Peki bu motorun önündeki ses giderilebiliyormu
önden nasıl bi ses geliyo belki yardımcı olabilirim ?
en sonunda kendi motorumun topiğini buldum :queen:
Peki bu motorun önündeki ses giderilebiliyormu
bu motor motor olarak 150 hs ile aynı
rokkoyu 3 gün önce aldım 140 km yaptım çok şükür en ufak bir sorunla karşılaşmadım.full depo ile sanırım rodajda olmasına rağmen 200 km rahat görecek ben memnun kaldım şu ana kadar bakalım zaman ne gösterecek
kardeş hayırlı olsun. bende dün akşam alarm aldım motoruma kendim taktım . maşallah saat gibi çalışıyor.
benimkide henüz 1100 km de .
kazasız belasız sürüşler ....
arkadaslar bahsettıgınız motorun.tıpatıp olmasada 20 ye yakın benzerı var.ornek verıyorum mondıal 151 , jinding,asya,buna benzer bıcogu .hepsıde cınde aynı fabrıkada uretılıyo.ve saygıdeger ısadamlarımız gıdıp toptan turkıyeye getırıyo.gecen sene ıse gıdıp gelmek ıcın bı tane aldım.yasadıklarımı bıraz anlatayım.motor bayısıne gıttım.ıcerı gırer gırmez motoru begendım.buarada ılk defa motor alıyorum.hemen kredı cıkardım.2000 lıraydı motor .krde yle 2300 ytl ye geldı.neyse bayıı 2 yıl garantılı dedı ınandık tabı.2000 km ye kadar sorun yasamadım 2200 gıbı otobanda kayıs koptu.bulduk bulusturduk kayısı taktık.servıse hemen kostum.o ıkı yıllık garantıden eser yok. fazla uzatmıyayım.10 ay ıcınde tam 8 kere kayıs kopardım.atmıyorum tam bınbesyuz lıra masraf ettım.en sonunda bı arkadasa 900 ytl ye sattım.soyleyecegım sakın ama sakın cın malı almayın.ama alıp motor tamır etmeyı ogreneceyım dıyorsanız alın.gercekten 1 yıl ıcınde motor ustası cıkarsınız.ben sadece motorun sokulmesını gormedım onuda .dıger tamır ıslerı ıcın artık tamıre gıtmıyorum.enayılıgımızın yanında tek faydası bu oldu.son lafım cınlıler allaha yakın bana uzak olsun.
Selam arkadaşlar 2 gün oldu rokko alalı.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Önden ses gelme olayı filanda olmadı.Görüntüsü 150 hs ve diğerlerine göre harikaydı ön farlar çok yırtıcı avatarımdada görürsünüz.Rodajdea olmasına rağmen rahat 100ü buluyor hiçbir zorlama olmadan.2 kişi ile ben 110 kilo varım abimde 85,yokuşlarda acaba çıkarmıyız dedim ama motor adeta asılıyor yukarı doğru.Ben övmek veya hava atmak adına değilde alacak arkadaşlara ve merak edenlere bilgi vermek amacıyla yazıyorum.Koltuk altı bagaj çok yeterli,denge çok iyi,performans şaşırtıcı.80 Üstüne çıkınca ses kalınlaşıyor çok eğlenceli ve şuna dikkat edin mondiallerin benzer modellerine göre koltuk daha kaliteli daha geniş.Sürücü kısmı hafif altta ve düz değil noktacıklı bir malzemeden.Benzin konusuna gelince depo 6 litre yazmasına rağmen ben 15 ytl lik benzin aldım buda demektirki 6 litre rahat eder.Ama göstergeye baktım yarı olmamış deponasıl iştir anlamadım.90 km yol gittim bir iki çizgi düştü bi 90-100 daha gidecek gibi
![]()
Arkadaşlar çinli minli ama paramız buna yetti gariban işi aldık.Ama kanuni olunca durum farklı insana biraz daha güven veriyor.Servistekiler kul yapısı kardeş sorunu olursa hemen getir hallederiz dediler.İyiki Rokko![]()
Selam arkadaşlar 2 gün oldu rokko alalı.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.Önden ses gelme olayı filanda olmadı.Görüntüsü 150 hs ve diğerlerine göre harikaydı ön farlar çok yırtıcı avatarımdada görürsünüz.Rodajdea olmasına rağmen rahat 100ü buluyor hiçbir zorlama olmadan.2 kişi ile ben 110 kilo varım abimde 85,yokuşlarda acaba çıkarmıyız dedim ama motor adeta asılıyor yukarı doğru.Ben övmek veya hava atmak adına değilde alacak arkadaşlara ve merak edenlere bilgi vermek amacıyla yazıyorum.Koltuk altı bagaj çok yeterli,denge çok iyi,performans şaşırtıcı.80 Üstüne çıkınca ses kalınlaşıyor çok eğlenceli ve şuna dikkat edin mondiallerin benzer modellerine göre koltuk daha kaliteli daha geniş.Sürücü kısmı hafif altta ve düz değil noktacıklı bir malzemeden.Benzin konusuna gelince depo 6 litre yazmasına rağmen ben 15 ytl lik benzin aldım buda demektirki 6 litre rahat eder.Ama göstergeye baktım yarı olmamış deponasıl iştir anlamadım.90 km yol gittim bir iki çizgi düştü bi 90-100 daha gidecek gibi
![]()
Arkadaşlar çinli minli ama paramız buna yetti gariban işi aldık.Ama kanuni olunca durum farklı insana biraz daha güven veriyor.Servistekiler kul yapısı kardeş sorunu olursa hemen getir hallederiz dediler.İyiki Rokko![]()