbirimize ve ronny almayı düşünenlere faydası olsun. Böyle saçma sapan yorumlar gördükçe forumdan soğuyorum.

Çin malı motordan uzak durun konusunda haksız sayılmaz ama yinede tarzı çok yanlış ve düz mantık.

Ki eklemek gerekirse şu anda gayet mennunum motorumdan görünüş olarakta performans olarakta.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
evet bobora haklısın biz ronny aldık ve onu geliştirme ve sorun paylaşma yönünde enerjimizi harcayalım bu meyanda online ronny parçası satan site var mı? baktım bulamadım pgenel olarak motor parçası satanı var ama ronny parçası yok ha parça derken sarf malzemeleri yani mesala bujidir hava filtresidir yağ filtresi vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten ancak sorunlarını paylaşırsınız :) Siz en iyisi bi kamera bulundurun yanınızda ve 1 sene içerisinde bu nalet motorun size neler yaşattıklarını kaydedin,Daha sonra resimli bir anlatımda burada paylaşın ve benim ki gibi düz mantıktan çıksın böylecede bilmeyen ve bu çinliler hakkında bilgi edinmek isteyen arkadaslar paylaşımınızı büyük bir uyarı olarak dikkate alsın ve uzak dursunlar.MT Atölye - Teknik ServiS Bölümüne az uğrayabilmeniz dileğiyle sevgili ''Standart seri üretim Cin motoru mağduru arkadaşlar''
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
değerli uyarılarınız için teşşekkürler biz zaten bunları biliyoruz siz neden değerli vaktinizi burada harcıyorsunuz anlamadım burası dandik çin malı motor formu,saygılar
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
jose_55 senin vaktin bol gorunuyor.biz kamera almayalim sen 1 sene boyunca gel kaydet :) bu arada bizde sorun ve tecrubelerimizi paylasmaya devam edelim :cat:
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Bende sipariş verdim arkadaşlar perşembe günü gelicek ayrıca anlamadığım kanuni çin malı degilki türk malıdır.Ayrıca yapılan yorumlar beni motordan biraz soguttu açıkcası gerçi ben 4 yıl hiç sorunsuz bir mondial kullandım.Yani sonuç olarak bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diyorum.Motor kullanan arkadaşlarada allahtan hayırlı yolculuklar dilerim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanuni Türk Markası,Çin Malıdır !Servisleri Rezalet Motorlar %95 En Adi Malzemelerden üretilmiştir.Sen Baksanda Bakmasanda ufaktan ufaktan başlar sorunların,Seni yorumlar değil bu motor sogutacak tutkundan.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
wallaha kardeş senin paran çoksa git hondaa al benim arkadaşımda aldı kanuni köpek gibi motor bende aldım binicem vurucam kırbaçı :)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Bende sipariş verdim arkadaşlar perşembe günü gelicek ayrıca anlamadığım kanuni çin malı degilki türk malıdır.Ayrıca yapılan yorumlar beni motordan biraz soguttu açıkcası gerçi ben 4 yıl hiç sorunsuz bir mondial kullandım.Yani sonuç olarak bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diyorum.Motor kullanan arkadaşlarada allahtan hayırlı yolculuklar dilerim...

Moral bozulacak bir şey yok bence. Motoru kullanıyorum 1-2 aydır. Eğer hor kullanmazsan sorun çıkartacak bir motor değil. Ben şu anda aldığım için pişman değilim..
Kanuni servis anlamında da diğer rakiplerine göre çok öndedir. Herhangi bir sorun olduğu zaman zaten garantiden değişirler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 ----------

Esp Explorer bu arada ne oldu senin ön fren olayı merak ettim ?
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
selam arkadaslar bu arda yarın 2500 bakımına götürcem motorumu kayıs sesi geliyor motorumdan neden oldu anlamadım ikigündür ses artarak devam ediyor yarın anlıyacagız bakalım bu arada yorumları okudum çin malı diyolarda evde su içdiği bardagın altına baksın ayagındakı ayakkabıya pantolonuna günlük hayatta kullandıgı mazemelerin yüzde doksanı çin malı ben memnunum en azından yüzde 60ı türk malı bu motorun ismi yeter bırakın yabancıyı zengin etmeyi türk malı alın ülkemiz kalkınsın
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
konu güncel değil ama ben yazayım. şimdi sana bir tavsiye vereceğim. scooteri boşver.1650 tl mondial 125 mg çelik jantlı motorsiklet var. hem şehir içi hemde şehir dışı kullanırsın. grüntüsü pek karizmatik değil. ama çok ideal motor. yani scooter alacaksan kymco, sym, suzuki, honda gibi aletlere yönelmelisin. bütçen yetmiyorsa da benim tavsiyeme kulak ver. ikiside çin malı ama scooter ları ne kadar iyi kullansan çabuk dökülüyolar. hem vitesli motora alışmış olursun.

Özetlemek gerekirse çin malı scooter'lara heves etme. kullanışlı değiller. abimde var salcano nova 150 hızlı güzel ama sorun çıkarıyo sık sık. çabuk da dökülürler eminim. yani benim tavsiyemi düşün abim.

buyur her türlü yola gelir.köyde var bizim bi arkadaşın.köyde kullanmak için almıştı ama 250 , 300 kmlik yola çıkıyor ara sıra.
images%3Fq%3Dmondial%2B125%2Bmg%2Bsport%26um%3D1%26hl%3Dtr%26biw%3D1020%26bih%3D570%26tbs%3Disch:10%2C428&um=1&itbs=1&biw=1020&bih=570&iact=rc&dur=1593&oei=k0RATdX_K4OAswaAztzXBA&esq=2&page=2&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:12&tx=114&ty=47

arkadaşımın dedigi gibi ama 2500 tlye mondialin 125 mh leri war cok guzel bende inş onlardan alıcam titreşim yok yakıtı cok iyi ve tip olarak bu fiyata cinliler arasında en iyi (bence ybr den de iyi )
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
arkadaşımın dedigi gibi ama 2500 tlye mondialin 125 mh leri war cok guzel bende inş onlardan alıcam titreşim yok yakıtı cok iyi ve tip olarak bu fiyata cinliler arasında en iyi (bence ybr den de iyi )

125 cc motorun neresi titresin bilader? :)) ve yakıtı çok iyi demişsin..bence sen buraya sırf laf olsun diye yorum yazmışsın:D mondiale ybr den de iyi dir demişsin ya valla helal olsun
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
71
Bende sipariş verdim arkadaşlar perşembe günü gelicek ayrıca anlamadığım kanuni çin malı degilki türk malıdır.Ayrıca yapılan yorumlar beni motordan biraz soguttu açıkcası gerçi ben 4 yıl hiç sorunsuz bir mondial kullandım.Yani sonuç olarak bakarsan bağ bakmazsan dağ olur diyorum.Motor kullanan arkadaşlarada allahtan hayırlı yolculuklar dilerim...

motorunuz hayırlı olsun iyi günlerde güle güle kullanın:cat: sizin deyiminizle Kırbaçlayın !!!!
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
@Bobora : Dun on disk frenindeki ses icin servisteydim.Servisteki ilgiden memnun kaldim.Kullanimla duzelecegini soylediler.Tabi bunu soylemeden once sokup kontrolunu de yapmayi ihmal etmediler.LS2 Diamond kask almistim.Dun ilk defa kullanma firsati buldum.Yari acik kask kullandigim icin 70 km civarlarinda kullaniyordum.Dun 100 km civarinda kullandim.Motorun performansindan oldukca memnun kaldim.Arkadaslar bir sorum olacak.Acaba sizlerde de egzozu motorun govdesine baglanan kismindaki boruda ince beyaz toz benzeri bir sey olusuyor mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst