Kanuni Kanuni Rokko 150

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Rokko'nun ön grenajı diğerlerinden daha estetik duruyor. Alınır gibi.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yaa arkadaşlar canlar bırakın bu işleri kanuni yazan her motor kalitelidir diye bişey yok adamlar sadece üzerine marka vuruyo aynı motordan birsürü marka var hatta harput bile var yakında diyarbakır-150t çıkarsada şaşmıyacam valla neyse diyeceğim kanuninin alınacak oda ille alıcam diyosan 3 tane motoru var
1bobcad
2deer
3popcor (ama son modellerini bozmuşlar dandik parçalar takmışlar bende 2005 modeli var 20300 km de :cat:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
arkadaslar aslında myheart kardesımızın dedıgı de haklı sızlerde sız cın malı almayın , myheart ılk motorunuz cın motoru olsun arada kaldık yha su ısın aslını bır konusalım...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
selam arkadaşlar

motorum henüz rodajda ve ilk bakıma gitmemiş olmasına rağmen dün akşam ne kadar hızlı gideceğini denedim ve 100 km hıza rahatlıkla çıktığını gördüm.
inşallah bu ayarda kalır
maşallah diyeyim
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1
Öndeki sesler rokko ların hepsinde var sanırım. Ben serviste kavga dövüş ön tarafı söktürdüm. Heryerini sıkıştırarak hallettim.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
rokkoyu 3 gün önce aldım 140 km yaptım çok şükür en ufak bir sorunla karşılaşmadım.full depo ile sanırım rodajda olmasına rağmen 200 km rahat görecek ben memnun kaldım şu ana kadar bakalım zaman ne gösterecek
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
rokkoyu 3 gün önce aldım 140 km yaptım çok şükür en ufak bir sorunla karşılaşmadım.full depo ile sanırım rodajda olmasına rağmen 200 km rahat görecek ben memnun kaldım şu ana kadar bakalım zaman ne gösterecek

kardeş hayırlı olsun. bende dün akşam alarm aldım motoruma kendim taktım . maşallah saat gibi çalışıyor.

benimkide henüz 1100 km de .

kazasız belasız sürüşler ....
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar bahsettıgınız motorun.tıpatıp olmasada 20 ye yakın benzerı var.ornek verıyorum mondıal 151 , jinding,asya,buna benzer bıcogu .hepsıde cınde aynı fabrıkada uretılıyo.ve saygıdeger ısadamlarımız gıdıp toptan turkıyeye getırıyo.gecen sene ıse gıdıp gelmek ıcın bı tane aldım.yasadıklarımı bıraz anlatayım.motor bayısıne gıttım.ıcerı gırer gırmez motoru begendım.buarada ılk defa motor alıyorum.hemen kredı cıkardım.2000 lıraydı motor .krde yle 2300 ytl ye geldı.neyse bayıı 2 yıl garantılı dedı ınandık tabı.2000 km ye kadar sorun yasamadım 2200 gıbı otobanda kayıs koptu.bulduk bulusturduk kayısı taktık.servıse hemen kostum.o ıkı yıllık garantıden eser yok. fazla uzatmıyayım.10 ay ıcınde tam 8 kere kayıs kopardım.atmıyorum tam bınbesyuz lıra masraf ettım.en sonunda bı arkadasa 900 ytl ye sattım.soyleyecegım sakın ama sakın cın malı almayın.ama alıp motor tamır etmeyı ogreneceyım dıyorsanız alın.gercekten 1 yıl ıcınde motor ustası cıkarsınız.ben sadece motorun sokulmesını gormedım onuda .dıger tamır ıslerı ıcın artık tamıre gıtmıyorum.enayılıgımızın yanında tek faydası bu oldu.son lafım cınlıler allaha yakın bana uzak olsun.
 
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
4
Benimde motorum rokko ve çok menunum...
Motoru alalı daha 4 hafta olmasına rağmen motorum 2.200 km de işe gidip gelme dışında çok geziyorum. Geçtiğimiz pazar günü motorla 2 kişi darıcaya gittik ve yolda hiç bir sorun çıkarmadı. Motorun rodajını çok dikkatli bir şekilde yaptım her sabah motorumu 1-2 dk çalıştırdıktan sonra sürüşe başladım ve hala böle yapmaya devam ediyorum motordon son derece memnunum ama hız göstergesi yanlış gösteriyor bunu farkettim arabayla yanyana giderken arabanın ibresi 90 km/h gösterirken benim motorda hız 100 km/h olarak gözüküyordu.
Motorumdan memnunum ve herkese tavsiye ediyorum.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
kardeş hayırlı olsun. bende dün akşam alarm aldım motoruma kendim taktım . maşallah saat gibi çalışıyor.

benimkide henüz 1100 km de .

kazasız belasız sürüşler ....

teşekkürler seninde hayırlı olsun kazasız sürüşler.bu arada 600 yaptık:D
500 de yağı değiştirdik serviste frenler falan ayarlandı şuan canavar gibi maaşallah.

arkadaslar bahsettıgınız motorun.tıpatıp olmasada 20 ye yakın benzerı var.ornek verıyorum mondıal 151 , jinding,asya,buna benzer bıcogu .hepsıde cınde aynı fabrıkada uretılıyo.ve saygıdeger ısadamlarımız gıdıp toptan turkıyeye getırıyo.gecen sene ıse gıdıp gelmek ıcın bı tane aldım.yasadıklarımı bıraz anlatayım.motor bayısıne gıttım.ıcerı gırer gırmez motoru begendım.buarada ılk defa motor alıyorum.hemen kredı cıkardım.2000 lıraydı motor .krde yle 2300 ytl ye geldı.neyse bayıı 2 yıl garantılı dedı ınandık tabı.2000 km ye kadar sorun yasamadım 2200 gıbı otobanda kayıs koptu.bulduk bulusturduk kayısı taktık.servıse hemen kostum.o ıkı yıllık garantıden eser yok. fazla uzatmıyayım.10 ay ıcınde tam 8 kere kayıs kopardım.atmıyorum tam bınbesyuz lıra masraf ettım.en sonunda bı arkadasa 900 ytl ye sattım.soyleyecegım sakın ama sakın cın malı almayın.ama alıp motor tamır etmeyı ogreneceyım dıyorsanız alın.gercekten 1 yıl ıcınde motor ustası cıkarsınız.ben sadece motorun sokulmesını gormedım onuda .dıger tamır ıslerı ıcın artık tamıre gıtmıyorum.enayılıgımızın yanında tek faydası bu oldu.son lafım cınlıler allaha yakın bana uzak olsun.

söylediklerinin çoğu doğru katılıyorum ama fabrikasyon hataları hariç düzgün bi motorla(scooter)dağ bayır çukur:D gezmezseniz 3-4 yıl çok sorun çıkarmaz gibi düşünüyorum.bende bayağı büyük bi çukura girdim 3 gün önce 2 far sizlere ömür:d jantlarda sorun yok bu arada.yani tamamen özellikle scooterlarda kullanıcı hatasına bağlıyorum sorunları.adam rodajda ibreyi vurdurmaya çalışıyor be kardeşim bekle bi 1000-1500 km. 8-10 beygir şehir içi kullanım(düz yol)motorlarıyla kalkıp hız yapmak dağ bayır çukur gidersen tabiki elinde kalır.çinli minli ama kanuninin dış aksanı diğerlerinden daha kaliteli kayışı bildiğim kadarıyla italyan üretimi.bir gömlek üstün bence diğerlerinden.
neyse bizede zaman gösterecek büyük konuşmamak en iyisi..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
tabiiki zaman gösterecek söylediğim gibi paylaşıcam.
bu arada soyadımız aynı tuğrul özbek:D
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
Selam arkadaşlar 2 gün oldu rokko alalı.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Önden ses gelme olayı filanda olmadı.Görüntüsü 150 hs ve diğerlerine göre harikaydı ön farlar çok yırtıcı avatarımdada görürsünüz.Rodajdea olmasına rağmen rahat 100ü buluyor hiçbir zorlama olmadan.2 kişi ile ben 110 kilo varım abimde 85,yokuşlarda acaba çıkarmıyız dedim ama motor adeta asılıyor yukarı doğru.Ben övmek veya hava atmak adına değilde alacak arkadaşlara ve merak edenlere bilgi vermek amacıyla yazıyorum.Koltuk altı bagaj çok yeterli,denge çok iyi,performans şaşırtıcı.80 Üstüne çıkınca ses kalınlaşıyor çok eğlenceli ve şuna dikkat edin mondiallerin benzer modellerine göre koltuk daha kaliteli daha geniş.Sürücü kısmı hafif altta ve düz değil noktacıklı bir malzemeden.Benzin konusuna gelince depo 6 litre yazmasına rağmen ben 15 ytl lik benzin aldım buda demektirki 6 litre rahat eder.Ama göstergeye baktım yarı olmamış depo :D nasıl iştir anlamadım.90 km yol gittim bir iki çizgi düştü bi 90-100 daha gidecek gibi :D
Arkadaşlar çinli minli ama paramız buna yetti gariban işi aldık.Ama kanuni olunca durum farklı insana biraz daha güven veriyor.Servistekiler kul yapısı kardeş sorunu olursa hemen getir hallederiz dediler.İyiki Rokko :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
Selam arkadaşlar 2 gün oldu rokko alalı.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Önden ses gelme olayı filanda olmadı.Görüntüsü 150 hs ve diğerlerine göre harikaydı ön farlar çok yırtıcı avatarımdada görürsünüz.Rodajdea olmasına rağmen rahat 100ü buluyor hiçbir zorlama olmadan.2 kişi ile ben 110 kilo varım abimde 85,yokuşlarda acaba çıkarmıyız dedim ama motor adeta asılıyor yukarı doğru.Ben övmek veya hava atmak adına değilde alacak arkadaşlara ve merak edenlere bilgi vermek amacıyla yazıyorum.Koltuk altı bagaj çok yeterli,denge çok iyi,performans şaşırtıcı.80 Üstüne çıkınca ses kalınlaşıyor çok eğlenceli ve şuna dikkat edin mondiallerin benzer modellerine göre koltuk daha kaliteli daha geniş.Sürücü kısmı hafif altta ve düz değil noktacıklı bir malzemeden.Benzin konusuna gelince depo 6 litre yazmasına rağmen ben 15 ytl lik benzin aldım buda demektirki 6 litre rahat eder.Ama göstergeye baktım yarı olmamış depo :D nasıl iştir anlamadım.90 km yol gittim bir iki çizgi düştü bi 90-100 daha gidecek gibi :D
Arkadaşlar çinli minli ama paramız buna yetti gariban işi aldık.Ama kanuni olunca durum farklı insana biraz daha güven veriyor.Servistekiler kul yapısı kardeş sorunu olursa hemen getir hallederiz dediler.İyiki Rokko :)


kardeş hayırlı olsun motorun ....

yanlız bişeye çok dikkat et benzin olayına

ben po dan aldım bizim burda uzun bi süre
yani 10 kere falan

ama motor çekişten düştü.

senin dediğini bende yazmıştım ilk mesajlarıma bakarsan orda var

100 110 gibi rahat gördü

ama benzini po dan alınca motor 90 a zor çıkıyo gazı sonuna kadar açmama rağmen

buna dikkat et derim ben.

ama motor süper gerçekten

bendeki gri renk ve şuana kadar 1 tane gördüm aynısından başkada görmedim ....

maşallah diyim başkada bişey demiyorum.

çoğu zaman artçımla beraber biniyom ortalama 130 140 kg falan yaparız.
yol tutuşu güzel. geçen bi kaza atlattım ordada frenleri gerçekten beğendim ..

sağlammış yani

ben çok memnunum allah nazardan saklasın.
10 gündür gece gündüz çalıştığım için motorun marşına bile basamadım. önümüzdeki hafta izmit adapazarı ankara gibi bi planım var nasip olursa ....
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
Selam arkadaşlar 2 gün oldu rokko alalı.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Önden ses gelme olayı filanda olmadı.Görüntüsü 150 hs ve diğerlerine göre harikaydı ön farlar çok yırtıcı avatarımdada görürsünüz.Rodajdea olmasına rağmen rahat 100ü buluyor hiçbir zorlama olmadan.2 kişi ile ben 110 kilo varım abimde 85,yokuşlarda acaba çıkarmıyız dedim ama motor adeta asılıyor yukarı doğru.Ben övmek veya hava atmak adına değilde alacak arkadaşlara ve merak edenlere bilgi vermek amacıyla yazıyorum.Koltuk altı bagaj çok yeterli,denge çok iyi,performans şaşırtıcı.80 Üstüne çıkınca ses kalınlaşıyor çok eğlenceli ve şuna dikkat edin mondiallerin benzer modellerine göre koltuk daha kaliteli daha geniş.Sürücü kısmı hafif altta ve düz değil noktacıklı bir malzemeden.Benzin konusuna gelince depo 6 litre yazmasına rağmen ben 15 ytl lik benzin aldım buda demektirki 6 litre rahat eder.Ama göstergeye baktım yarı olmamış depo :D nasıl iştir anlamadım.90 km yol gittim bir iki çizgi düştü bi 90-100 daha gidecek gibi :D
Arkadaşlar çinli minli ama paramız buna yetti gariban işi aldık.Ama kanuni olunca durum farklı insana biraz daha güven veriyor.Servistekiler kul yapısı kardeş sorunu olursa hemen getir hallederiz dediler.İyiki Rokko :)

hayırlı olsun kardeşim.1. si göstergende sorun olduğu açık bi servise uğra istersen 15 alınca f i bile geçiyor:D ama depo 6 litre değil galiba daha5 litreden fazlasını aldıramadım ben:D şuan 1510 km oldu yarın servis 1500 yıkama yağlamasına gidicez:D
far öyle dikonusunda kesinlikle reksiyon biraz alçak olsa karşıdan kedi gözlerinide açınca race gibi gözükicek:D bırakın asyayla falan kıyaslamayı tip olarak benzesede kalite olarak iyi olduğunu hala iddaa ediyorum 32 günde 1510 km oldu gidiyoruz işte..

emre ben gerçektende gri rengi olduğunu bile bilmiyordum senin avatardan gördüm.birde bende en yakın po olduğu için alıyorum ama 2 kez üst üste opet ten aldım sanki çekiş olarakta km olarakta daha iyi yol yaptı.opet daha kaliteli olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
maşallah 32 günde 1500 iyi gezmişsin :D benim 25 gün oldu 700 e geliyorum.Yağ değişimi çok erken değilmi ben 1000 km de bir değişiyor sanıyorum.Bende grisini emrede gördüm benimki kırmızı.Bikaç güne kendi fotolarını eklerim güneşte çok güzel parlıyor.Jantların renkli olmamasıda çok iyi aslında,parlatıp güneşte aheste aheste gezmek çok güzel :D Benzin konusunda katılıyorum bikaçkez podan aldım adam ürkek ürkek doldururdu 5 ytl lik aldığımda.Turkuaz a gittim bi gün sanki daha çok verdi ve motorun çekişi değişti nerdeyse.Benzin heryerde temiz olmuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst