Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
BLOODMN' Alıntı:
BEYLER ön arka lastiklere kaçar hava basıyorsunuz be
KANUNİ kullanım kılavuzu vermedimi yaf::eek:uups::

butun motorsiklet firmalarının bence ana sorunu bu, motorla ilgili tam donanımlı bir kitapcık koymuyorlar...:farao:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
12
dostlar selam ben bu hafta racer alıcam kararımı werdim ama ufak bi sorun war
benim motor ehliyetim yok acaba motor büyük diye CC olarak sorun çıkarmı çok
burada küçük motorlara ehliyet cezası kesmiyolar acaba burada racer kullananların ehliyetletri varmı yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
tunde' Alıntı:
dostlar selam ben bu hafta racer alıcam kararımı werdim ama ufak bi sorun war
benim motor ehliyetim yok acaba motor büyük diye CC olarak sorun çıkarmı çok
burada küçük motorlara ehliyet cezası kesmiyolar acaba burada racer kullananların ehliyetletri varmı yardımcı olursanız sevinirim

benden sana tavsiye ehliyetsiz kullanma o motoru nerde oturduunu bilmiorum ama istanbulda ehliyetsiz o kadar çok motorcu varki polisler artık onlardan aldıkları paraları nereye koycaklarını şaşırdı hele e 5 kenerında merter sapağındaki polis adam motorlu hiç bi motosikletliyi bırakmıyo tabi ehliyetsizleride indirio anında paran gidebilir baya çoğunada ehliyetsizlikten ceza kesio tavsiyem tehlikeli bi taşıt olduundan allah korusun yaptıın ilk kazada haklıda olsan ehliyetsizlikten haksız duruma düşersin kazasız bol sürüşler motorunda hayırlı olsun
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
75
tiki' Alıntı:
arkadaşlar bide motorun sesi nasıl hani tipi biraz racing e benziyor ya o bakıma onuda söylrseniz iiyi olur
uzaktan yamaha la karıştırabilrsin sesini ve görüntüsünü kanuni racer kullanılarına bir şey sorucan durunca sinyalerin dörtlü yanması standart özelikmi yoksa sonradan takılmamı
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
hayır dostum orjinal özelliği olarak geliyor....

rsc86' Alıntı:
uzaktan yamaha la karıştırabilrsin sesini ve görüntüsünü kanuni racer kullanılarına bir şey sorucan durunca sinyalerin dörtlü yanması standart özelikmi yoksa sonradan takılmamı

dostum ön 28 arka 30 olunca iki kişi gayet rahat oluyor motor


BLOODMN' Alıntı:
BEYLER ön arka lastiklere kaçar hava basıyorsunuz be
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
beyler bu arada bugün akşam paşa ile birlikteydik aslında bir çok arkadaşımızın farkında olmadığı bir gerçeği gördük bugün servis ten yeni aldığı motor unun arızaları

1-gidonda eğrilik var
2-egzostlar ötüyor
3-hava ve avans ayarları bozuk
4-gidon sallanıyor civatalar gevşek
5-frenler düzensiz çalışıyor
6-ön taraftan gelen sesler var muhtemelen gevşek civata

beyler servis sonrasında mutlaka anlayan bir arkadaşınıza gösterin ya da olmadı bana getirin benim motorla kıyaslayın belli olur ne olduğu bu arada shadow ben cbr ı görüntü olarak kötüledim daha iyi bir görüntü sağlayabilirlerdi motorda çok zayıf ve grenajlı bisiklet tabiri yerinde olmuş makina için :)

geç kaldın kütükcüm 1001 gece masalı gibi yalan oldun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bir mesaj silinmiş bu konuda, forum sayfasında 999 görünüyordu.


Bu arada 5-6 milyara Hyosung Comet almayı düşünsene abi? O da çok güzel alet, bu ara aklımda o var.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
sana 15 gün mühlet aldın aldın almadın sana bi bisiklet alıcam vitesli onunla gelirsin artık toplantılara :)


Khutuck' Alıntı:
Bir mesaj silinmiş bu konuda, forum sayfasında 999 görünüyordu.


Bu arada 5-6 milyara Hyosung Comet almayı düşünsene abi? O da çok güzel alet, bu ara aklımda o var.
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
126
merhaba niceman kardeş ayrıntıları mavi her tarafı mavi ışılı 33 r 3488 hadi iyi geceler ben yatıyorum bye
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
kanuni kanuni beni bırakıpta nerelere gidiyorsun hayin motor ...arkadaşlar topiğinizi takip ediyorum..motor arkadaşlığınızı çok takdir ediyor .. imreniyorum o kadar sorunlu olduğunu bile bile sırf şu ortam için keşke kanuni alsaydım....bizim ortamda tık yok ...he bide şu soruya bakın....şey ben racer tipli motorlardan hoşlanıyorum o tip motorları çok beyeniyorum acaba sizce hangisinden almalıyım kanunimi rapsolmu:ppppppp
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
4
rodaj meselesi

rodaj bahane kendimizi kandırmayalım rodaj sadece bir süreç rodaj bitince motorda pek öyle hissedilir değişiklik olmaz diye düşünüyorum bu aynı eski tofas ustalarının bastıır araba sağır kalmasın demesine benziyo insan vucüdu çalıştıkça gelişir ancak makineler çalıştıkça gelişicek diye bişey yok rodaj öncesi problemliyse rodaj sonrası problembence büyücektir haberiniz olsun:bounce:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
12
arkadaşlar kanuni racer ıma erken kavuştum bugün aldım bence şimdilik çok güzel bi motor sabah ilk kazamıda atlattım motorumda ilk arızasını bile yaptı bide bişe sorcam vitesi 4 takıp gaz verince motor bi kapanıyo ama sonra bişey yok sanki elektrik kesiyo onuda bi göstercem
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
1
kiralik racer motorlar???

slm arkadaslar,


yurdisindan gelipte TR'de racer kiralamak icin adres bilen varmi???

lutfen bu konu hakkinda bilgisi olan e-mail gondersin [email protected]
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
geçmiş olsun kardeş sanada madem arızalı daha ilk gün hemen iade et ayıplı mal satılamaz... :)

tunde' Alıntı:
arkadaşlar kanuni racer ıma erken kavuştum bugün aldım bence şimdilik çok güzel bi motor sabah ilk kazamıda atlattım motorumda ilk arızasını bile yaptı bide bişe sorcam vitesi 4 takıp gaz verince motor bi kapanıyo ama sonra bişey yok sanki elektrik kesiyo onuda bi göstercem
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
21
Satilik Kanunİ Racer Var ArkadaŞlar
İlgİsİne Duyrulur..
900 Km De Temİz Makİna...
2950 Ytl....
Mersİn '' De
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
Yeni bomba beyler, dün büyükçekmece Tem mevkiinde akşam 19:00 sularında kalabalık trafikte usul usul gelirken küüütt diye bir ses ardından inanılmaz bir sarsıntı ve güçlükle yolun kenarına çekilen motorum. Allah razı olsun trenox hemen imdadıma yetişti bir kamyonet bulup yükledik servis e bıraktım sorun nedir ne değildir bugün belli olacak ama bunun yanı sıra asıl sorun kıyıköy ü keşfe giden arkadaşların yanımdan korna çalarak geçmesi ve üzerime MT penyesi bulunduğu halde durmayan herkese teşekkürlerimi sunarım ama kanuni ile bizzat görüşeceğim adamlar hayatımamı kast ediyor nedir anlamadım gitti....

bu arada beyler motor açıldı içinde sağlam bişi kalmamış komple motor dağılmış durumda her parça bir çok minyatür parçacık haline gelmiş sırada şanzuman var bakalım ne sonuç çıkacak...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
niceman gecmiş olsun senin halin ne olacak valla üzülüyorum allah kimsenin başına vermesin senin başına gelenleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst