- Katılım
- 3 Şub 2010
- Mesajlar
- 40
Arkadaşlar ben yaklaık 1 yıldır kullanıyorum yakında 2.500 bakımına gireceğim, motor olarak bence diğer çin malı motorlardan güzel ve seri, ama yedek parça olarak da pahalı ve alternatifi pek bulunmayan bir marka. SONUÇ olarak; Kim bir CAPON motoru istemezki...