Kanuni Kanuni Rokko 150

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
kanuni rokko 150 yi kullanan var mı.nasıl bir motor almayı düşünüyorum ama gücü 7.88hp olarak yazıyor.sanki performansı biraz düşük gibi.
bu motor da kanuni nin yeni açtığı fabrikada üretilmiş herhalde.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
6


* Motor : 1 Silindir 4 Zaman
* Silindir Hacmi : 149,6 cm3
* Silindir Çapı ve Strok : 57,4x57,8 mm
* Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
* Maks. Güç : 7,88 HP / 6200 d/d
* Maks. Tork : 8,7 Nm / 5500 d/d
* Soğutma Sistemi : Hava
* Çalıştırma : Elektirikli/Pedal
* Ön Fren : Disk
* Arka Fren : Tambur
* Yağlama Tipi : Yağ Pompası
* Ateşleme : CDI
* Akü : 12V / 7Ah
* Ön Süspansiyon : Teleskopik
* Arka Süspansiyon : Helezonik yaylı çift amortisör
* Yakıt Tankı Kapasitesi : 6 Lt
* Ön Lastik : 130/60-13
* Arka Lastik : 130/60-13
* Boyutları : 1970x700x1120
* Ağırlığı : 110 kg
* 100 km'de ort. yakıt maliyeti : 3,35


arkadaşlar başlangıç olarak bu motoru almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar ya da bilgisi olanlar görüşlerini yazarlarsa sevinirim :) (Not: resimler tarafımdan motoshow 2007'de çekilmiştir)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Bence;
yaramaz sym vs150 öneririm görünüşe aldanmayin mondial ile ayni kalitede..
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
131
kanuniden uzak durun... ilk scooterim bir kanuni idi. ben çok çektim siz çekmeyin...
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
100
Kanuni diye fazladan para verme.Git bir tane asya al.Daha ucuza.Hiç değilse sonradan yapacağın harcamalar ile kanuni fiyatına ancak gelir.Diğer taraftan Kanuni alsan yaptığın harcamalar ile fiyat çok daha uçar.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
24
mondialın 150 RS'i Asyanın T1'i ve bilmediğim markalarda birçok motosikletin aynısı. Kanuni nedir ya peh
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
200 ytl daha koy ustune gıt kymco agılıty 125 al daha sonra tesekkur edersın.sakın kanunı alma arkadasın dedıgı gıbı mondıal den hıc farkı yok. scooter alacaksan paran sınırlıysa ve kalıte arıyosan kymco alacaksın cunku adamlar scooter konusunda profesyoneller bana guven pısman olmazsın. en son 100.000 km garantısı verıyolardı hala devam edıyormu bılmıyorum sen dusun artık nasıl guvenıyolar motorlarına ve bu garantıyı verebılıyorlar.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
18
kanuniden uzak durun... ilk scooterim bir kanuni idi. ben çok çektim siz çekmeyin...



Arkadasım sana sonuna kadar katılıyorum!! Benımde scooterim kanuni ve su anda bile bana kök söktürmeye devam ediyor....:pr: Verdiğim Parayamı Yanayım yoksa Motordan Soğudum soğuyacağım ona mı yanayım karar veremedim :salut: Sen sen ol kanuniye bulaşma demiyorum yaklaşma arkadasım... Saygılar:bounce:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
27
kanuni rokko kulanan!

kanuni rokko 150 yi kullanan var mı.nasıl bir motor almayı düşünüyorum ama gücü 7.88hp olarak yazıyor.sanki performansı biraz düşük gibi.
bu motor da kanuni nin yeni açtığı fabrikada üretilmiş herhalde.
kanuni diye aldım ama benim motorumda mi sorun var sanki motoru yolda bırakcam
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
27
kanuni rokko 150 yi kullanan var mı.nasıl bir motor almayı düşünüyorum ama gücü 7.88hp olarak yazıyor.sanki performansı biraz düşük gibi.
bu motor da kanuni nin yeni açtığı fabrikada üretilmiş herhalde.
bu motoru aldım almaz olaydım aldığım günden beri servisteyim bişeyde yapamıyorlar.fabrikayı aradım ordanda cevap yok en sonunda motora benzin döküp yakacam.motorun özellikle ön tarafı ve göstergelerin olduğu yerden acayip sesler geliyo.sanki motor parçalancakmış gibi.ya bana bozuğu denk geldi.performans sorunu yok çekişi gayet güzel.tek sorunu o sesleri kesememek buda insanın sinirlerini bozuyor
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
mondial ve diğer markaların modelleri ile aynı model
kanuni olması sadece servis ve yedek parça konusunda tercih nedeni olabilir
eğer servis sorunu çözemiyorsa motor ile ilgili sorunu detaylı olarak anlatan bir e-mail ile merkeze gönder merkez ya da merkezin yönlendirdiği servis sorunu çözemiyorsa tüketici haklarını kullanmak için işlemlere başla
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
ÇİN MALI KULLANMAYIN ARKADAŞLAR:pr:
ONDAN SONRA BÖYLE SORUNLAR ÇIKAR BAŞINIZA:cat:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
27
ben 15 gündür kullanıyorum az parayla alınacak iyi motor amma özellikle bozuk yolda ve ön taraftan acayip gürültü yapıyor.onun haricinde performabsı gayet iyi ama yakıtı çok fazla.bu 15 günü yaşamasam tekrar imkanım olsa kesinlikle honda veya yamaha alırım.biz görüntüsü ve rengine vurulduk
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
1
Kanunİ Rokko Rengİ Ve Ön Yapisinin GÜzel OlduĞu İÇİn Aldim
Ama . . .
ArkadaŞlarin Şİkayetlerİnİ Okuyunca Anladimkİ Bu Komularda Yalniz DeĞİlİm.motorun ÖnÜnden Gelen Tikirtilar Zannederİm Plastİk Aksamlardan Gelİyor.yan Panjur Dan Şİkayetİm Oldu,ve En Son Olarak Bu AkŞam Servİse GİttİĞİmden ÖĞrendİm AraŞa Jantin EĞrİ OlduĞunu Ne Yapali Her GÜzelİn Kusuru Var Dİyecem Ama
Alali 15 GÜn Oldu Bu Kadar Olamzkİ Dedİrttİrİyor
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
13
Kanunİ Rokko Rengİ Ve Ön Yapisinin GÜzel OlduĞu İÇİn Aldim
Ama . . .
ArkadaŞlarin Şİkayetlerİnİ Okuyunca Anladimkİ Bu Komularda Yalniz DeĞİlİm.motorun ÖnÜnden Gelen Tikirtilar Zannederİm Plastİk Aksamlardan Gelİyor.yan Panjur Dan Şİkayetİm Oldu,ve En Son Olarak Bu AkŞam Servİse GİttİĞİmden ÖĞrendİm AraŞa Jantin EĞrİ OlduĞunu Ne Yapali Her GÜzelİn Kusuru Var Dİyecem Ama
Alali 15 GÜn Oldu Bu Kadar Olamzkİ Dedİrttİrİyor


Peki bu motorun önündeki ses giderilebiliyormu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst