KANUNİ kullanım kılavuzu vermedimi yaf:BLOODMN' Alıntı:BEYLER ön arka lastiklere kaçar hava basıyorsunuz be
tunde' Alıntı:dostlar selam ben bu hafta racer alıcam kararımı werdim ama ufak bi sorun war
benim motor ehliyetim yok acaba motor büyük diye CC olarak sorun çıkarmı çok
burada küçük motorlara ehliyet cezası kesmiyolar acaba burada racer kullananların ehliyetletri varmı yardımcı olursanız sevinirim
uzaktan yamaha la karıştırabilrsin sesini ve görüntüsünü kanuni racer kullanılarına bir şey sorucan durunca sinyalerin dörtlü yanması standart özelikmi yoksa sonradan takılmamıtiki' Alıntı:arkadaşlar bide motorun sesi nasıl hani tipi biraz racing e benziyor ya o bakıma onuda söylrseniz iiyi olur
rsc86' Alıntı:uzaktan yamaha la karıştırabilrsin sesini ve görüntüsünü kanuni racer kullanılarına bir şey sorucan durunca sinyalerin dörtlü yanması standart özelikmi yoksa sonradan takılmamı
BLOODMN' Alıntı:BEYLER ön arka lastiklere kaçar hava basıyorsunuz be
Khutuck' Alıntı:Bir mesaj silinmiş bu konuda, forum sayfasında 999 görünüyordu.
Bu arada 5-6 milyara Hyosung Comet almayı düşünsene abi? O da çok güzel alet, bu ara aklımda o var.
tunde' Alıntı:arkadaşlar kanuni racer ıma erken kavuştum bugün aldım bence şimdilik çok güzel bi motor sabah ilk kazamıda atlattım motorumda ilk arızasını bile yaptı bide bişe sorcam vitesi 4 takıp gaz verince motor bi kapanıyo ama sonra bişey yok sanki elektrik kesiyo onuda bi göstercem