- Katılım
- 6 Nis 2011
- Mesajlar
- 449
geçmiş olsun esp explorer, bakımı nerde yaptırdınız? yağ parası bize mi ait, bakım kaç lira tuttu? birde hangi marka yağ koydurdunuz. ikinci bakım ücreti ne kadar onu sordunuz mu? saygılar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------
bende yeni aldım daha binmek nasip olmadı bu nedenle yorum yok ama bu fiyata anca bu kalite olur. Esp Explorer in dediği gibi.... motorun görüntüsü ise bence süper.... zaten bu yüzden bu motoru aldım...... birde parça sorunu fazla yaşamayacağımı UMUYORUM!!!. saygılar
ben kaplan motor serikte yaptirdim...yag parasi sana ait...castrom 20w40 koydurdum...30 tl aldi...biraz fazla aldi ama ilk bakim diye sesimi cikartmadim...ikinci bakim ucreti eger tam bakim istersen a dan z ye 125 tl yok sadece yuzeysel bakim dersen 35 tl mis...