Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
arkadaşlar bi insanda şans olacak:pale: şimdiye kadar 400 km yi devirmiş motorumda çektiğim sıkıntıları yazıyorum:
1)motorun parasını ödediğim halde ötv si yatmadığından 3 gün teslim alamadım,o 3 gün sanki 3 asır gibi geldi
2)daha motoru aldığım ilk gün(taptaze) dukkandan çıkarırken aynasını çizdiler(allah sabır ver)
3)vites göstergesi fabrikadan bozuk geldi 20 gün serviste yattı motor
4)20.günün sonunda aldım motoru eve gelireken yağsızlıktan trafiğin en işlek yerinde şakır şukur sesler eşliğinde bayıldı kaldı motor(yağmur bi taraftan)
5)direksiyonun tam üstünden kalın bir kablo geçiyodu ben düzelttim
6)ve son olarak dün akşam direksiyonumun ters olduğunu anladım:pr:
yani bu motoru fabrikada toplarken içkilimiydi bu adamlar sarhoş kafaylamı yaptılar benim motoru anlamdım haa,2.el alanlar bile benden daha rahatlar:farao:

emre dostum çok fazla servisle haşır meşir olma daha bi dünya şey daha çıkar bende sana söylemesi elinden gelen şeyleri kendin yap servisten daha güzel yaparsın kardeş bundan emin olabilirsin en kısa zamandan işallah istedin rahatlıkta bi makina olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------

Bir ingiliz firmasında Güvenlik amiriyim.. Mecidiyeköyde.....

bu işin okulunu okudunuz ozaman
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
emre dostum çok fazla servisle haşır meşir olma daha bi dünya şey daha çıkar bende sana söylemesi elinden gelen şeyleri kendin yap servisten daha güzel yaparsın kardeş bundan emin olabilirsin en kısa zamandan işallah istedin rahatlıkta bi makina olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------



bu işin okulunu okudunuz ozaman

Yok normal kursa gittim silahlı sertifika aldım bu işte 8 senedir çalışıyorum 3 sene normal güvenlik yaptım sonra sınava girdim 5 senedirde amir olarak duruyorum rahat iş ama inanlarla uğraşması zor oluyor devamlı stres ..:pale:
senin iş nasıl yorucumu.???
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Yok normal kursa gittim silahlı sertifika aldım bu işte 8 senedir çalışıyorum 3 sene normal güvenlik yaptım sonra sınava girdim 5 senedirde amir olarak duruyorum rahat iş ama inanlarla uğraşması zor oluyor devamlı stres ..:pale:
senin iş nasıl yorucumu.???

benim iş yeri geldiginde kafa patlatırız yeri geldiginde bilek çok nadirde olsa çok aşırı rahat olur
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Ters Gidon Nasıl Anlaşılır...

arkadaşlar bi insanda şans olacak:pale: şimdiye kadar 400 km yi devirmiş motorumda çektiğim sıkıntıları yazıyorum:
1)motorun parasını ödediğim halde ötv si yatmadığından 3 gün teslim alamadım,o 3 gün sanki 3 asır gibi geldi
2)daha motoru aldığım ilk gün(taptaze) dukkandan çıkarırken aynasını çizdiler(allah sabır ver)
3)vites göstergesi fabrikadan bozuk geldi 20 gün serviste yattı motor
4)20.günün sonunda aldım motoru eve gelireken yağsızlıktan trafiğin en işlek yerinde şakır şukur sesler eşliğinde bayıldı kaldı motor(yağmur bi taraftan)
5)direksiyonun tam üstünden kalın bir kablo geçiyodu ben düzelttim
6)ve son olarak dün akşam direksiyonumun ters olduğunu anladım:pr:
yani bu motoru fabrikada toplarken içkilimiydi bu adamlar sarhoş kafaylamı yaptılar benim motoru anlamdım haa,2.el alanlar bile benden daha rahatlar:farao:

emre kardeşim,
sendeki gerçekten şanssızlık,
kabloların olur olmaz yerlerden gectıklerı normal dıye düşün baştan savma topluyorlar çünki,
ama gidonların o şekılde olması çok saçma gelıyor bana yahu:S
onların ıkısınınde aynı olması bence yanlış bır teşhisten ibaret olamaz,
yanı sen yanlış gormuş olabılırmısın acaba?:S
gidonların diplerınde alt kısımda tırnakları var cunkı,
birini dierının yerıne takamazsın:S
(bunları şimdi senin için çektim bak:D,benım evde duruyorlar,değiştirdiğim için;))
umarım açıklayıcı ve yardımı olur...






 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
arkadaşlar bira önce kaza yaptım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 PM ----------

caddeden normal hızla ilerlerken tali yoldan sağ taraftan birden doblo yolun ortasına kadar çıktı durdu,bende aniden ön frene bastım teker kaydı ve motor sola kayarak yattık ve sürüklendim:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
bu aralar racercilerin kaza haberlerini cok okur oldum aman dikkat edin arkadaşlar geçmiş olsun
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
emre çok geçmiş olsun,
Dikkat Etmek gEREkiyor,
hele talii yolların giriş ve çıkışlarına,
biri veya bişiy çıkabiliyor...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
allah razı olsun,dediğin çok doğru kör tali yollar özellikle sürpriz gibi her an bişey çıkabilkiyo,ders olsun bana
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sıkma canını herşey olacağına varır,
sana bişiy olmamışya gerisi boş,
motor dağılınca sen toplarsın,
ama sen dağılınca motor seni toplamazdı,

sen rahat ve iyi ol gerisi boş...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
korkut amirim:) bende güvenliğim 3senedir istanbul ünide, 4te iş başı yapıyorum 5ten sonra diğer güvenliklerden sorumlu kişiyim(çakma amir yani) işimiz çok rahat ama şu insanlarla uğraşmak millete laf anlatabilmek öyle zor ki...

emre dikkat et olm, Allahtan fazla sorun yok motorda ve özellikle korumasız ehliyetsiz gezen sende:pr:

caner foto kötü çıkmış yaw şöyle kaliteli birşeyle çeksene afili afili fotolar doldur şu forumu kara şimşeği görelim:)

aydın, aynı kazayı ben yaptım geçen gün, ama 30-40 ile gidiyordum o yüzden pek bi sorun olmadı. ayna kırıldı yine(amma dandik malzeme imiş ya argon mudur nedir) 10liraya kaynattım eskisinden bi farkı olmadı, başka grenajlarda bi sorun yok.

Egsoza siyah bi plastik gibi bişi yapışmış kötü duruyor onu temizlemeye çalışacağım şimdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 PM ----------

aha bunda yeni eldivenim
17052009607.jpg
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
hacım ben japonla yapıştırdım farımın tırnaklarını ve ön panellerin farı tutan tırnaklarını,çok sağlam oldu,ben sadece ön sol panel ve ön çamurluk aldımmı motor sıfır gibi oluyo,ufak çizikleride boyayacam,yarın gel yanıma çalışma yapalım senın motora onaralım orayı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he valla yapak bişeyler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst