aynn dedigin gibi ses veriyor ama bu akışıda engeliyecek seviyede gevşetme imkanı yoksa mecbur kendi kendine gececek bu dert başka yolu yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:19 AM ----------
Öncelikle hoşgeldin ve hayırlı olsun dileklerimi ileteyim..
Osman kardeşim senin sayande makina sayibi olduk al al diye diye aldırdın sonun da 110 kadar hızlı çıkıyor ondan sonrada çıkmıyor bende fazla sıkıştırmıyom zaten
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:21 AM ----------
kamil dostum Osman hızlı pilot bilmiyormusun bu yoluda çabuk bitirmiş
Bizede Aramıza hoşgeldin demek düşer....

))))))))))
Fotoyu attım bak bi önceki sayfada senin makina kadar cafcaflı degil ama biraz kendimiz geliştirelim bizde yaparız bi gt250r sen baya memnunsun galiba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:23 AM ----------
geçmiş olsun Kardeş işallah son kazan bu olur allah kazaları cezaları uzak tutsun bizden ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 AM ----------
GüNaYDın
Korkut
Sen Hep
Erkencisin galiba