Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
selamın aleyküm arkadaşlar aranıza yenien döndüm askerlik bitti hayırlısı ile site bayağı canlanmış çok güzel olmuş serdar kardeşim iki gün önce ankaradaydım keçiörende çok güzel yer bu arada canaer abi hayırlı uğurlu olsun makinn güle güle kullan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamın aleyküm arkadaşlar aranıza yenien döndüm askerlik bitti hayırlısı ile site bayağı canlanmış çok güzel olmuş serdar kardeşim iki gün önce ankaradaydım keçiörende çok güzel yer bu arada canaer abi hayırlı uğurlu olsun makinn güle güle kullan

yahu gardaş senin yaptığın da ayıp bişiy insan gelir de uğramaz mı yahu:cyclopsan
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
bugün tekrar kolları sıvadım zincir için,gevşettim somunları sonra ayar civatalarıyla gerdim zinciri her iki tarafıda aynı çizgide olacak şekilde güzel oldu,sonra direksiyonun üstünden kalın bi kablo geçiyodu çirkin duruyodu,fişini söküp kendi yerinden sokup tekrar bağladım,birde şanzuman miline bağlı olan parça gevşeyip duruyodu ayağıma göre tekrar ayarlayıp güzelce sıktım,herşey tamam bir tek arka freni yumuşatmak kaldı geriye çok sert,üstüne çıkarmışcasına basınca duruyo.
bugün birşey farkettim gaza bastığım zaman devir saatainin çubuğu normal bir şekilde yükseliyo ama gazı bıraktığım zaman yavaşça iniyo yani motorla senkronize değil,bu sizdedemi böyle arkadaşlar?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacım inerken sanki bende de öyle değil gibi ama pek düzelebilecek birşey olduğunu sanmıyorum devir ibresi olayının
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
vitesteykn gazı kestiginde yavas yavas düşer ama bosa aldgnda rlnti ayarında calsr her motorda bldr
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
arkadaşlar biraz önce bişey daha fark ettim motorda şaka gibi sanki,sol direksiyon demiri sağ direksiyon demiriyle aynı,kaç gündür acaba banamı öyle geliyo yoksa direksiyonda bi asimetrik duruşmu var diyodum hatta serdar arkadaşımda fark etti bunu,gerçekten her iki tarafta sağ direksiyon demiri kullanılmış,soldaki fazla içe doğru dönük duruyo,bide işin aksi tarafı çok simetri hastası biriyim,allah bunları bildiği gibi yapsın,yarın servise gidiyorum hemen sipariş verdirecem garantiye:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar biraz önce bişey daha fark ettim motorda şaka gibi sanki,sol direksiyon demiri sağ direksiyon demiriyle aynı,kaç gündür acaba banamı öyle geliyo yoksa direksiyonda bi asimetrik duruşmu var diyodum hatta serdar arkadaşımda fark etti bunu,gerçekten her iki tarafta sağ direksiyon demiri kullanılmış,soldaki fazla içe doğru dönük duruyo,bide işin aksi tarafı çok simetri hastası biriyim,allah bunları bildiği gibi yapsın,yarın servise gidiyorum hemen sipariş verdirecem garantiye:pr:

kardesım sende cok cekenlerden oldun valla bu motordan ıns toparlarsın tamamen bak bende kaza yaptım bılıyosunuz bı aynam kırıldı dıe sevınıp duruodum
vıtesın bılyesımı nelerı dusmus tam gecmıyo
dıreksıyon kelepcesımı ne warmıs 150kagıtcık oda gıtmıs
onları yaptırıorum sımdı bakalım sonucta nekadar gırcek bı kazam suanda motor masrafları dahıl 500 bıde hastane 500
1mılyar ve ayagıma mal oldu
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
kardesım sende cok cekenlerden oldun valla bu motordan ıns toparlarsın tamamen bak bende kaza yaptım bılıyosunuz bı aynam kırıldı dıe sevınıp duruodum
vıtesın bılyesımı nelerı dusmus tam gecmıyo
dıreksıyon kelepcesımı ne warmıs 150kagıtcık oda gıtmıs
onları yaptırıorum sımdı bakalım sonucta nekadar gırcek bı kazam suanda motor masrafları dahıl 500 bıde hastane 500
1mılyar ve ayagıma mal oldu

Yaptırdınmı motosikleti.


Günaydın arkadaşlar.:rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
anlaşılan balatalarına mınık taşlar sıkışmış olabılır,
tabi gelen ses fare sesi gibi cıyaklıyorsa :)

balatalarının sökülüp zımparalanması gerekıyor...

ama fazla değil 30,40 km içinde geçmesı gerekıyor o sesın,
balata aşınacagından.

aynn dedigin gibi ses veriyor ama bu akışıda engeliyecek seviyede gevşetme imkanı yoksa mecbur kendi kendine gececek bu dert başka yolu yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:19 AM ----------

selamın aleyküm arkadaşlar aranıza yenien döndüm askerlik bitti hayırlısı ile site bayağı canlanmış çok güzel olmuş serdar kardeşim iki gün önce ankaradaydım keçiörende çok güzel yer bu arada canaer abi hayırlı uğurlu olsun makinn güle güle kullan

Öncelikle hoşgeldin ve hayırlı olsun dileklerimi ileteyim..
Osman kardeşim senin sayande makina sayibi olduk al al diye diye aldırdın sonun da 110 kadar hızlı çıkıyor ondan sonrada çıkmıyor bende fazla sıkıştırmıyom zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:21 AM ----------

nasıl bitti la osman öyle daha 1-2 ay oldu be:)))))

kamil dostum Osman hızlı pilot bilmiyormusun bu yoluda çabuk bitirmiş

Bizede Aramıza hoşgeldin demek düşer.... :)))))))))))

Fotoyu attım bak bi önceki sayfada senin makina kadar cafcaflı degil ama biraz kendimiz geliştirelim bizde yaparız bi gt250r sen baya memnunsun galiba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:23 AM ----------

kardesım sende cok cekenlerden oldun valla bu motordan ıns toparlarsın tamamen bak bende kaza yaptım bılıyosunuz bı aynam kırıldı dıe sevınıp duruodum
vıtesın bılyesımı nelerı dusmus tam gecmıyo
dıreksıyon kelepcesımı ne warmıs 150kagıtcık oda gıtmıs
onları yaptırıorum sımdı bakalım sonucta nekadar gırcek bı kazam suanda motor masrafları dahıl 500 bıde hastane 500
1mılyar ve ayagıma mal oldu

geçmiş olsun Kardeş işallah son kazan bu olur allah kazaları cezaları uzak tutsun bizden ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------

Yaptırdınmı motosikleti.


Günaydın arkadaşlar.:rendeer:

GüNaYDın

Korkut

Sen Hep

Erkencisin galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
aynn dedigin gibi ses veriyor ama bu akışıda engeliyecek seviyede gevşetme imkanı yoksa mecbur kendi kendine gececek bu dert başka yolu yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:19 AM ----------



Öncelikle hoşgeldin ve hayırlı olsun dileklerimi ileteyim..
Osman kardeşim senin sayande makina sayibi olduk al al diye diye aldırdın sonun da 110 kadar hızlı çıkıyor ondan sonrada çıkmıyor bende fazla sıkıştırmıyom zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:21 AM ----------



kamil dostum Osman hızlı pilot bilmiyormusun bu yoluda çabuk bitirmiş

Bizede Aramıza hoşgeldin demek düşer.... :)))))))))))

Fotoyu attım bak bi önceki sayfada senin makina kadar cafcaflı degil ama biraz kendimiz geliştirelim bizde yaparız bi gt250r sen baya memnunsun galiba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:23 AM ----------



geçmiş olsun Kardeş işallah son kazan bu olur allah kazaları cezaları uzak tutsun bizden ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------



GüNaYDın

Korkut

Sen Hep

Erkencisin galiba

Sabahları erken iş başı yapıyorum bazende gececi olduğum zaman öyle oluyor...:cat:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
arkadaşlar bi insanda şans olacak:pale: şimdiye kadar 400 km yi devirmiş motorumda çektiğim sıkıntıları yazıyorum:
1)motorun parasını ödediğim halde ötv si yatmadığından 3 gün teslim alamadım,o 3 gün sanki 3 asır gibi geldi
2)daha motoru aldığım ilk gün(taptaze) dukkandan çıkarırken aynasını çizdiler(allah sabır ver)
3)vites göstergesi fabrikadan bozuk geldi 20 gün serviste yattı motor
4)20.günün sonunda aldım motoru eve gelireken yağsızlıktan trafiğin en işlek yerinde şakır şukur sesler eşliğinde bayıldı kaldı motor(yağmur bi taraftan)
5)direksiyonun tam üstünden kalın bir kablo geçiyodu ben düzelttim
6)ve son olarak dün akşam direksiyonumun ters olduğunu anladım:pr:
yani bu motoru fabrikada toplarken içkilimiydi bu adamlar sarhoş kafaylamı yaptılar benim motoru anlamdım haa,2.el alanlar bile benden daha rahatlar:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst