Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
şu yasal prosedürü bi tamamliim o zaman yakıcam yada yakmıcam ....avatarımın altında il sanayi müdürlüğüne yazdığım şikayet dilekçesi ile ilgili bi başlık var incele istersen....
bu arada seni tanıyamadım görüştükmü daha önce ??


shadowofspirit' Alıntı:
Niceman daha düne kadar motoru fabrika önünde yakmayacakmıydın:silent:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
»-ZaNLI-»' Alıntı:
ya kafam allak bullak oldu bir yanda kanuni bir yanda zealsun ikisnin topiğinide baştan sona okudum zealsunun kullanıcıları yeni olduğundan şimdilik iyi diyorlar ufak tefek sorunlar dışında kanunin servis ve yedek parça bolluğu var birde ben birşey duydum kanunin repsol rengi yeni çıktığından dolayı şiikayet edilen sorunlar repsolda gidedrilmiş bana bir yardımcı olun arkadaşlar ne alim ?


Bende repsol rengi var ve ciddi hiçbir sorunum yok.. Belki dediğin mantıktan olabilir.. Yeşil almaya giderken son anda Repsol ü gördüm ve vuruldum.. Çok şükür gayette memnunum.. Kanuni ve racer 200 motor ile ilgili sorun yaşama hakkındaki fikirlerimi daha önce belirtmiştim zaten.. Ne kadar Köfte , o kadar ekmek... :cat:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
9
Merhaba Racer kullanıcıları. Bende yeni motor alicam allah kısmet ederse. Arkadasım 150CC lik racer 200 tipinde baska bir marka motor aldi.. oda cin malı sanırsam ama üzerine Çelik motor diye bir yazı koymuslar.. her neyse 150 cc lik bir motor bu tarz motorlar icin az gelir diye düşünüyorum 200cc ideal ve benim gibi yeni vitesli motor kullanıcısı için kafama yattı.. konuyu bastan sona kadar okudum (5-6 saatte) pek cvplar tatmin edici gelmesede..bende basicam parayi alicam bu motordan cunku piyasada bu kadar fiyata boyle racer yok..Motor ve Servis olaylarina gelirsekte tek cevabim "Gülü seven dikenine katlanır" Birde zeelsun motorunu incelemek istiyorum bunun sitesi falan varmi inceleyebilecegim? tesekkurlar.. Allah herkese kazasız belasız motor kullanmayı nasip etsin.. Saygilar :rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
allah akıl fikir versin :p

Abstract' Alıntı:
Merhaba Racer kullanıcıları. Bende yeni motor alicam allah kısmet ederse. Arkadasım 150CC lik racer 200 tipinde baska bir marka motor aldi.. oda cin malı sanırsam ama üzerine Çelik motor diye bir yazı koymuslar.. her neyse 150 cc lik bir motor bu tarz motorlar icin az gelir diye düşünüyorum 200cc ideal ve benim gibi yeni vitesli motor kullanıcısı için kafama yattı.. konuyu bastan sona kadar okudum (5-6 saatte) pek cvplar tatmin edici gelmesede..bende basicam parayi alicam bu motordan cunku piyasada bu kadar fiyata boyle racer yok..Motor ve Servis olaylarina gelirsekte tek cevabim "Gülü seven dikenine katlanır" Birde zeelsun motorunu incelemek istiyorum bunun sitesi falan varmi inceleyebilecegim? tesekkurlar.. Allah herkese kazasız belasız motor kullanmayı nasip etsin.. Saygilar :rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
benden tek tavsiye ister salla ister sallama paran cebinde varsa hangisi hoşuna gidiyorsa onu al hepsi aynı zaten sen motora iki sene filan binen sonra motor sana az gelemye başlar değiştirmek istersin zazten ikise sene bütün motorlarda garanti var kanunide alsan zealsunda alsan bineceğin iki üç sene satacağın zaman çabuk satılsın istiyorsan kanuni başka hiiç bir şeyini kıyaslama zelasun iyi filan diyorlar iyi diyen arkadaşlar alalı daha 1 veya 2 ay 1 2 ayda motorun iyisi kötüsü anlaşılmaz hele biraz geçsin zaman ondan sonra çok konuştum lafın kısası hangisini beğeniyorsan ona yapış ve al
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
9
NicemaN' Alıntı:
allah akıl fikir versin :p

Arkadasim dogru diyorsunda yokki baska alternatiflerimiz cok param olsa buraya bakmam gider fiyakali bi motor alirdim Bi kanuni vede zealsun baskada yok. Zealsununda sayfasını okudum acikcasi Zealsun daha iyi geldi ariza bakimindan pek arizalanan motor cikmamis.(kimse kizmasin arkadaslar amacım kanuniyi kotulemek değil) Gerçi burdada yok Sadece Niceman arkadaşımız rastlamış arizalar zincirine ama dedigim gibi hangisi butceme vede odeme kosullarima uygun gelirse ondan alicam anlayacaginiz arizalar ve servis olaylari 2. plana kaliyor :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
52
arkadaşlar bu kanuni racırın maksimum hızı nedir tatmin ediyormu yani 200lük başka bi motora göre mesela runner vrx 200le güç bakımından aynımı runner 21 hp görünüşü güzel ama motor o gövdeye biraz ağır gibi geldi bana
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
46
Öncelikle hepinize selamlar, Kanuni Racer uğruna bende bu foruma üye oldum.

Sevgili motorsiklet tutkunu Niceman, forumu baştan sona okudum, eski bir motorcu olarak ki 11 sene kuryelik yaptım, kullanmadığım marka ve model KTM ler haricinde kalmadı diye bilirim, senin motorunda çıkan sorun kadar sorunlu motor görmedim.:silent:

Raceri bende inceliyorum, yaklaşık 1 aydır Mecidiyeköy'deki Doğan ustaya gidip geliyorum. Motorda okadar sorunun bir arada çıkması buyuk talihsizlik dediler seni anlatınca.

Kullandığım büyük makinalar bile belli başlı sorunlar çıkarmakta. Unutmaki Kanuni firmasıda yeni bir motoru bizlere sundu, bende almayı kesinlikle düşünüyorum ama sizlere avatarımdaki motorla ilgili yaşadıklarımı anlatınca şaşıracaksınız.

Motor Yamaha XT 125 bir arkadaşımın, cadde tipi lastikler var, elektronik olarak akıllı motor ama elektrik sorunu, civata gevşemesi ve sizin Racerda yaşamış olduğunuz tüm sorunların benzerleri bu motorda da oldu.

Arkadaşım ve ben arasıra değişerek motoru Suleyman Memnun ve Naci Uyumazın sahipleri olduğu servislere şikayetler ve bakımlar için götürdük.

Sonuç olarakda senin beğenmediğin Kanuni gibi, meşhuuur Yamaha motorda da hemde 6 kusur milyar para vererek alınan motorda aynı sorunları yaşadık.:cherry:

Arkadaşım makinayı satıp acil CBF 250 aldı, servis ve çalışma sorununa son verdi.

Zaman içinde Racer'inda gelişeceğini ve Kanuninin bizlerin bastırması ile müşterilerini daha ciddiye alacağına inancım var.

Sen ve senin gibi duyarlı tüketiciler olduğu sürece firmalar daha dikkatli olmak zorundadır.

Yeni Racer'imi alıp bu yaz sonuna kadar bir Riva turunda buluşmak dileği ile diyorum.

Not: Gecen gun power eksozlu bir Racer yanımdan hızla geçti, hiçte fena ses çıkarmıyordu. Benim ters yönümde hareket halinde olduğu için ne eksozu, nede manifolt bağlantılarını inceleme şansım olmadı... Ama ses fena değildi hani :queen:
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
101
NicemaN' Alıntı:
arkadaşlar aranızda Kanuni Racer kullanıcıları varsa burada toplanalım ben alalı 1 hafta kadar oldu birlikte düşüncelerimizi paylaşmak isterim...


Ahanda listemiz beyler :)

1-NicemaN - KIRMIZI- 34 TK 0160
2-ermac - MAVİ-34 ADH 40
3-ammsav -YEŞİL - 34 TG 3526
4-Tencere -REPSOL
5-Piriyatel - REPSOL
6-BLOODMN-REPSOL
7-titanxxx
8-gopreis-KIRMIZI
9-tlgzl
10-gazkesmez
11-only_wolf17
12-sahinhakan04
13-Racer Evren
14-d3li_styla
15-sahinhakan04-MAVİ
dostum benim racer kızmızı ya repsol değil.........

inanmazsan bak.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
9
Motoru arızalanan falan yok mu bugunlerde ? Birde daha cok resim lutfen resimler pek tatmin edici deil :queen:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
valla beyler ben sorunların nereden kaynaklandığını ve nasıl gidereceğimi biliyorum artık ama kanuni ye ne bunu söylerim ne de başkasına sorunları nasıl gidereceğini söylerim kanuni çıkıpta bana ar-ge mühendisliği bedeli ödesin alsın sonuçları benim dicem bu kadardır :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
NicemaN' Alıntı:
valla beyler ben sorunların nereden kaynaklandığını ve nasıl gidereceğimi biliyorum artık ama kanuni ye ne bunu söylerim ne de başkasına sorunları nasıl gidereceğini söylerim kanuni çıkıpta bana ar-ge mühendisliği bedeli ödesin alsın sonuçları benim dicem bu kadardır :)



Kanuni 2007 yılında çıkaracağı motora "NİCEMAN" adını versede yaranamaz artık sana ...:queen: :queen:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
yok yeni çıkaracağı motora anti-NicemaN yazcaklar yaklaşmamı engellemek için
:)

Tencere' Alıntı:
Kanuni 2007 yılında çıkaracağı motora "NİCEMAN" adını versede yaranamaz artık sana ...:queen: :queen:

bu arada yeni arıza amortisör patladı beyler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
şimdi arkadaslar bastan sona bu bölümü okudum ve racer 200 repsol almaya kararlı iken kararımada tereddutte yoneldım. ne dıyosunuz bana bır fıkır verın. su an mondial 151 rs kullancısıyım. 3 ay oldu motor hayatına baslayalı ki motor hayatı dıyorum motor benım ıcın her sey oldu bulundugum yerde tek sosyalıtem. cbr 125 dusunuyodum ama sıfırı bıras tuzlu geldı 2, elde ıstemıyorum. racer almalımıyım almamalımıyım. ne diosunuz. BİR FİKİR LUTFEN tecrubelı ınsanlar bırde gopreıs sanırım tokatlıydın hemşom bende nıksarlıyım bırgun gel takılalım bende en azından canlı canlı tecrubenden yararlanırım
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
198
Lusura bakma NİCEMANN geç yazdım görüşmedik daha önce bu topşkşn okuyucusuydum önceleri öyle deyipte sonraları sadece elektrik sorunu var deyip tavsiye etmen biras garibime gitti..istanbuldayım taksimde.Görüşmek isterim dostmm tabiki seninle
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
101
voldemort' Alıntı:
şimdi arkadaslar bastan sona bu bölümü okudum ve racer 200 repsol almaya kararlı iken kararımada tereddutte yoneldım. ne dıyosunuz bana bır fıkır verın. su an mondial 151 rs kullancısıyım. 3 ay oldu motor hayatına baslayalı ki motor hayatı dıyorum motor benım ıcın her sey oldu bulundugum yerde tek sosyalıtem. cbr 125 dusunuyodum ama sıfırı bıras tuzlu geldı 2, elde ıstemıyorum. racer almalımıyım almamalımıyım. ne diosunuz. BİR FİKİR LUTFEN tecrubelı ınsanlar bırde gopreıs sanırım tokatlıydın hemşom bende nıksarlıyım bırgun gel takılalım bende en azından canlı canlı tecrubenden yararlanırım
DOSTUM motor seçerken ne amaçla kullanacağın çok önemli bence. benim ilk motorum racer ve daha önce motosikletim bile olmadı. eğer evden işe, işten eve gideceksen, bu mesafe fazla uzun değilse, hafta sonlarıda 50-100 km yapacaksan, cebinde 3-4 milyardan fazla paran yoksa, kızların da kafalarını çevire çevire sana bakmalarını istiyorsan, bir de bulunduğun il veya ilçede 500-600'lük, 20-30 milyarlık motorlar yoksa hiç durma al bir RACER 200.
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
11
alın benim motonun da resimleri size
FOTO%20D3L%C4%B0_STYLA%28043%29.jpg

FOTO%20D3L%C4%B0_STYLA%28042%29.jpg

FOTO%20D3L%C4%B0_STYLA%28041%29.jpg

FOTO%20D3L%C4%B0_STYLA%28044%29.jpg
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Repsol Renkli Kanuni racer yokmu beyler bi foto koyunda görelim artık şunu merak ettim bu arada sana teessüf ederim niceman cbr neden yerden yere vurdun onu anlamadım :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst